Skocz do zawartości

Janhalb

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Janhalb

  • Urodziny 25.07.1970

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Zafira B
  • Silnik
    1,9 cdti
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Nagrywam na Macu - próbowałem 24X i 8X - efekt ten sam.
  2. Witam, kupiłem używaną Zafirę B (2006). Firmowe radio z odtwarzaczem ma na obudowie oznaczenie "mp3" - kiedy jednak wkładam do odtwarzacza płytę z wrzuconymi utworami w formacie mp3, odtwarzacz chwilę ją "mieli", po czym wypluwa z komunikatem "error CD". Normalne płyty CD odtwarza bez problemów, więc nie jest to awaria odtwarzacza. Czy ktoś ma doświadczenie z tymi odtwarzaczami? Użyłem płyt CD–R Sony - może trzeba używać CD-RW?
  3. Dzięki za odpowiedź. "Z takim samym wyposażeniem" to znaczy?… Podgrzewanie + elektryczna regulacja - to chyba standard w tych Zafirach? Koszty - to zależy, nie sądzę, żebym do 12-letniego auta kupował nówki sztuki z formowego sklepu - jest sporo zamienników, używanych… Muszę pomyśleć (i pogadać z moim mechanikiem).
  4. Szanowni, mam głupie (być może) pytanie. Właśnie przesiadłem się z Opla do Opla - do niedawna jeździłem Combo, teraz zasiadam za sterami Zafiry B (2006 r.) Jedna rzecz, która po przesiadce z Combo mnie męczy, to lusterka boczne. Przyzwyczaiłem się do wielkich "półmisków", a w Zafirze z 2006 lusterka przypominają wielkością łyżeczki od herbaty . Tymczasem "ta sama" Zafira B produkowana po 2008 ma już większe, wygodniejsze lusterka. I teraz pytanie: czy skoro karoseria jest w zasadzie taka sama, to czy teoretycznie dałoby się kupić większe lusterka od nowszej Zafiry B (2008+) i i zamontować do mojej?… Jeśli to idiotyzm - napiszcie, że idiotyzm - ale może nie? A może jest na forum ktoś, kto na taki pomysł wpadł wcześniej? Będę wdzięczny za informacje…
  5. Witam, mam dziwny problem ze skrzynią biegów w Combo Tour (2007), 1,7 ctdi. Miałem wymianę sprzęgła, mechanik uprzedził mnie że za jakiś czas trzeba będzie wymienić końcówkę drążka zmiany biegów (przepraszam, jeśli nie używam fachowych określeń, ale mechanik ze mnie żaden) - bojuż wytarta, co może z czasem powodować problemy z wrzucaniem biegów. Rzeczywiście, biegi wchodzą minimalnie ciężej niż dawniej - więc pewnie teraz to zrobię. ALE: Od mniej więcej tygodnia mam dziwny problem. Kiedy wsiadam do auta rano, niemal nie jestem w stanie wrzucić biegu - _zwłaszcza_ jedynki i wstecznego. Drążek zachowuje się tak, jakby go co blokowało. Po wrzuceniu biegu prawie na siłę auto jedzie normalnie, choć zmiana biegu za każdym razem wymaga dużo siły. Problem trwa zwykle 5, max. 10 minut. Potem, kiedy silnik się rozgrzeje, biegi wchodzą normalnie - i już do końca dnia jeździ się OK. Moim zdaniem ewidentnie chodzi o temperaturę - problem zaczął się, od kiedy zrobiły się zimniejsze noce. W dzień nawet jak samochód stoi przed domem, to świeci na niego słońce i nie jest zimny - biegi wchodzą normalnie. W poniedziałek jadę do mechanika, do tego czasu rankiem włączam silnik na 5 minut przed odjazdem - trochę się rozgrzewa i daje się ruszyć z miejsca (a potem, po kilku minutach, znowu jeździ się normalnie). Miał ktoś z Was tego typu problemy? O co może chodzić? Dlaczego po kilku minutach problem ustępuje?...
  6. Witam, zauważyłem dziwną przypadłość. Kiedy włączę wycieraczki na "najwolniejszym" biegu, szyba wycierana jest początkowo co jakieś 10 sekund. Ale po pewnym czasie (10 minut?) ta częstotliwość się zwiększa - wycieranie następuje co jakieś 3-4 sekundy. Nie zależy to od prędkości z jaką jadę - wygląda tak, jakby jakiś regulator z czasem się nagrzewał i "chodził" szybciej. Czy ktoś z Was miał taki problem? O co może chodzić? Combo Tour 1,7 cdti z końca 2006 r.
  7. Wskaźnik będzie dobry tylko układ chłodzenia dopóki silnik się nie zagrzeje pracuje w krótkim obiegu (silnik-nagrzewnica) a przy dzisiejszych temperaturach na dworze -10 do -15 silnik jak to napisałeś na niedługich trasach nie osiągnie optymalnej temperatury pracy Czyli mam się nie przejmować, że wskaźnik nadal pokazuje "0"? To i dobrze
  8. Ha, to ja mam problem nieco inny. Jak jeżdżę "lokalnie" (niedługie trasy, dzieci do szkoły, zona do pracy, zakupy etc.), to ogrzewanie działa bez zarzutu:nagrzewa się szybko, dmucha ciepłym jak trzeba, nie marzniemy. Ale - przy tych ostro minusowych temperaturach - wskaźnik temperatury silnika wciąż pozostaje na "0". Kiedy było cieplej, reagował normalnie (nagrzewał się do +/- 80 stopni). Czyżby sam wskaźnik szlag trafił? Combo Tour, 1,7 cdti, 2006 r.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.