Skocz do zawartości

cesarz1804

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cesarz1804

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    2.0 DTL
  1. ogromne dzięki Bad! Gdyby nie informacja o odkręceniu śrub pod sierpami to bym tego nigdy nie odkręcił. Poza Tobą nikt tej informacji nie podaje. Dla osób, które kiedyś będą chciały odkręcić zderzak to w nadkolu na wysokości połączenia sierpa zderzaka z listwą błotnika jest otwór w który należy wsadzić klucz nasadowy i odkręcić połączone (sierp i listwa) elementy plastikowe. Lepiej widać to po odchyleniu nadkola. no i mam kolejny problem. Po zamontowaniu wentylatora chłodnicy klimatyzacji uruchamiam klimatyzację i od razu załączają się oba wentylatory - klimy i chłodnicy. Pracują aż wyłączę klimatyzację. Dodam że silnik był zimny. Ponadto silnik mi się nie dogrzewa max. wskazuje ciut ponad 80 stopni na wskaźniku w desce. PO badaniu węży wychodzących z termostatu wydaje się, że termostat pracuje prawidłowo bo jest zimny i nagle robi się gorący jak temp skoczy do tej ciut ponad 80. Czy te objawy mogą mieć coś wspólnego z z działaniem wentylatorów? może jakiś czujnik uszkodzony? jak to sprawdzić? A cha, dodam jeszcze, że po kilku minutach jazdy pojawia się silnik z kluczykiem na desce, jednak nic ponadto,
  2. proszę o pomoc i informację jak zabrać się w tym silniku do wymiany termostatu. Dojście jest magicznie trudne. Nie wiem co wymontować, które śruby odkręcić z jakich innych podzespołów żeby sobie ułatwić pole manewru. Jak możecie to proszę o zdjęcia z oznaczeniem co i jak.
  3. ok. już kupiłem wentylator ale teraz jak go zamontować? bez zdemontowania zderzaka przedniego się pewnie nie obejdzie. Poodkręcałem wszystkie śruby ale trzyma na zaczepach po bokach, nie chcę ciągnąć (nawet nie wiem w którą stronę) żeby czegoś nie urwać. Jak to zdjąć? nigdzie o tym nie piszą, wszędzie są informacje o rozmieszczeniu śrub ale co trzeba zrobić dalej to już nie bardzo jest opisane.
  4. żeby sprawdzić czy wystarczy sama wymiana wkładu trzeba niestety wyjąc całą obudowę i sprawdzić czy się nie porobiły wżery w obudowie. No ale jak wygląda ta pompa Vacum? i gdzie jest śruba od jego odkręcenia?
  5. wielkie dzięki kurde, różnie opisują te czujniki - piszą że od wody a pokazują na zdjęciu te od oleju podając symbolem 0281002170. Od wody to chyba są niebieskie? czy te się nadają? http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-opel-0281002170-gliwice-i4310214389.html http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-opel-0281002170-bosch-i4355251131.htmlhttp://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-opel-0281002170-bosch-i4355251131.html http://allegro.pl/czujnik-temperatury-vectra-b-2-0-di-dti-0281002170-i4345560955.html a tu jest opisany że niby od oleju http://allegro.pl/czujnik-temperatury-oleju-0281002170-opel-2-0-dti-i4345845879.html
  6. mam problem z temperaturą silnika w corsie C 1.3 CDTI, moim zdaniem dość wolno się grzeje, nawet wolniej niż astra G 2.0 DTL - a to auto grzeje się najwolniej z mi znanych. Mam problem ze zlokalizowaniem termostatu. Myślę, że jest on przyczepiony do prawej, bocznej ściany bloku silnika i tam też macam węże. Z tej macanki wynika, że jest termostat ok. bo gruby wąż wychodzący z termostatu ( lub tego co mi się tym termostatem zdaje być) w chwili kiedy temp lekko drgnie jest nadal zimny. Zakładając że tam właśnie jest termostat to jak go wymienić, bo jest on pod jakąś częścią i nie ma jak tam się dostać. Może ma ktoś z Szanownego Koleżeństwa jakieś zdjęcie lub instrukcje tej wymiany. Będę wdzięczny ogromnie.
  7. no tak, racja mam astrę G z 1999 roku silnik 2.0 DTL
  8. Przy wymianie oleju zauważyłem, że z czujnika ( z jego wnętrza) w misce olejowej kropelkuje olej. Nie wiem niestety od czego jest ten czujnik. Zamontowany jest w misce olejowej, tak na wysokości 3- 5 cm od dolnej krawędzi,po przeciwnej stronie jak korek do wylewania oleju. Szukałem w necie opisu ale lipa, co nóż to inne stwierdzenie - a to czujnik ciśnienia a to temperatury oleju. Znalazłem też informacje, że w zależności od modelu były montowane dwa czujniki w bezpośrednim sąsiedztwie, jeden niżej a drugi wyżej. Ja mam tylko ten niżej, więc przypuszczam że może być on zespolony i wykonywać zadania obu w innych modelach. Muszę go kupić ale nie wiem jak się on nazywa. Proszę o pomoc.
  9. a czy przy opisanym zdarzeniu mógł zawór puścić czy tez raczej jakaś nieszczelność?
  10. cześć jakiś miesiąc temu byłem na dobiciu klimy - po 2 latach ubyło 150 g czynnika. Stwierdzona że to norma. Po ok. tygodniu czasu potem zatarł mi się silnik wentylatora klimatyzacji. Jednak nim się zorientowałem że to w moim aucie tak dymi (jechałem remontowaną Mogilską w Krakowie a tam dymu i kurzu multum) minęła jakaś minuta. Wyłączyłem po tej minucie klimę. Potem co jakiś czas ją włączałem na kilkanaście sekund ale zasadniczo syczało tylko wewnątrz środkowej konsoli w okolicach radia. W serwisie wymienili zatarty wentylator. Kiedy włączyłem przy nich klimę zaczynało się syczenie raz głośniejsze raz cichsze. popodpinali klimę do jakiś ciśnieniomierzy i stwierdzili, że wszystko w najlepszym porządku, ciśnienie takie jak powinno być. Kiedy zapytałem czy to może wina czynnika że go za mało usłyszałem, że badania nie wskazują na to i że czynnika wg. nich jest ok. Mówili mi że syczenie to z powodu jakiegoś zaworu rozprężającego który tak działa. Po 2 tygodnia używania klimy twierdzę, że chłodzi ona bardzo słabo -nawet słabiej niż przed nabiciem. W związku z tym ma pytanie czy to możliwe że przy zatarciu wiatraka wzrosła temperatura w układzie klimatyzacji i tym samym ciśnienie, zawór (jak sama nazwa wskazuje) to pewnego rodzaju bezpiecznik i w tym wypadku w celu zmniejszenie ciśnienia wypuścił nadmiar czynnika? a teraz trzeba go uzupełnić. Dodam tylko że przy zatarciu wentylatora pojawił się dym z maski a ja w kabinie poczułem taki intensywny zapach jak by z nieoczyszczonej klimatyzacji. Zapach ten nie kojarzył mi się w ogóle ze spalenizną proszę o pomoc
  11. rocznik 2004 "Sprawdź błędy sokor jest kontrolka z kluczem" co to jest sokor? ale skoro jeden wentylator to czemu zwisa jakaś kostka?
  12. 1 . kupiłem corsę 1.3 CDTI 2004 jako drugi samochód w rodzinie . Cóż przywiązane do sprawdzonych marek. Fachowcy oglądali auto stwierdzili że warto. Ku mojemu zdziwieniu wczoraj oglądając samochód zauważyłem że przez pierwszą chłodnicą patrząc od strony maski zwisa jakaś kostka. Na mój gust to podpięcie pod wentylator chłodnicy klimatyzacji. Tego wentylatora nie ma. jest tylko tylni od chłodnicy wody. Co mnie dziwi to, że klima hula bez zarzutów. Na desce pojawia się tylko kluczyk z autem. Żaden z fachowców tego nie zauważył? nie wiem czy te modele miały oba wentylatory? bo jeśli tak to coś chyba było kombinowane w kompie i sterowniku wentylatorów żeby nie pokazywał błędu. Jak ta sprawa wygląda w Waszych autach? 2. czy w bagażniku są dwie czy tej jedna lampka oświetlająca? mam po obu stronach otwory ale tylko z jednej strony wystaje kostka. Gdzie kupię taką lampkę - macie jakiś namiar? a co z drugim otworem - czym go zaślepić? dzięki za odpowiedź.
  13. czy podczas wkręcania tłoczka do zacisku trzeba jakoś specjalnie to robić żeby potem wszystko działało? ostatnio regeneroałem zacisk lukasa. Potem normalnie wg. opisu zamontowałem uszczelkę i wkręciłem tłoczek do końca, do oporu jednka jakoś specjalnie to go nie wciskałem przy wkręcaniu- tylko tyle żeby się wkręcił. Kiedy ciągnąłem ręczny to tłoczek wysuwał się jakieś 3 cm. Ręcznego jednak nie mam nadal a i nożny też chyba nie za mocny. Wsztstko odpowietrzone. Proszę o radę bo w weekend zamierzam się tym zając
  14. Dziś. Wymieniłem bezpiecznik termiczy na coś ok. 157 C. Uruchomiłem dmuchawę na 1 potem 2 potem 3 biegu i zaczęło sie powoli dymić z rezystora. Początkowo myślałem że to pali się WD40 którym dośc mocno potraktowalem rezystor żeby kostka puściła. Od razu wyłączyłem. Mam pytanie czy ten rezystor co do zasady tak mocno się nagrzewa, czy też nie jest to normalne i jest jakaś inna przyczyna. We wrześniu wymieniłem filtr kabinowy i wyczyściłem wnętrrze jego obudowy z liści. Poza tym dośc wolno jak na moje ucho kręci się na pierwszym biegu dmuchawa, trochę piszczy ale po jakimś czasie dzwięk ten zanika. Na innych biegach zresztą też słychać początkowo piszczenie. Prosze o radę i pomoc bo auto pod blokiem stoi rozbebeszone i nie można w zimie jeździć. A może czas wyczyścić silnik dmuchawy tylko czy to coś da a nie będzie dochodzeniem do sedna li tylko drogą eliminacji?
  15. nie wiem czy są szklane czy też z tworzywa. Sądzę że samym stukaniem w szybkę to siętego nie dowiem. Jak to można sprawdzić ? A co sądzicie o tym ? http://allegro.pl/hit-zestaw-regeneracja-reflektorow-czyste-lampy-i1774843177.html
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.