Skocz do zawartości

Brylant

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Brylant w dniu 14 Kwiecień 2011

Użytkownicy przyznają Brylant punkty reputacji!

Reputacja

1

O Brylant

  • Urodziny 04.08.1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    Z14XEP
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Ale tam jest opisana wymiana przy 1.7, a ja potrzebuję do 1.4
  2. Hej mam pytanie. Mam Astrę H z silnikiem 1.4 90 km i klimatyzacją. Mam spory wyciek płynu chłodniczego (przy niskich temperaturach nawet ok 1 litr na dwa tygodnie jeżdżenia), jest rozszczelniona, bo pod samochodem jest mokro. Moje pytanie jest takie, czy dam sam radę ją wymienić i czy jest jakaś filozofia? Dodam, że wymieniałem w samochodzie bez klimatyzacji i nawet to poszło. Ma na to wpływ klimatyzacja? Szukałem wszędzie i nie natknąłem się na wymianę przy moim silniku
  3. Z opisu. Mam identyczny problem i dopiero któryś mechanik potwierdził to co zakładałem
  4. Nie słuchaj. Tłucze Ci się Twinport, a dokładnie klapy wirowe w kolektorze dolotowym. Nie do ogarnięcia, chyba że kupisz nowy ale w ASO kosztuje 8500 pln. Też mam ten silnik i mam to samo
  5. Czytałem Panie ale ja nie mam żadnego błędu tylko klapy mi klepią
  6. Pioterrr mój kolektor ma oznaczenie MK i na allegro dostępne są dwie sztuki, a poza tym z roku, którego ja mam kolektor więc pewnie nie pojeżdżę długo. Pytałem w ASO i kolektor do mnie kosztuje 8500 pln. Z tego co wiem to muszę kupić z takim oznaczeniem jak mam. Nie wiem, bo mój mechanik widział samochód i mówił, że może mi usunąć te klapy. Pytanie tylko jakie są minusy po usunięciu tych klap?
  7. Witam Mam pytanie, czy ktoś z Was miał problem z tykaniem z TWINPORTA lub usuwał klapy wirowe w tym silniku? Jeśli tak to jakie są minusy usunięcia klap? Mam przejechane 240 000 km i od jakiegoś czasu słyszę stukanie na rozgrzanym silniku z kolektora ssącego. Mechanik stwierdził, że "kończą" się klapy wirowe. Szukałem w Internecie i o moim silniku nic nie ma, głównie o dieslach. Czy jest jakiś patent jak uciszyć te klapy bez spadku mocy? Pomóżcie
  8. Dzięki za rysunek ale czy muszę ten wąż odkręcać? On idzie do sprężarki
  9. WItam Mam pytanie dotyczące demontażu kolektora wydechowego. Szukałem wszędzie ale nie potrafię znaleźć, a może ktoś z Was to robił. Potrzebuję wymienić uszczelkę pod korpusem filtra oleju ale żeby to zrobić muszę zdemonotwać kolektor wydechowy (jak na zdjęciu), bo dostęp jest beznadziejny. Pytanie brzmi, czy po odkręceniu wszystkich śrub kolektora i rury wydechowej z mocowaniem katalizatora muszę odkręcić ten wąż, który jest widoczny przy bagnecie do sprawdzenia oleju, a czy dam radę to wyjąć bez demontażu? To jest wąż klimatyzacji, nie chciałbym rozszczelnić układu Proszę o pomoc, pozdrawiam
  10. Gdy go kupiłem to "podobno" mi zrobili na kampanii serwisowej w Dąbrowie Górniczej w Opel - Rokicki (nie polecam tych gości, naciągacze straszni). A teraz wychodzi na to, że nie zrobili nic. Ciekawe czy jakbym pojechał gdzie indziej to by mi zrobili czy już przepadło No najprawdopodobniej będę musiał go do mechanika zaprowadzić, bo nie dysponuję tym
  11. Tak sprawdzalem ale mam takie bledy ECN 161450 i 161600 i poza tym nic. Te bledy sa z immobilisera wiec to raczej nie ma wplywu na moj problem - chyba ze jestem w bledzie
  12. Witam! Mam problem dotyczący Astry. Jakiś czas temu uszkodziła mi się sonda lambda ta pierwsza, która jest na kolektorze wydechowym. Wymieniłem ją i spalanie wróciło do normy, a samochód odzyskał swoją moc. Po jakimś czasie (około miesiąca) rozpięła mi się w tej sondzie masa (czarny kabel) i sonda została uszkodzona. Wymieniłem ją na nową, oryginalną Boscha. I od tej pory samochód więcej bierze paliwa, praca silnika jest jakaś taka dziwna i samochód nie ma mocy. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Co to może być? Wymieniłem filtr powietrza, przeczyściłem przepustnicę, przejrzałem świece i nic. Dodam, że byłem zdiagnozować na komputerze i nie było błędów. Jakiś tam błąd immobilizera, ale wcześniej on też był. Pe Es. Mój samochód to Astra H 2005 rok, silnik 1.4 benzyna (z14xep) Proszę o pomoc, szukałem w internecie odpowiedzi ale nie udało mi się znaleźć...
  13. Witam Bardzo proszę o pomoc. Zczytałem dzisiaj błędy i wyskoczyłmi błąd ECN 013008. Doszedłem jakoś, że chodzi o sondę lambda. Proszę o potwierdzenie i jakie są objawy uszkodzonej sondy lambda. Mam silnik z14xep Pozdrawiam Pe Es: Czy skutkiem uszkodzonej sondy może być głośniejsza praca silnika?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.