
sloniol
Forumowicz-
Liczba zawartości
86 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana sloniol w dniu 23 Marca 2011
Użytkownicy przyznają sloniol punkty reputacji!
Reputacja
1O sloniol

Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Czekanów
-
Model
Opel Astra II
-
Silnik
1.6 16V 101KM
-
Nadwozie
XEL
-
Posiadasz LPG
NIE
-
a kolego zobacz bezpieczniki pod maska czy nie sa spalone u mnie była taka sytuacja ze tez tak rosła temp. jak w miescie jezdziłem a na trasie normalnie bo to jest logiczne ped powietrza studził chłodnice.
-
Widze ze ten post jest dosc stary ale pisze aby inni tez wiedzieli ostatnio zmieniałem radio i przypadkowo potem rozkodowałem pilot i zadnym znanym mi sposobem nie dało sie go zakodowac az w koncu gdzies wyczytałem ze to moze byc wina kostek które wchodza do radia tak tez wziałem sie za to i dzisiaj doszedłem do tego ze kostki oplowskie maja dwa czerwone kable jeden grubszy stały plus z akumulatora a drugi chudszy czerwony po akumultorze i jezeli ten chudszy jest nie podłaczony tak jak to miało miejsce u mnie to za chniy ludowe nie zakodujecie kluczyka. Dzisiaj wziałem ten chudzy podpialem na
-
Dziwne zachowanie po wymianie uszczelki pod głowicą.
sloniol odpowiedział sloniol na temat - Opel Astra - Silnik Benzyna
Troszkę czytałem i dowiedziałem się że te samochody lubią brać 0.7 litra na 1000 km, a powiedz mi ciężko jest się dostać do tych pierścieni i czy wymiana ich może drogo kosztować ? A co do falowania obrotów może to być EGR czy po prostu trzeba by było jechać i na kompie troszkę poustawiać mu w główce ? -
Witam wszystkich użytkowników i bardzo proszę o pomoc w usunięciu usterki. W lutym wymieniałem uszczelkę pod głowicą uszczelkę na zaworach i uszczelniacze, czyli generalnie wszystko co tam może być do wymiany i od tej wymiany minęły 3 miesiące i zauważyłem ze samochód zaczyna mi spalać ponad 1 litr na 1000 km i do tego jeszcze widać że strasznie kopci na niebiesko. Wydaje mi się że ten mechanik albo poleciał w ch... z uszczelniaczami i założył stare albo pierścienie są do wymiany. Jakie jest wasz zdanie ? A drugi problem to jest taki ze po tej wymianie to samochód na gazie chodzi ale nie ma si
-
Kolego biegi reguluje sie na cięgnach jak masz dobrego mechanika to bez problemu to naprawi w 30 minut ja miałem taki sam problem i bez problemu to naprawił. A co do nagrzewania to zacznij od termostatu bo wyglada tak jakby był cały czas na obegu zamkniętym i dlatego tak szybko sie nagrzewa i ie otwiera go dlatego temperatura nie schodzi choc drugim problemem moze byc wentylator bo on powinnien zbijac temperatur wiec po ogladaj bezpieczniki w srodkus amochodu i pod maska samochodu tez miałem tak problem w astrze G i miałem walniety bezpiecznik pod maską i też mi się przegrzewał. Pozdrawiam
-
to nie jest taki strikte kranik jak domu to jest taka nakretka czerwon jak stoisz przodem na wprost maski to ona znajduje sie po twojej prawej stronie i jak ja odkrecisz to leci płyn. Tędy powinno się spuszczać płyn z chłodnicy ale lepiej jest odpiąć przewód gumowy bo zleci dużo szybciej a te kranik jak juz go odkrecisz to nie wiadomo czy będzie potem trzymać bo to jest taki patent ze ta uszczelka potem jest do wymiany.
-
Powiem ci ze moze byc wiele mozliwosci z uciekajacym płynem chłodnicym. 1. Mokre dywaniki to nagrzewnica (wytrzyj do sucha podloge i połóż kartke papieru i zobaczysz czyu bedzie mokra) 2. Wyciek z pompy wody bądz węża od chłodnicy i wcale nie musi być kałuży bo może kapać na silnik bądź wydech i wszystko od razy wyparowuje. 3. Dziurawa chłodnica albo źle zakręcony kranik i tam sobie powolutku kapie. 4. Ostateczność uszczelka pod głowicą może być gdzieś lekko przetarta i tak powolutku zabiera płyn aż w końcu cały wsysnie. 5. Może być też zapowietrzony układ i tak jak ty mu po troszku dol
-
Bezpieczniki pod maską.
sloniol odpowiedział sloniol na temat - Opel Astra - Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Dziękuje bardzo za pomoc :)Wczoraj wymieniłem ósmy bezpiecznik pod maską bo się akurat spalił i on był od klimy i może teraz nie będzie zapalał się ta kontrolka elektronicznego układu chłodzenia ale to zobacze jak pojeżdże troche na klimatyzacji Jeszcze raz dziękuje bardzo za pomoc -
Panowie w Astrach G wentylator z klimy powinien sie załaczac razem z wentylatorem wody aby schłodzic silnik ? Bo mu mnie sie włącza i nie wiem czy tak powinno być a jeżeli nie powinno tak być to dajcie rade jakby usunąc tą wadę
-
Bezpieczniki pod maską.
sloniol odpowiedział sloniol na temat - Opel Astra - Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Aaaa to dzięki wielkie za pomoc Pozdrawiam:) -
Bezpieczniki pod maską.
sloniol odpowiedział sloniol na temat - Opel Astra - Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Kacper a ten wentylator od klimy kręci sie razem z wentylatorem od wody jak autko złapie temp. i trzeba ją zbić ? -
Bezpieczniki pod maską.
sloniol odpowiedział sloniol na temat - Opel Astra - Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
hehe dzieki wielkie tak patrzałem i mysle sobie jak mówisz to powinno byc ale nie widze i sam siebie wkrecam ze gdzies to powinno byc dzieki wielkie -
Witam panowie starałem się znaleźć na forum tematu o tym ale strikte takiego nie znalazłem. A więc mam pytanko czy ktoś wie za co odpowiadają konkretne bezpieczniki pod maską ? Z tego względu pytam ponieważ jeden mi sie spalił pierwszy od chłodnicy i nie wiem jak dlugo z tym spalonym jeździłem. A chcialbym wiedzieć konkretnie do czego jest każdy bezpiecznik i jaką rolę spełnia w samochodzie. A drugą rzeczą jaka mnie zastanawiam to czy jak samochód złapie temp. i włącza sie wentylator to powinien działać wentylator i z klimatyzacji z tym z wody razem czy raczej tylko powinien kręcic ten z wody
-
Zmiana świec na jednoelektrodowe ?
sloniol odpowiedział sloniol na temat - Opel Astra - Silnik Benzyna
dziekuje za pomoc i dziekuje za poprawienie z ta szczelina kurcze ja u siebie nie mam przewodów tylko cewke zapłonowa i ona jest w całosci nakładana na swiece a ja wymieniałem dwa lata temu jak poprzednia rozsadzilo