Skocz do zawartości

jarosol

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jarosol

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra IV
  • Silnik
    1.4T 140KM
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam. Usterka naprawiona. Powodem dziwnych odgłosów podczas dodawania gazu, była poluzowana świeca na trzecim cylindrze.
  2. Skrzynie naprawiałem w momencie gdy usłyszałem delikatny szum na 5 i 6 biegu czyli początki awarii nieszczęsnej M32, i wymienione zostały wszystkie łożyska. Przy okazji sprawdzone zostało sprzęgło i dwumasa i były w dobrej kondycji (tak powiedział mechanik). Przegub raczej nie ponieważ na postoju przy gwałtownym dodaniu gazu również słychać dziwny terkot.
  3. Lewarek jest sztywny, a skrzynię miałem już naprawianą 1 rok temu (wymiana łożysk) oraz wysprzęglik
  4. Witam, Od dwóch dni w mojej Astrze J z silnikiem 1.4T (A14NET) + LPG (STAG) pojawiły się dziwne odgłosy z pod maski (okolic kolektora tak myślę). Dźwięk przypomina dzieciństwo ponieważ brzmi tak jakbym włożył kawałek patyka między szprychy roweru i jeździł nim. Odgłos ten pojawia się na biegu jałowym, przy energicznym dodaniu gazu i trwa około 2sec.(Filmik) https://www.youtube.com/watch?v=YyV3_YKiL04 , oraz podczas jazdy przy dodawaniu gazu, na każdym biegu. (Filmik) https://www.youtube.com/watch?v=mtAQqPRLUdM Nie ma różnicy czy chodzi na benzynie czy na LPG. Terkotania nie słychać tylko na wolnych obrotach, oraz podczas jazdy przy odpuszczaniu gazu lub delikatnym i wolnym dodawaniu gazu. Każde gwałtowne dodanie gazu wywołuje terkotanie. Zauważyłem również , co widać na pierwszym filmiku gdy samochód chodzi na wolnych obrotach, praca silnika zmienia się po odkręceniu kurka oleju lub wyjęciu bagnetu. W tedy słychać dziwne syczenie i powietrze z silnika jest wypychane na zewnątrz. Chciałbym dodać że terkotanie raczej nie pochodzi z lewej strony silnika, ponieważ zdjęty był pasek klinowy, a problem nadal występował. Sprawdzana była również obecność grzybka w kolektorze ssącym według instrukcji z strony http://www.pokrywy-zaworów.pl/kolektor-ss%C4%85cy-a14net-nel który był na miejscu i było go widać (nie wiem tylko czy prawidłowo chodzi). Sprawdzałem również membranę w pokrywie zaworów z której nie słychać było żadnego syczenia, ani żeby zasysała powietrze. (zastawiałem palcem otwór). Samochód nie przechodzi w stan awaryjny, ani nie pojawiają się żadne błędy. Czy spotkaliście się z czymś takim? Dzięki za pomoc.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.