Skocz do zawartości

voodoo

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    857
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O voodoo

  • Tytuł
    voodoo
  • Urodziny 26.05.1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łobez
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    GM/Chevy Van g20
  • Silnik
    5.0 v 8
  • Nadwozie
    Van
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. chudy607 nie wiem czy widziałeś tą stronę http://www.skrzynie.com.pl/skrzynie-biegow-opel.html jest to dość dobra kopalnia informacji na temat skrzyń, nie ma co prawda napisanej odpowiedzi na Twoje pytanie ale jest opcja " Jeśli nie znalazłeś interesujących Cię informacji o skrzyni biegów OPEL napisz do nas " Może tam pomogą?
  2. Odświerzam temat. kkwiatuszek89 udało Ci się coś zrobić w temacie? Mam ten sam problem z cd70 navi, tylko u mnie została płyta w nawigacji i to spowodowało brak zakładki navi ( biały cid) i zero reakcji przycisku navi. Zobacz może u Ciebie też jest zablokowana płyta. Napiszę że rozłanczałem aku, wyciągałem bezpiecznik (takie porady z sieci,czasem pomogły odzyskać płytę) wyciągnąłem też płytę mechanicznie zgodnie z instrukcją http://projektnavi.pl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=60&func=view&id=848&catid=41ale dalej kicha,radyjko nie chciało jej wciągnąć do slotu, włożyłem mechanicznie, jak w poradzie i dalej nic! Dodam że wcześniej navi została spolszczona a płyta która została to oryginalna opla. Macie jakieś pomysły??? Pozdrowionka!
  3. voodoo

    Świąteczne Życzenia ...

    Świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek, Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu, wiary, szczęścia i powodzenia życzy voodoo :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa:
  4. No to od początku Powodem dla którego byłem zmuszony wymienić piastę były świecące się kontrolki ABS i TC,na koniec doszedł jeszcze nie działający prędkościomierz.Bywało że po dłuższej jeździe kontrolki gasły i wszystko działo poprawnie,ale np czar pryskał po użyciu klaksonu??? Z racji tego że padał licznik,na cel poszło przednie lewe koło,ponieważ z niego czytana jest prędkość. Dla pewności diagnoza komputerowa-błąd C0035 czujnik przedniego lewego koła,przerwa w obwodzie. Zabieramy się za wymianę.Dodam że odłączyłem akumulator. Do odkręcenia nakrętki piasty (przegubu) potrzebny będzie klucz 30mm,ja użyłem gięty oczkowy + dobra rura na przedłużenie.Z racji tego że było wymagane użycie dużej siły samochód stał jeszcze na kołach.Ściągamy kapsel,wyjmujemy zawleczkę i odkręcamy nakrętkę,śmiało,nic nie odpadnie Teraz ściągamy koło,bo w dalszej części musimy zdemontować hamulce itd.Można od razu odłączyć przewód od czujnika ABS.W pierwszej kolejności demontujemy zacisk hamulcowy,czyli to coś warto przygotować sobie kawałek drutu lub sznurka do podwieszenia zacisku.Do odkręcenia użyłem bita torx T45,może też być imbus 7mm.Ściągamy kapselki osłaniające śruby i odkręcamy zacisk. Na mojej tarczy nie było żadnego rantu,więc wszystko wysunęło się bez problemu.Podwieszamy zacisk i nic z nim więcej nie robimy,nie będzie potrzeby odpowietrzania układu hamulcowego. Następnie demontujemy element do którego był przykręcony zacisk,do tego potrzebny będzie klucz nasadowy lub oczkowy 18mm.W tym momencie poległem bo miałem tylko zwykłą 18-kę która rozszerzała się do 19-ki,no i kicha.ale... Ale powiedzmy że to odkręciłem,teraz będzie nam łatwo zdjąć tarczę hamulcową ,którą odkręcamy od piasty,w moim przypadku imbus 5mm teraz musimy wybić do tyłu półoś (przegub),siedzi tak dobrze że potrzebny będzie spory młotek i jakiś kawałek klocka drewnianego,uderzenie przez klocek nie uszkodzi nam gwintu. Jak już się cofnie,mamy dobre dojście do śrub trzymających piastę,jeżeli tego nie zrobimy,przegub nie da nam wystarczającej przestrzeni do odkręcenia piasty. Klucz nasadowy torx E18 +grzechotka. po odkręceniu,możemy już wyjąć piastę,jak nie będzie chciała wyjść możemy delikatnie puknąć młotkiem.Na pewno odpadnie też osłona tarczy,która jest przykręcona tymi samymi śrubami co piasta. wysuwamy piastę z półosi Teraz zakładamy nową piastę i lecimy wszystkie czynności od tyłu. Nakrętkę piasty (przegubu),musimy dokręcić do oporu. Wszystkie czynności były wykonane bez użycia kanału. Efektem końcowym był powrót sprawności systemu ABS i TC no i oczywiście działający prędkościomierz. Mam nadzieję że komuś się przyda,pozdrawiam/voodoo.
  5. A jak nie chcesz się paprać bo mokro itd. to podjedź na stację diagnostyczną i tam za 10-20 zł pan diagnosta sprawdzi i powie co i jak.Ja tak zrobiłem bo pogoda nie sprzyjająca na wizyty pod samochodem
  6. Dla zobrazowania http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/egr16sz/egr16sz.html
  7. Pisano już na forum o dużym kopceniu,jeżeli tak jak napisałeś nie bierze oleju,płyn chłodniczy na poziomie,to jest to urok pory roku,zimą nasze autka zawsze wyrzucają z siebie kłęby białego dymu,powodem jest duża różnica temperatury.Jeżeli nie ma żadnych negatywów w pracy Asterki to na tą chwilę bym się nie przejmował. Przesuwam do Astry.
  8. ja znalazłem taki opis na naszym forum http://forum.opel24.com/blad-nr-85-vt23366.htm lub 85 Wtryskiwacz 5. lub jego obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
  9. tak,10 mrugnięć to zero,moim zdaniem masz błąd 1405 -uszkodzenie zaworu EGR, teraz zabrać się za lekturę na temat tego zaworu,do czyszczenia lub zaślepienia.A tu na przyszłość link z kodami http://opel24.com/porady/tigra/317-odczyt-bledow.html
  10. Czy moze mi ktos podac link do opisu kodow diagnostycznych kiedys znalazem a teraz szukam juz drugi dzien i bez skutecznie słabo szukałeś http://opel24.com/porady/tigra/317-odczyt-bledow.html
  11. Ja tylko dodam że u mnie trzyma stałe 14,4V nie ma znaczenia czy z obciążeniem,czy bez. Sądzę że kolegę czeka remont alternatora.
  12. na fotce masz zaznaczony najważniejszy czujnik,czyli ten do ECU,ciut wyżej po prawej masz kolejny na "wsuwkę" czyli ten który daje sygnał do licznika,dzięki niemu pracuje wskazówka temperatury w liczniku.
  13. jatczak, możesz odczytać błędy sama,w ten sposób http://opel24.com/porady/tigra/317-odczyt-bledow.html no i coś do poczytania http://forum.opel24.com/silnik-gasnie-po-zejsciu-z-wysokich-obrotow-vt39239.htm?highlight=ga%B6nie++luzie często też pisano na forum że może to być Egr,więc warto przeczyścić tą część.
  14. nie działają,i ta kontrolka ma na celu poinformowanie kierowcy,że wystąpiła jakaś usterka w układzie ABS i ABS nie działa.
  15. grzesjar, troszkę inicjatywy,żaden sprzęt nie potrzebny,zastosuj się do instrukcji http://opel24.com/porady/tigra/317-odczyt-bledow.html Też stawiam na silniczek krokowy.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.