Skocz do zawartości

MrMarkos

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MrMarkos

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Trójmiasto
  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    1,9 CDTI 120KM
  1. Skojarzyłem, że problemy zaczęły się po wymianie filtra paliwa zimą (zamarzł), może mechanik coś źle zmontował (pamiętam że nie mógł odkręcić tej obejmy plastikowej i walił w to młotkiem). Poza tym dowiedzialem się w serwisie, że te obudowy filtrów lubią pękać. Tak sobie myślę, żeby ominąć filtr i sprawdzić jak odpala, tylko tam są te szybkozłączki i nie wiem za bardzo jak te dwa przewody szczelnie połączyć...
  2. Czyli może to być np. nieszczelność w obudowie filtra paliwa lub na szybkozłączkach przy filtrze?
  3. A może być przyczyną jakaś luka w dolocie paliwa? Gdzieś np. dostaje się powietrze?
  4. Koledzy a może po prostu z pomką coś nie tak? Można to jakoś sprawdzić?
  5. Czy da coś podłączenie dopływu paliwa prosto do silnika z pominięciem zbiornika i przewodów paliwowych wzdłuż pojazdu? Wyeliminowałbym w ten sposób nieszczelności w układzie i awarię pompy paliwa. Tylko nie wiem czy uda się tak sprawdzić, czy nie wywali wtedy tyle błędów że i tak nic z tego nie wyjdzie.
  6. Nie sprawdzałem, ponieważ na ciepłym silniku jest ok, już nawet kilka sekund po odpaleniu, gdy odpalam ponownie, jest ok.
  7. Witam. Wiem, że było już wiele podobnych postów, ale nie spotkałem podobnego problemu. Podczas kręcenia rozrusznikiem silnik kilkukrotnie wchodzi na obroty i szarpie, tak jakby nie palił na jeden gar. Aby zapalił na stałe, trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem. Na rozgrzanym silniku zapala dobrze. Co zostało już zrobione: - Wymienione świece żarowe - Wymienione wiązki kabli do świec żarowych - Wymieniony filtr paliwa - Sprawdzenie ciśnienia na tłokach (od strony zaworów) – OK. - Sprawdzenie wtrysków metodą przelewową (na ciepłym
  8. Po wypaleniu filtra w czasie jazdy, dalej te same objawy.
  9. OK, to znaczy że jak tak telepie kabiną na zimnym to znaczy że właśnie wypala, czy że jest niewypalony i się zapycha?
  10. Poduchy sprawdzone, wszystko ok. Myślisz że DPF miałby aż taki wpływ na silnik żeby szarpać i nie pokazywać błędów?
  11. Witam. Może ktoś z kolegów wpadnie na w czym jest problem? Otóż silnik na wolnych obrotach zaczął mi chodzić trochę jak czołg. Po odpaleniu na zimnym i dodaniu gazu tak ponad 3 tys. obr. i puszczeniu pedału gazu, gdy obroty opadają i wskazówka mija 1,5 tys. silnik i buda wpadają w takie wibracje że trudno utrzymać kierownicę. Ponadto na rozgrzanym już silniku, gdy trzymam stałe obroty ok. 1,3 tys. obr., wyczuwalne są stałe drgania silnikiem i nadwoziem. Macie pomysły gdzie szukać przyczyny?
  12. Witam. Dziwne to ale czy możecie sprawdzić w Waszych Vectrach czy też tak macie? Pod oboma lampami w klapie bagażnika słychać co ok. sekundę "tykanie" jakby zegar lub bomba Słychać to bez przerwy, szczególnie przy wyłączonym silniku, w nocy w garażu aż to drażni. Tak mi tyka już rok (od kiedy mam to auto). Też tak macie? Co to może być?
  13. Witam. Od jakiegoś czasu silnik odpalał rzucając na boki z rana kiedy był zimny (na ciepło jest ok). Kilka dni temu wyskoczył mi błąd "Obwód grzałki świecy żarowej P0380". Mam do kolegów pytania: 1. Czy ten błąd ma właśnie wpływ na uruchamianie silnika? 2. Skąd wiedzieć która świeca jest uszkodzona? 3. Czy na razie można z tym jeździć? (jutro daleki wyjazd i nie zdążę wymienić)
  14. Witam. Wizyta w ASO Opla rozwiązała problem szarpania. Otóż pojawił się nowy soft do silnika niwelujący efekt szarpania. Po wgraniu i przejechaniu ok. 100km nie stwierdziłem żadnego szarpnięcia. PS. Przejechane 3000km i nie szarpie. A więc nowy soft się sprawdził.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.