Skocz do zawartości

Kopernikus

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Kopernikus w dniu 28 Maj 2011

Użytkownicy przyznają Kopernikus punkty reputacji!

Reputacja

1

O Kopernikus

  • Urodziny 26.04.1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sędziszów Młp
  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Wykonałem to już wcześniej Koło zębate w silniczku wyczyściłem mimo iż nie wyglądało żle blażki wszystkie 3 bardzo są mocno odgięte w strone koła aby zapewnić dobry docisk. Więc to nie to.Co do plusta tpoo nie sprawdzałem ale śilniczek na pracy ciągłej działa dobrze tylko ma poroblem z zatrzymaniem się w dobrej pozycji. Zastanawiam się czy w układzie jest jakiś przekaźnik i raczej jest bo go słychać ale nie mogę go namierzyć. Jest zintegrowany w przełącznik wycieraczek czy w podszybiu?.
  2. Witam Bardzo proszę o pomoc w temacie nie działającej wycieraczki tylnej w merivie 1,6 z 2003rIdzie zima i zapewne wtedy się przyda.Wiem ze kilka tematów podobnych już było ale żaden nie miał takich objawów. Objawy: wycieraczka działa ale zatrzymuje się w dziwnym miejscu nie na krańcowej pozycji ale jak chce pionowo poziomo pod skosem Co już sprawdziłem: - prąd dochodzi do silnika wycieraczki - silnik po podpięciu do akumulatora bezpośrednio również działa. Czy w takim układzie znajduje się gdzieś przekaźnik aby go sprawdzić? Jeśli tak to gdzie? Co jeszcze należałoby sprawdzić? Czy może to być wina przełącznika wycieraczek przy kolumnie kierowniczej?
  3. No i sprawa rozwiązana. Aceton nic, środki acetono podobne nic, rozcieńczalnik uniwersalny nic, a nitro dał rade. No teraz godzina pracy i felga gotowa.
  4. Aceton wypróbowany - nic nie daje. trzeba bardzo długo moczyć powierzchnię aby w ogóle coś usunąć. Już benzyną szło lepiej Juro czas na nitro albo może jakiś środek do usuwania lakierów.
  5. Zależy mi na ty aby nie uszkodzić powłoki lakierniczej felgi. Jutro spróbuje z Nitro a potem Aceton. Przy benzynie do usuwania muszę używać ostrej gąbki(takiej jak do mycia naczyń) ale w ten sposób uszkadzam lakier oryginalny -matowieje dość mocno. Może jakieś sugestie jeszcze? Co sądzicie o środkach do usuwania lakierów?.
  6. Witam wszystkich. Kilka dni temu zakupiłem komplet oryginalnych felg aluminiowych do Merivy. Niestety używane. Cena bardzo okazyjna ale felgi2 z 4 felg posiadały mały defekt. Mianowicie poprzedni właściciel nie wiem czemu naniósł na felgi chyba lakier bezbarwny. Lakier zżółkł, popękał no i teraz bardzo brzydko wygląda. Próbowałem to usuwać benzyną ekstrakcyjną ale idzie to bardzo powoli i wymaga dużego wysiłku. Ponadto muszę to wykonywać ostrzejszą szmatką wiec uszkadzam warstwę którą chce zachować. Czy ktoś z koleżanek, kolegów forumowiczów może zna sposób na usunięcie takiego defektu. załączam dwa zdjęcia: całej felgi oraz zbliżenie na defekt. Chciałbym usunąć zniszczoną powłokę ale bez usuwania lakieru felgi oryginału. Boję się stosować środki do usuwania lakierów dostępne w marketach budowlanych.
  7. Jak obiecałem opinia odnośnie instalacji: Ostatecznie zamontowałem zestaw: - Stag4 - listwa Valtek 34 - reduktor AC do 150 KM - butla 48l w koło Co do kultury montażu to panowie się postarali. Bardzo czysto i ładnie zamontowane trzeba naprawdę dobrze się przyjrzeć aby znaleźć zawór do gazu. Przejechałem już ponad 1000 km, narazie sama przyjemność. Oczywiście na regulacji muszę pojechać a co do spalania to około 9,5 w trasie, natomiast w mieście dojdzie do 11. Nie ma źle, ale panowie z warsztatu twierdzą ze są w stanie to poprawić na mniejsze. Pojeździmy zobaczymy.
  8. Jeśli masz AC to też uważaj. Podczas oględzin przez rzeczoznawcę zauważyłem ze bardzo dokładnie sprawdzał rozmiar opon. Jak się potem okazało ubezpieczyciel( zależy który) ma prawo odmówić wypłaty odszkodowania jeśli opony odbiegają od fabrycznego rozmiaru. Mnie udało się tego uniknąć.
  9. No i klamka prawie zapadła. Dziś byłem w warsztacie. zaproponowali mi taki zestaw: Sterownik Stag 4 Reduktor Zavoli Zeta N do 150 KM Wtryski Valtek 3Om Butla 53l w koło zapasowe. Cena 2250zł 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów. Jak dla mnie cena wydaje się ok. Jak zostanie zamontowana to dodam swoje pierwsze wrażenie jak to wygląda i jak się spisuje. Ale to dopiero 8 kwietnia. Niestety trzeba czekać.
  10. Mam pytanie czy warto dopłacać do lepszych wtrysków typu Magic jet i czy Valtek te co podałem nie będą za wolne. Warsztat znajduje się w Rzeszowie co prawda niedawno otwarty ale prowadzi go gość który zakłada instalacje już dobre 10 lat Więc raczej. I pytanie do Staga jeszcze czy jest sens wydawać na Stag 300+ jeśli jak na stronie piszą nie zawile to się różni.
  11. Pozwolicie ze podepnę się pod temat. Chce założyć instalacje do swojej "Mery" 1,6 16v Z16XE. Zaproponowano mi taki zestaw: Stag 4, reduktor Zavoli Zeta N do 150KM, wtryski Valtek 47, butla 53l w koło zapasowe.Wszystko za cenę 2250zł. Co sądzicie o tym zestawie?
  12. Ja pojechałem do serwisu opla i po numerze VIN podadzą taką informacje za darmo. Ja byłem w Krakowie na Al. JPII. Druga opcja to masz napisane w książce serwisowej.
  13. Panowie ja szczerze polecam Uniroyal MS plus 66. Kupiłem po 180 zł za sztukę na początku listopada rozmiar 185/60/R15/ 88T. Bardzo ciche świetne na mokrej nawierzchni i na błocie pośniegowym. zawiodły mnie tylko raz pod blokiem na parkingu gdy chciałem sforsować odgarnięty śnieg. (Sąsiadom tez się nie udało). Kopny śnieg też nie stanowił problemu. To moja opinia a wybrać musicie sami.
  14. Dziś rano odwiedził mnie rzeczoznawca z firm ubezpieczeniowej. ocenił ze szyba do wymiany( jak bym nie wiedział). Dziś ma mi podesłać swoje orzeczenie do uzupełnienia o moje dane. Czy któryś z was ma już doświadczenie z firma Compensa? Co dalej mam robić. Szybę chce wymienić w serwisie ( nie z mojej kieszeni to idzie). Najlepiej jak uda się to zrobić bezgotówkowo.Może jakieś podpowiedzi sugestie na co zwrócić uwagę żeby to załatwić raz a dobrze?Pozdrawiam i prosze o porady.
  15. Co do cen to dla mnie to jest jasne zreszta idzie to z AC. Nawet po serwisie nie będzie to szyba oryginalna z pierwszego montaż tylko zamiennik serwisowy. A co do tematu odnośnieu jaką szybę posiadam to tak: - odblasku szyby czy fioletowy czy zielony nie udało mi się sprawdzić bo słońca mału u mnie. - a co do oznaczenia szyby to zrobiłem zdięcie na któryw ewidentnie widnieje napis SOLAR-RAY I co teraz mam myśleć mam klime manualną i z tego co patrze to szyba raczej normalna? Może w tym oznaczeniu jest coś zakodowane?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.