Skocz do zawartości

mattai

Użytkownik
  • Zawartość

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mattai

  • Urodziny 04.07.1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Model
    Opel Zafira Tourer
  • Silnik
    A20DT(131KM)
  • Nadwozie
    F75
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

2207 wyświetleń profilu
  1. Nowe czasy, nowe auto :-)

  2. Nowe czasy nowe auto :-)

  3. Prawdę kolega mówi. Ale z mojego doświadczenia wiem że jak padł czujnik...zbiornik też już pewnie do wymiany. Nowy niewiele kosztuje.
  4. mattai

    blad p0089 regulator cisnienia paliwa

    A nie pojawiają się nieszczelności/czujnik na samej pompie, miałem tak w Y20DTH, nie było szans ruszyć na światłach dynamicznie, jakby słoń mi siedział w bagażniku. Może też być problem z czujnikiem położenia wału. Warto podpiąć pod komputer sprawdzić jakie komunikaty tam zalegają.
  5. Zbiornik to też nie majątek, można oczywiście wyjąć i przepłukać bo pewnie się pływak zatarł. Tam jest magnes który pobudza kontaktron (styk) do pracy i zgłasza problem, bywa że sam kontaktron (czujnik) się klei i sam robi co chce bez powodu.
  6. Pewnie by pomógł, ale wydaje mi się że słabo szukasz. Wszystko jest na forum, najczęściej przyczyną takich problemów jest układ paliwowy, możliwe jest zapowietrzenie, może czas zmienić filtr paliwa, sprawdzić szczelność układu. Troszkę mało na zgadywanie. Trzeba podłączyć się do komputera i zobaczyć czy nie wylatuje jakiś błąd.
  7. Najciekawsze że w większości to chyba brytyjskie wersje. Zafira pewnie ma szansę się zapalić, ale tak jak u mnie było - skruszał przewód tylnej klapy do tego stopnia że spadła(!) izolacja, było sztukowanie ale efekt zadowalający. Ciekawe ze wspomniana afera na chwilę obecną chyba bardziej pomogła niż zaszkodziła. Notują lepsze wskaźniki.
  8. Oi to szczera prawda dobre forum to skarb...
  9. mattai

    Kompletny brak turbodziury

    Pewnie masz rację. Zaskakująca jest ta zmiana, na plus oczywiście. To autko ma 14 lat....
  10. mattai

    Kompletny brak turbodziury

    Fakt ze na 5-ce 50-70km/h, pedał w podłogę i czuć na początku rozleniwienie, później zaczyna mocno już się bujać, ale przed naprawami dziura była tak duża że miałem na 3-ce wrażenie że stanie w miejscu. Praktycznie nie było możliwości wyrwania auta , teraz przycisnę płynnie na 3/4 biegu i wyraźnie płynnie przyśpiesza...może cię czepiam, ale wydaje mi się to zbyt idealne.... jest możliwe że turbina pada w taki sposób? Jakie powinny być maksymalne wartości doładowania i zadanego doładowania (rozumiem że z grubsza powinny się pokrywać + opóźnienie) w op-com?
  11. Mam zrobione w środku wymieniłem całą wiązkę od nawiewu i panel z tej strony wszystko działa, do komputera leci sygnał załączenia klimy. Nie załącza się przedni wentylator i nie pojawia się napięcie na sprzęgle sprężarki. Jeszcze do tych wtyczek się nie dobrałem. Miał ktoś przypadek że brakowało połączeń pomiędzy komputerem a kontrolerem wentylatorów?
  12. Miałem poważne problemy z zapowietrzaniem Wymieniłem uszczelnienia wtrysków, powroty, wszystkie przewody paliwowe, wszelkie uszczelnienia na samej pompie. Zafira rozpędza się do liniowo do odcięcia. Przy 2000 obrotów nie ma typowego kopnięcia tylko bardzo dynamicznie rozpędza się do końca. Przy pomiarach przed usunięciem problemu z P1125 miałem przeładowanie przy 1,6 na op-com-ie. Okazało się że były źle podłączone przewody podciśnieniowe jeszcze zrobię pomiar jak to wygląda aktualnie Czy to możliwe że w tym silniku zniknęła turbodziura?
  13. Wiele napisano na forach na temat oświetlenia konsoli, wymiany żarówek na led-y. Ja mam jeszcze jeszcze kilka zdań na ten temat - może kogoś zainspiruje. Mnie zależało na zachowaniu oryginalnego wyglądu. Pojawiły się zwykłe ledy w kolorze czystej bieli zasilane napięciem 12v - pasuje wszystko idealnie, jako połączenie zamiast zwykłej żarówki dolna część ledowego zamiennika - regulacja działa doskonale od 3-12V dla lepszego efektu są oklejone boki o góra obudowy samoprzylepną folią aluminową Efekt jest bardzo pozytywny - zdjęcie zrobione przy oświetleniu dziennym. Koszty 8PLN na ledy, reszta to płytka ze stanów magazynowych i folia samoprzylepna do uszczelniania wentylacji/klimatyzacji. 1h pracy. Mam w planach projekt płytki o nieco większej powierzchni żeby jeszcze dokładniej doświetlić. Przy okazji wykonania jeszcze jednego projektu powiązanego z klimatyzacją.
  14. Koszty jak koszty ale robota, jest naprawdę wielka. Cały dzień zajęło mi zdemolowanie wnętrza żeby dołożyć parownik.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.