Skocz do zawartości

noki06

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O noki06

  1. no i napisalem do goscia:) lecz nie zna sie na tych silnikach i nie ma pojecia czy sam opornikwystarczy do symulacji pracy egr... dowiedzialem sie ze rezystancja egr jest miedzy 30 -40 ohm zalozylem opornik 33 ohm 5 w i zadnej reakcji ,dalej blad... moje pytanie jest teraz nastepujace czy ktos jest w posiadaniu schematu elektrycznego podlaczenia zaworu egr w 2,0 v 8 X20se i czy zawory montowane w 2,0 v 16 sa identyczne jak te z 2,0 v 8 ...na zdjeciach nie ma zadnej roznicy....
  2. Instalacja BRC a czy jest jakis sposob na sprawdzenie EGR jakis pomiar opornosci czy cos w tym stylu w czasie pracy? co do emulatora fajna rzecz super by bylo gdyby ktos zbudowal cos takiego na silnik X20SE
  3. Witam ,może ktoś z was pomoże ,bo mnie już brakuje sił Od kilku miesięcy jeżdżę na błędzie EGR .Kupiłem fejsa i po zczytaniu pokazuje; 00033 - Za niskie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) Obecny niby nic ale po kupnie używajki i wymianie błąd nadal jest (dwa zawory byłyby złe?). Rozebrałem wyczyściłem oba i włożyłem po kolei jeszcze raz dalej to samo. Po skasowaniu błędu na wolnych obrotach jest ok ale po dodaniu gazu zaświeca się czek, dodam że po przejściu na LPG problem znika.Mocy nie brakuje jak na 2,0 przyspiesza dobrze nawet nie czuje różnicy między gazem a paliwem tylko ta wredna żółta kontrolka świeci po gałach na benzynce a wiadomo zima to trza trochę pojeździć.. Wolne obroty delikatnie skaczą na zimnym silniku miedzy 840- 900 obr/min (sprawdzane na kompie)na ciepłym się stabilizują. Na blokach pomiarowych w fejsie w momencie pokazania błędu solenoid zaworu recyrkulacji gazów wydechowych (EGR) z nieaktywnego przechodzi w aktywny. Przymierzam się do próby zaślepienia EGR i mam nadzieję ,ze błędu po tym nie będzie,napiszę czy coś to dało. EDIT: Zaślepiłem zawór ale błąd jest nadal, wiecie może czy da się założyć jakiś opornik na kable by zlikwidować kontrolkę? Co do zaślepienia silnik pracuje teraz na wolnych obrotach bardzo równo.A gdzie idzie ten przewód elektryczny od zaworu, bo może przyczyna czeka jest prozaiczna....zerwany upalony kabelek?Czy da się go jakoś sprawdzić? Czekam na jakiekolwiek sugestie co do mojego problemu.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.