Skocz do zawartości

magician7

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O magician7

  • Urodziny 06.12.1959

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sieradz
  • Model
    Opel Kadett E
  • Silnik
    1,7 D ; oplowski 42 kW
  • Nadwozie
    sedan
  1. W takim razie pójdą gazowe. Pozdrawiam .
  2. Nie chodzi o koszty a , o trwałość i kulturę pracy, a przede wszystkim, o opinie Kolegów je używające - szczególnie w Sedanie.. Pozdrawiam.
  3. magician7

    Jaki olej silnikowy?

    Jako, że jestem autorem tegoż tematu czuję się wywołany do tablicy, i zobligowany do odpowiedzi. Przy stanie licznika 285 tys. km zmieniłem olej z mineralnego Mobil 15W/40 na Valvoline Maxlife 10W/40, po uprzedniej płukance układu płynem tejże firmy. Obecnie na liczniku 365 tys. km , wymiana oleju co 10 tys.- olej wyrażnie w lepszej kondycji niż uprzednio -brak efektu smoły, silnik czyściutki, kultura pracy o wiele lepsza, brak objawów klekotania samoregulatora zaworu przy odpalaniu, brak wycieków. Zużycie oleju niższe, mimo wydłużenia okresu pomiędzy wymianami i tym samym, brak potrzeby dolewek. Dziękuję Kolegom z bliżniaczego Forum Alfy za porady, bo tylko dzięki nim , mimo wielu obiekcji z mojej strony, odważyłem się na zmianę oleju na półsyntetyk i nie żałuję tego , a wręcz przeciwnie, jestem z tego faktu bardzo zadowolony. Pozdrawiam-Wiesław.
  4. Witam. Kadecik 1,7 D Sedan- jakie amorki tylne założyć: olejowe czy gazowe? -http://allegro.pl/amortyzator-kyb-gaz-tyl-opel-astra-kadett-vectra-i4331404870.html -http://allegro.pl/amortyzator-kyb-tyl-opel-astra-kombi-kadett-i4377789954.html Założone sprężyny na tył - KYB. Pozdrawiam-Wieslaw.
  5. Witam. Owszem, tak winno byc lecz niestety nie jest i, z tąd me ppowyższe do Kolegów pytania . Demontowałem i płukałem caly układ wraz z chlodnicą i nagrzewnicą. Próba odpowietrzenia w klasyczny ,podany przez kolegę sposób ,nie przyniosła porzadanego skutku--wąż i chlodnica na dole ,przy wyjsciu na blok - zimna. Duży uklad ruszył po: -podniesieniu prawej strony przodu sam. wyżej o ok. 10 cm -powolnym zalaniu układu od stony termostatu ,,wpierw bezpośrednio do głowicy ,póżniej po zalożeniu termostatu przez otwór odpowietrzający -po nagrzaniu i otwarciu termostatu odpowietrzanie porzez luzowanie opasek przewodow gumowych od termostatu przez chłodnicę ,do bloku. Pozdrawiam.
  6. Witam i zarazem dziekuję za wskazówki. Kol. Jachu napisal: Tak ,już wiem ,,,, autko śmiga jak dawniej choc ,nie obyło się bez powtórnej rozbiórki układu , demontażu pompy ,mycia, przedmuchania sprężonym powietrzem i uciążliwego odpowietrzenia po montażu. Pozdrawiam.
  7. Witam. Kol. Moderator napisał: Niestety ,zdięcia są niedostępne--jeśli zawierają informacje wnoszące konstuktywne treści .proszę Kol. o ponowienie.Pozdrawiam-Magician7.
  8. Witam wszystkich i zarazem proszę o pomoc . Po wymianie pompy wodnej i termostatu nie działa w silniku duży obieg chlodzący. Oto objawy : układ zalany , silnik pracuje na biegu jalowym, otwiera się termostat , wąż łączacy pokrywę termostatu staje się gorący i z biegiem czasu nabrzmiały , chłodnica w 4/5 gorąca ,w pozostalej części zimna , przewód dolny łączący chłodnicę z silnikiem przy chlodnicy zimny, wskażnik czujnika temperatury w połowie zakresu i nie rosnie, w zbiorniku wyrownawczym spokój, spaliny b/z. Jaki jest kierunek obiegu płynu chlodzącego w małym i dużym obiegu w mym silniku ? Z pompy płyn w pierwszejn kolejności podawany jest na blok czy głowicę? Jeszcze raz ,serdecznie proszę o informacje ,wskazówki i porady ,ktore umożliwią rozwiązanie powyższego mego problemu. Pozdrawiam-Wieslaw. .
  9. magician7

    Witamy

    Serdecznie witam wszystkich użytkownikow forum
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.