Skocz do zawartości

Krzysiek_86

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Krzysiek_86

  1. Krzysiek_86

    czujnik temperatury - problem

    Może sprawdz styki. Czasem lubią jakimś sposobem są zaśniedziałe.
  2. Krzysiek_86

    1.7 42kW 8V 17D przyspiesza i gasnie

    Ja miałem podobny objaw. Jeżdżę na Bio 100. Filtr paliwa był zapchany i auto gasło. Po wymianie filtra pali i jeździ elegancko.
  3. Krzysiek_86

    kadett 1.7D problem z odpaleniem

    Zalałem go po korek i teraz pali na strzała. Chyba to jednak cofające się paliwo, albo duże temeratury w listopadzie dziś było 17 we Wrocku.
  4. Krzysiek_86

    kadett 1.7D problem z odpaleniem

    Tylko czy taka wizyta nie skończy się wydaniem równowartości wartości auta? Zobaczę na dniach znajdę chwile wolnego i podjadę do pompiarza. Auto nie bierze specjalnie dużo paliwa po mieście w 7litrach się zamknie. Nagłego wzrostu spalania nie było i ciągle jest takie same, więc raczej wątpię by były to wtryskiwacze. Silnik też się nie poci chłodziwa nie ubywa. Jedynie czasem z ładowaniem akumulatora jest różnie. Generalnie około 13,8V na światłach. Czasem jak w nocy się jedzie to można zobaczyć lekki brak ładowania przez chwile i tyle. Akumulator jest nowy sprawny nie ma zwarć na celach, a paska lepiej się nie da dociągnąć. Chyba najtaniej będzie na zimę dolać benzyny i zainstalować podajnik eteru n mrozy i tak przejeździć do wiosny a potem go na żyletki oddać tylko że za 300zl t szkoda zachodu.
  5. Krzysiek_86

    kadett 1.7D problem z odpaleniem

    Poci się jedynie od czasu do czasu gdzieś ze środka pompy. Tak innych wycieków nie ma.
  6. Krzysiek_86

    kadett 1.7D problem z odpaleniem

    Może paliwo się cofa. Z pompy od czasu do czasu coś tam pokapie. Nie wiem właśnie co z tym zrobić. Chciałem pojeździć jeszcze tak przez zimę, ale przy takim męczeniu akumulatora to będę go ładował co 2-4 tygodnie. Mechanik polecił mi na zimę dolać benzyny do ropy lub zainstalować eter na start do kolektora ssącego. Silnik nie wydaje się być zużyty nie dymi przy normalnej jeździe. Auto mam już jakieś 15lat w rodzinie.
  7. Krzysiek_86

    kadett 1.7D problem z odpaleniem

    Byłem u mechanika i każdą z osobna wykręcał i sprawdzał na krótko działają oraz mają odpowiednią rezystancje na omomierzu. Przekaźnik też słychać jak zakończy proces grzania. Problem jest w tym, że auto kręci ochoczo po nagrzaniu pełnym świec. Może na zimnym nie pali na strzała ale nie trwa to w nieskończoność. Na ciepłym pali praktycznie na dotyk.
  8. Krzysiek_86

    kadett 1.7D problem z odpaleniem

    Nie odpowietrzony jest dziś sprawdzałem ile czasu świece żarowe się grzeją i wychodzi, że około 25-30s tyle czasu jest na nich napięcie. W książce obsługi wyczytałem, że to powinno trwać około 7sekund. Może to wina sterownika świec żarowych. Gdzie można coś takiego dostać?
  9. Witam, posiadam Kadetta od jakiegoś już dłuższego czasu. Jednak teraz od około 2miesiecy mam problemy z odpaleniem go na zimno(myślałem, że to problem z akumulatorem jednak ten jest sprawny). Gdy jest zagrzany zapala bez problemu. Natomiast na zimnym po nocy ciężko zapala. Kręcenie rozrusznika trwa nieraz kilkanaście dobrych sekund. Po zapaleniu nagle gaśnie i znów procedurę kręcenia rozrusznikiem (długo) trzeba powtórzyć. Wtedy już najczęściej pali. Świece żarowe są sprawne i filtr paliwa z powietrza wymieniony. Auto przejechało 240tys km.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.