Skocz do zawartości

damiano2007

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    196
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O damiano2007

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra IV
  • Silnik
    A14NET 1.4 Turbo 140km
  1. Tak zmieniłem całość i jest lipa... bo przy kręceniu prąd wpływa do BCM, ale już nie wypływa. Wymieniono go na nowy i dalej lipa... jutro się wszystko okaże.
  2. Mam pytanko... czy podczas kręcenia w przekaźniku od rozrusznika (w puszcze bezpieczników) powinno błyskać? Bo tam słychać takie pśtykanie i błyska?
  3. Witam Jeśli bym nie daj panie zdublował temat to sorki, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Astra H z17dth Akumulator 72ah jeszcze na gwarancji - dziś sprawdzany - w spoczynku 12.6 V Alternator ładuje pod obciążeniem 13.7 Otóż problem jest taki: Auto nie odpala. Rozrusznik nie kręci. słychać tyknięcię przy przekręceniu kluczyka i nic (lampki nie gasną, światła też nie bo paliłem przy włączonych nawet) Rozrusznik wymieniłem na drugi, używany - to samo. Bezpieczniki w skrzynce sprawdzone. Auto na pych odpala. Prośba o pomoc. Edit: Na kompie zero błędów
  4. Od przodu koło bagnetu po prawej stronie. Takim autem lepiej nie jeździj bo go zajedziesz do końca. Linka i do mechaniora.
  5. Wymieć świece. Wszystkie 4 muszą być tej samej firmy. Sprawdź, czy któraś nie jest podmieniona. Moduły niekoniecznie się zepsuły.
  6. Bo może ktoś przez dwa lata tak mało jeździł U mnie w rodzinie jest astra j kupiona w wakacje i nie ma jeszcze 2 tysi
  7. Choroba tzw szalonych diesli. Silnik się zachłysnoł pewnie olejem z rzygającej turbiny. Ciesz się, że się nie zatarł... bo z reguły jest tak, że zassysa on olej aż do prawie ostatniej kropli przy czym obrotomierza brakuje, a silnik działa bez smarowania. Najlepiej wbić piątek i zdusić na hamulcu modląc się, że nic nie padnie.
  8. Powiem tyle... kolega za 207/sztuka znalazł SAVY. Dobre oponki... szukaj dalej... dołóż dwie stówy do kompletu i kup coś lepszego. Opona to podstawa bezpieczestwa Twego i Twojej rodziny!
  9. Zamiast kupować taki wynalazem nawet nowy, lepiej zakupić dobrą używkę znanej sprawdzonej marki. Już kumpel miał jakieś chinole to w zimie nie jeździł bo strach.
  10. Ta jedną co wymieniłeś, wymień na taką jak pozostałe.
  11. Możliwe... Wiem, że się one na pewno różnia... w różnych przedziałach czasowych były różne montowane.
  12. Sprawdź czy to są te same świece. (najlepiej żeby były tej samej firmy)
  13. To ktoś Cię drogo podliczył... kompletny rozrząd z pompą złapiesz za 400 zł... za 500 masz już zestaw boscha. A z wymianę rozrządu możesz znaleźć dobry warsztat co zrobi to za 200-300 zł.
  14. ECU samo koryguje dawki wtryskiwaczy. Działa to zasadzie prędkości obrotowej czujnika wału korbowego. Za wolno - to daje w palnik, za szybko - to zmniejsza. Na luzie i na rozgrzanym silniku takie wtryski powinny mieć dawki +0,8 -0,8. Sa to wtryski boscha których nawet nie trzeba musowo programować a można bez problemu zregenerować. A na jaki kolor Ci to kopci? Może uszczelka pod głowicą... nie ubywa płynu, nie kopci na biało? sprawdź czy ze zbiorniczka chłodziwa nie śmierdzi i czy nie ma oczek jak w rosole.
  15. Korekty wtryskiwaczy w 1.7 CDTI powinny być w normach +0,8 -0,8. Podobno zalanie ich płynem LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG może pomóc.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.