Skocz do zawartości

zbyszek670

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    3031
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana zbyszek670 w dniu 17 Październik 2011

Użytkownicy przyznają zbyszek670 punkty reputacji!

Reputacja

17

O zbyszek670

  • Tytuł
    Wiedźmin
  • Urodziny 29.12.1967

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Radomsko
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1,6-8V
  • Nadwozie
    kombi

Ostatnie wizyty

5203 wyświetleń profilu
  1. Jak się zapowietrza to problem może tkwić w nieszczelnym układzie paliwowym a konkretnie mówiąc może dostawać się powietrze przez oringi na złączach, filtra paliwa po prostu mogą być przy szczypane przez złe dokręcenie, trzeba też sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy.
  2. Szkoda zachodu ze sprawdzaniem w ASO czy masz u siebie EGR-masz na pewno a raczej powinien być, opel już w połowie lat 90-tych zaczął to stosować w swoich silnikach.pzdr.
  3. Zatkana odma świadczy o dużym zużyciu silnika ale i może zdarzać się w nowszych silnikach gdy jazdzimy samochodem na krótkich odcinkach gdy silnik jest niedogrzany a powodem jest wilgoć która miesza się z olejem i zamarza.
  4. Tutaj mają zderzaki a wraz z nimi listwy o jaką ci chodzi to się zapytaj czy ci sprzedadzą samą listwę a z drugiej strony przy dużych mrozach i śniegach to listwy lepiej zdemontować (najczęściej gubiony element we wszystkich oplach) http://www.auto24parts.com/pl/c/ZDERZAK-PRZEDNI/47/6
  5. Saab też montował silniki 3.0 jak i 1.9 (te same co w oplach) ale się w porę zmiarkował i wycofał się z montowania silników 3.0 , otóż te silniki mają duży problem z osiadającymi tulejami cylindrów oczywiście chodzi o silniki które mają już duże przebiegi (chodzi o to że problem lubi pojawiać się przy przebiegu 250-300 tys.) a koszt usunięcia tej usterki jest dość wysoki. Pzdr.
  6. Kontrolka od świec żarowych tylko informuje że można silnik odpalać natomiast świece grzeją dłużej około 15 sek. przytrzymaj dłużej kluczyk w tym położeniu nawet po zgaśnięciu kontrolki i wtedy spróbuj odpalić.
  7. Bartek błąd P0400 dotyczy zaworu EGR , albo musisz go wyczyścić albo do wymiany bo inaczej będziesz stale jeździł na wypalanie filtra DPF , niestety ale silniki wyposażone w filtr muszą mieć sprawny układ wtryskowy - układ elektroniczny silnika po wykryciu jakiegoś błędu powoduje przerwanie procedury wypalania filtra DPF a tym samym jego zapchania.
  8. Od kiedy użytkujesz to autko ? Czy kiedykolwiek ten problem się pojawiał z tak dużym spalaniem ? Winą tak dużego spalania chwilowego może być wypalanie się filtra DPF a czy go posiada twój opelek nic nie piszesz ?
  9. Jak słychać to tarcie przy przekręcaniu kluczyka w stacyjce to może stacyjka się zaciera (co jest wątpliwe) prędzej obstawiam rozrusznik albo zacierającą się pompę paliwa w zbiorniku.
  10. Z tego co opisujesz to prawdopodobnie poziom oleju na bagnecie masz podany przy zimnym oleju - 20*C a drugi to przy ciepłym - 90*C , w automatach (to zależy od firmy) sprawdzamy olej przy ciepłym oleju w niektórych przy zimnym a jeszcze w innych przy włączonym silniku, tu masz link do poczytania o automacie: http://forum.opel24.com/topic/26276-Automatyczna-skrzynia-biegow/
  11. zbyszek670

    koła

    Przy tym rozmiarze felg nie masz zbyt dużego pola manewru i musisz zastosować opony o niskim profilu, na dziurawe drogi są najlepsze opony o wysokim profilu ale tu musiałbyś zastosować rozmiar felg 14" lub 15"
  12. Te silniki mają EGR' -X18XE1 oraz Z18XE.
  13. Może tu sobie znajdziesz rozruch do swojego; http://www.auto24parts.com/pl/c/ROZRUSZNIKI/91
  14. Oznacza to że olej 0W lub 5W ma łatwiejszy rozruch zimą a i szybciej dociera do najdalszego punku smarującego silnik w ujemnej temperaturze.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.