Skocz do zawartości

sloniol

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana sloniol w dniu 23 Marca 2011

Użytkownicy przyznają sloniol punkty reputacji!

Reputacja

1

O sloniol

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Czekanów
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.6 16V 101KM
  • Nadwozie
    XEL
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. a kolego zobacz bezpieczniki pod maska czy nie sa spalone u mnie była taka sytuacja ze tez tak rosła temp. jak w miescie jezdziłem a na trasie normalnie bo to jest logiczne ped powietrza studził chłodnice.
  2. Widze ze ten post jest dosc stary ale pisze aby inni tez wiedzieli ostatnio zmieniałem radio i przypadkowo potem rozkodowałem pilot i zadnym znanym mi sposobem nie dało sie go zakodowac az w koncu gdzies wyczytałem ze to moze byc wina kostek które wchodza do radia tak tez wziałem sie za to i dzisiaj doszedłem do tego ze kostki oplowskie maja dwa czerwone kable jeden grubszy stały plus z akumulatora a drugi chudszy czerwony po akumultorze i jezeli ten chudszy jest nie podłaczony tak jak to miało miejsce u mnie to za chniy ludowe nie zakodujecie kluczyka. Dzisiaj wziałem ten chudzy podpialem na
  3. Troszkę czytałem i dowiedziałem się że te samochody lubią brać 0.7 litra na 1000 km, a powiedz mi ciężko jest się dostać do tych pierścieni i czy wymiana ich może drogo kosztować ? A co do falowania obrotów może to być EGR czy po prostu trzeba by było jechać i na kompie troszkę poustawiać mu w główce ?
  4. Witam wszystkich użytkowników i bardzo proszę o pomoc w usunięciu usterki. W lutym wymieniałem uszczelkę pod głowicą uszczelkę na zaworach i uszczelniacze, czyli generalnie wszystko co tam może być do wymiany i od tej wymiany minęły 3 miesiące i zauważyłem ze samochód zaczyna mi spalać ponad 1 litr na 1000 km i do tego jeszcze widać że strasznie kopci na niebiesko. Wydaje mi się że ten mechanik albo poleciał w ch... z uszczelniaczami i założył stare albo pierścienie są do wymiany. Jakie jest wasz zdanie ? A drugi problem to jest taki ze po tej wymianie to samochód na gazie chodzi ale nie ma si
  5. Kolego biegi reguluje sie na cięgnach jak masz dobrego mechanika to bez problemu to naprawi w 30 minut ja miałem taki sam problem i bez problemu to naprawił. A co do nagrzewania to zacznij od termostatu bo wyglada tak jakby był cały czas na obegu zamkniętym i dlatego tak szybko sie nagrzewa i ie otwiera go dlatego temperatura nie schodzi choc drugim problemem moze byc wentylator bo on powinnien zbijac temperatur wiec po ogladaj bezpieczniki w srodkus amochodu i pod maska samochodu tez miałem tak problem w astrze G i miałem walniety bezpiecznik pod maską i też mi się przegrzewał. Pozdrawiam
  6. to nie jest taki strikte kranik jak domu to jest taka nakretka czerwon jak stoisz przodem na wprost maski to ona znajduje sie po twojej prawej stronie i jak ja odkrecisz to leci płyn. Tędy powinno się spuszczać płyn z chłodnicy ale lepiej jest odpiąć przewód gumowy bo zleci dużo szybciej a te kranik jak juz go odkrecisz to nie wiadomo czy będzie potem trzymać bo to jest taki patent ze ta uszczelka potem jest do wymiany.
  7. Powiem ci ze moze byc wiele mozliwosci z uciekajacym płynem chłodnicym. 1. Mokre dywaniki to nagrzewnica (wytrzyj do sucha podloge i połóż kartke papieru i zobaczysz czyu bedzie mokra) 2. Wyciek z pompy wody bądz węża od chłodnicy i wcale nie musi być kałuży bo może kapać na silnik bądź wydech i wszystko od razy wyparowuje. 3. Dziurawa chłodnica albo źle zakręcony kranik i tam sobie powolutku kapie. 4. Ostateczność uszczelka pod głowicą może być gdzieś lekko przetarta i tak powolutku zabiera płyn aż w końcu cały wsysnie. 5. Może być też zapowietrzony układ i tak jak ty mu po troszku dol
  8. Dziękuje bardzo za pomoc :)Wczoraj wymieniłem ósmy bezpiecznik pod maską bo się akurat spalił i on był od klimy i może teraz nie będzie zapalał się ta kontrolka elektronicznego układu chłodzenia ale to zobacze jak pojeżdże troche na klimatyzacji Jeszcze raz dziękuje bardzo za pomoc
  9. widzę że już ktoś miał ten problem więc wracam do tego temu, orientuje się ktoś co to może być u mnie dzieje się tak samo jak u tego kolegi
  10. Panowie w Astrach G wentylator z klimy powinien sie załaczac razem z wentylatorem wody aby schłodzic silnik ? Bo mu mnie sie włącza i nie wiem czy tak powinno być a jeżeli nie powinno tak być to dajcie rade jakby usunąc tą wadę
  11. Kacper a ten wentylator od klimy kręci sie razem z wentylatorem od wody jak autko złapie temp. i trzeba ją zbić ?
  12. hehe dzieki wielkie tak patrzałem i mysle sobie jak mówisz to powinno byc ale nie widze i sam siebie wkrecam ze gdzies to powinno byc dzieki wielkie
  13. Witam panowie starałem się znaleźć na forum tematu o tym ale strikte takiego nie znalazłem. A więc mam pytanko czy ktoś wie za co odpowiadają konkretne bezpieczniki pod maską ? Z tego względu pytam ponieważ jeden mi sie spalił pierwszy od chłodnicy i nie wiem jak dlugo z tym spalonym jeździłem. A chcialbym wiedzieć konkretnie do czego jest każdy bezpiecznik i jaką rolę spełnia w samochodzie. A drugą rzeczą jaka mnie zastanawiam to czy jak samochód złapie temp. i włącza sie wentylator to powinien działać wentylator i z klimatyzacji z tym z wody razem czy raczej tylko powinien kręcic ten z wody
  14. dziekuje za pomoc i dziekuje za poprawienie z ta szczelina kurcze ja u siebie nie mam przewodów tylko cewke zapłonowa i ona jest w całosci nakładana na swiece a ja wymieniałem dwa lata temu jak poprzednia rozsadzilo
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.