Skocz do zawartości

kokos

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    828
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kokos

  • Urodziny 07.04.1978

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1,6 16v
  • Nadwozie
    HB 3D
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Cali zobacz na date tematu i prośba żeby nie bawić sie w archeologie
  2. Stefix7575, poproś o więcej zdjęć i na drugiej stronie bedzie widać czy samo skłądanie czy orginał.
  3. adamb1, dobrze gość prawił ,zmieniasz kolektor na swój oraz obudowe ale popatrz jeszcze czy u gości anie ma jakiś dodatkowych wtyczke lub jest ich mniej niz u ciebie.Silnik teoretycznie mozesz wziac bez skrzyni biegów ale zawsze lepiej brac komplet jak jest.
  4. ArKos, ujełeś to tak jak miało być chociaż już nie jedną pompe w oplach wymieniłem i z reguły sitko któr ma zatrzymywać syf z baku jest tak podziurkowane lub tak zaklajstrowane że pompa nie wyrobi.
  5. lutek107, jeśli zabrakło ci paliwa i jechałes na oparach to filtr się zamulił syfem z dna baku gdyż ciągnoł wszystko co się da.Na wolnych obrotach bedzie ci działał bo jest wymagane mniejsze ciśnienie paliwa natomiast podczas jazdy musi byc wyższe.Prawdopodobnie po naciśnieciu gazu robi sie większe i syf który jest w filtrze(część na pewno jest w ukłądzie paliwowym) zatyka go dokłądniej i z tond gaśnięcie auta.
  6. kokos

    Witamy

    hej hej heloł
  7. mcinek24, nie wiem czemu ci nie zmierzyl cisnienia ale dal cial a,jak dla mnie to nie koniecznie uszczelka ale moglo pójść po cylidrze i zrobila sie mikro dziura w która wchodzi woda i miesz sie z olejem(uwalony kanał wodny)co powoduje bardzo duze cisnienei w silniku.swego czasu mialem tak w 1,7td isuzu i okazalo sie że glowica miala na jednym cylidrze dziurke która przepuszczala wode i druga byla w bloku (glowica jak glowica ale w bloku trzeba bylo zastosowac tulejowanie)
  8. drverde, zależy jaki masz silniczek ,wiekszość bedzie po lewej stronie kierownicy ,taka plastikowa płytka ,reszta moze być pod maska.
  9. lukaszMM, jeśli posiadasz książke to w niej jest opisana także regulacja samego pedału i jego wysokości względem kierownicy.
  10. kokos

    Witamy

    Dzień dybry wszystkim
  11. ewciadan, luknij i poczytaj : http://www.renmag.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=9&Itemid=12
  12. digger21, luknij na allezgroza to mniej więcej będziesz wiedział w sklepie mniej więcej 10 zika musisz jeszcze dodać.
  13. digger21, jeżeli przy skręcie ci chrupie to masz łożyska do wymiany w kołach lub sworzeń,poduszka od amora i łożysko które się z tym wiąże rzadko kiedy pada(ale jednak),podjedz na trzepaki gdzieś niech sprawdzą dokładnie(dwie dyszki to nie dużo) bo zacząć wymieniac nie to i wywalać kasę to nie ma co .
  14. krzysiek123, osiem zaworów czy szesnaście ?? wlew mało prawdopodobne żeby się zapowietrzał gdyż od tego jest wężyk zwrotny inaczej opary by nie były odprowadzane (było by nie złe bum ).Sprawdz jak masz wlew i w środku powinna byc mała dziurka może się przytkała jakimś syfkiem i po woli schodzi.
  15. sebatdm, kiedy wymieniłałeś filtr paliwa??może być pompa ale podejrzewam że możesz mieć wode w baku (odpalasz autko na gazie i przełanczasz na pb autko chasa a potem zdycha czyli paliwo nie dochodzi lub jest lipa.)ale możę tez być komp trzepnięty ,patrzyłeś czy masz jakieś błedy ??
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.