Skocz do zawartości

adam-and1

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adam-and1

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Model
    Opel Astra IV
  • Silnik
    1,7 110KM
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. adam-and1

    śladu oleju pod maską

    przy oryginalnym przebiegu 95 tys ?
  2. Cześć Wszystkim, ostatnio dolewając płynu do spryskiwaczy zauważyłem zapocenia / zaolejenia węży. Przesyłam zdjęcie i proszę Was o opinię z czym takie zaolejenie może się wiązać ... jak ewentualnie zdiagnozować usterkę
  3. adam-and1

    3.0 V6 CDTI Signum - padła pompa podciśnienia ?

    sorry że odświeżam temat - ale wczoraj odebrałem auto od kolejnego magika..... trzymał moje auto ponad miesiąc czasu gdzie wymienił niby jakiś przewodzik bo to podobno było przyczyną błędu P0105 ( później wyminił czujnik za 560 zł boost sensor, który na marginesie okazał się sprawny). i fakt faktem błędu p0105 nie ma ale teraz wyświetla się błąd : P0235..... auto dalej ma takie same objawy ... jeździ normlanie ale przy dynamicznym przyśpieszaniu przełącza się w tryb awaryjny - i zapala się auto z kluczykiem. dodatkowo magik wyczyścił egr - podobno był zasyfiony ... jednak nie dało to żadnego efektu .... czy macie jeszcze może jakiś pomysł ? lub znacie dobrego fachowca ! na terenie śląska który mógłby się zająć tematem i naprawić moje auto ?
  4. adam-and1

    3.0 V6 CDTI Signum - padła pompa podciśnienia ?

    ponownie proszę o poradę .... wymieniłem pompę wacum bo tak serwis opla twierdził, że to jest przyczyną - i dalej to samo ! po przekroczeniu ok. 2,7 tys obrotów auto z kluczykiem tryb awaryjny i kapa....... wszystkie skanery wyświetlają błąd P0105 P 01/01 - czyli błąd czujnika podciśnienia - proszę was o info czy to ten czujnik w kolektorze ? wydaje się ,że to on właśnie nawala .... i czy sam też dam radę go wymienić czy to jakaś wyższa szkoła jazdy
  5. Witam serdecznie , mam pytanie , czy da się "dołożyć" / domontować isofixa do opla Signum fabrycznie chyba nie mam isofixa (nigdzie nie widzę metki, ani oznaczenia iso fix) a w niedługi czasie urodzi mi się dziecko i chciałbym montować fotelik w isofixie
  6. adam-and1

    3.0 V6 CDTI Signum - padła pompa podciśnienia ?

    hm a da radę samemu to wymienić ? macie pojęcie gdzie ta wacum pompa wogóle jest zamontowana ?
  7. WitaWitam serdecznie, Oddałem Signuma do serwisu opla bo przy mocnym przyśpieszaniu zapalał mi się kluczyk z samochodzikiem - auto traciło moc - po podpięciu pod kompa i testach wykonanych przez elektryka wyszło na jaw, że pompa podpiśnienia już nie wydala (podobno powinno podawać ciśnienie rzędu 0.7 bara a daje max 0.3 ) Więc czeka mnie wydatek - w serwisie zarządali dość sporo za nową Wacum ... czy znacie jakieś sklepy gdzie można kupić części do opla taniej ? i czy da radę samemy to wymienić ? gdzie to w ogóle się znajduje ?
  8. adam-and1

    Pozostałe 3.0 DTI V6 informacje o silniku

    Witajcie - powidzcie mi czy przed tymi opadającymi tulejami da się jakoś uchronić ? jak temu zapobiec ?
  9. adam-and1

    Signum 3.0 V6 CDTI 177KM - kopci okrutnie

    a orientuje się ktoś gdzie na śląsku można skorzystać z czyszczenia silnika/wtrysków czy takim jak liqui moly ?? jet clan tronic ?
  10. adam-and1

    Signum 3.0 V6 CDTI 177KM - kopci okrutnie

    nie odpinałem jeszcze - chciałem zapytać co po odpięciu powinienem odczuwać ? czy powinien kopcić mniej ? czy bardziej ? zanim zrobię test chciałbym wiedzieć co jest prawdiłowe a co nie
  11. adam-and1

    Signum 3.0 V6 CDTI 177KM - kopci okrutnie

    dajcie jeszcze jakieś porady
  12. adam-and1

    Signum 3.0 V6 CDTI 177KM - kopci okrutnie

    ale po odpięciu powinien mocniej kopcić ? mniej kopcić ?? - nie mam spadku mocy . auto naprawdę rwie asfalt
  13. adam-and1

    Signum 3.0 V6 CDTI 177KM - kopci okrutnie

    a czy ktoś się orientuje gdzie na śląsku (możliwie najbliżej katowic) mogę profesjonalnie wyczyścić wtryski czymś takim jaki Jet Clean Tronic.
  14. witam od jakiś 5-6 lat mam singuma V6 CDTI 177 KM 2003r. - od ok 6-9 miesięcy przy mocnym wciśnięciu pedału przyśpieszenia niemiłosiernie kopci .... - rok temu wymieniłem EGR - na nowy - 2 miesiące temu wymieniłem wydech na komputerze żadnych błędów, auto jeździ idealnie, świetnie przyśpiesza - ale niestety jak mocno depne to kopci z obu wydechów czarnym dymem .... da się coś z tym zrobić ? jak temu zaradzić ? jak zdiagnozować czego jest to wina ?
  15. adam-and1

    tłumik końcowy Signum 3.0 V6 CDTI

    zgadza się 1765 zł brzmi lepiej niż 2077 zł - dam znać za ok 7 dni co i jak ponieważ mam znajomego mechanika i może na jego kartę w intercarsie uda się taniej kupić - ale napewno się odezwę pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.