Skocz do zawartości

KubaK

Forumowicz
  • Zawartość

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana KubaK w dniu 8 Wrzesień 2016

Użytkownicy przyznają KubaK punkty reputacji!

Reputacja

12

O KubaK

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Koszalin
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    1.3 16V
  1. Epc podaje to jako stabilizator... u mnie niestety nie otwiera sie podany link z tablicy.
  2. Wydaje mi się, że u mnie są dwie gumy na stabilizatorze.
  3. Ogólnie to objawy jak przy padającej dwumasie ale nie chcę straszyć
  4. Jak dobrze pamietam to u mnie tez jest lekko uniesione i jeżdżę już tak od jakis 3 lat i nic sie nie dzieje. U kumpla podobnie. Wyglada na to, ze tak ma być.
  5. Ja ostatnio chyba z dwa lata temu wymieniałem na jakieś noname na stacji benzynowej i do tej pory powłoka jest jak nowa.
  6. No to ze stukami poradziłem sobie sam Nie musiałem nic wymieniać i starczyło trochę pokombinowac z krzyżakiem i już w aucie jest cichutko i kolumna nie napierdziela na miejskich nierównościach
  7. Temat stary jak świat ale się dopiszę Wczoraj grzebałem w aucie i niestety też mam u siebie luz na kolumnie kierowniczej. Stuki słychać przy bardzo lekkim lecz szybkim kręceniu kierownicą lewo-prawo, a także jak złapię kierownicę i wykonuję ruch jakbym chciał podnieść kierownicę do góry (coś jak przy regulacji kierownicy). Chętnie bym to zrobił i tu moje pytanie - czy jak kupię gołą kolumnę bez wspomagania to czy bez problemu przełożę wszystkie silniczki i sterowniczki ze swojej kolumny? Jeżeli ktoś mógłby pokazać na jakimś przykładowym zdjęciu kolumny w którym miejscu szukać tego luzu to byłbym wdzięczny (tak na wypadek żebym nie założył kolejnej z luzami).
  8. Otwiera się ok. Według drugiego rusunku wynika, ze trzeba jakieś dwie kreski ze sobą zgrać? Musiał bym kiedyś zerknąć jak to u mnie wygląda. Bad, to co piszesz jest ok, ale można jeszcze regulować zamocowanie na tym wystającym trzpieniu - wyzej lub niżej - z dobre 3 cm i ciekaw jestem czy powinno być mocowane jak najniżej, na środku czy może jak najwyzej i czy ma to jakiekolwiek znaczenie...
  9. możesz coś więcej napisać o tym, że był źle ustawiony? U mnie kiedyś był wymieniany krzyżak bo stary stukał na nierównościach ale nowy też już stuka i tak teraz myślę, że to może kwestia ustawienia... Może dał byś radę zrobić zdjęcie na połączeniu krzyżaka z kolumną?
  10. U mnie o dziwo w belce od spodu leci coś co wygląda zupełnie jak stabilizator i z tego co pamiętam to w EPC jest w Corsie właśnie opcja, że może być z lub bez niego. Co może dawać taki stabilizator w belce to pojęcia nie mam bo przecież to i tak wszystko sztywne no ale jest i gumy, które go trzymają w miejscu też są.
  11. KubaK

    zamiennik zewnętrznego lusterka

    Raczej nic nie da, ja u siebie kiedyś też musiałem zmienić i dałem zamiennik i też drży. Zobaczysz jeszcze co będzie przy jeździe koło 130 km/h Ogólnie nie zrobisz nic bo tam cały element zawiasu lusterka jest kiepski w tych zamiennikach.
  12. W corsie jest o tyle problem ze trzeba gimnastykowac sie z przepchaniem kabli przez odbudowę lusterka bo plastiki przeszkadzają. U siebie o ile dobrze pamiętam to nawet troszkę wycinalem plastik w lusterku zeby przewód przeszedł.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.