Skocz do zawartości

Krzysiek22

Forumowicz
  • Zawartość

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Krzysiek22

  • Urodziny 23.04.1988

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    1.7d oplowski 44kw, 60km.
  • Nadwozie
    sedan
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Krzysiek22

    Problem z odpalaniem

    Miałem bardzo podobnie w mojej Astrze, wymieniłem filtr, świece, zalałem dobre paliwo + uszlachetniacz i nie odpalał pojechałem do mechanika i sprawdził mi kompresje na wtryskach, okazało sie że...miałem 12barów, a powinno byc 25-30:) więc pierścienie do wymiany + uszczelka pod głowicą, i inne duperelki ktore były w silniku do wymiany przy okazji: zawory wydechowe, wałek rozrządu bo cos było zdarte. No i po tym Autko odpala mi pieknie;) mam je do sprzedania jak cos:D
  2. Krzysiek22

    1.7 50kW 8V X17DTL spalanie zimą

    hmm...Ja mam astre 1.7diesel 60km silnik oplowski i pali mi 6l na odcinkach 6km. Jezeli masz sprawny silnik to wynik powinieneś miec podobny lub citke większy bo masz kombi.
  3. Krzysiek22

    słabo pali

    Ja ostatnio zalałem z orlenu paliwo i powiem szczeże że ciezko odpalał...znaczy sie odpalał ale musiałem długo kręcić i gazu lekko dodac bo tak jakby sie dławił. Ale jak zalałem mu dodatek do paliwa (Extrem..... cena 20zł)wlałem całą butelke która starcza na 60litrów paliwa, to odpala wzorowo:P pozdrawiam
  4. Krzysiek22

    słabo pali

    A przed wymiana rozrządu palił dobrze?. 1)Być może po wymianie rozrządu musisz ustawić odpowiedni kąt wtrysku, ja musiałem go ustawić po remoncie całego silnika, (koszt 80-150zł w Łodzi) 2)Może Ci się cofać paliwo do baku, i pompa zanim natłoczy sobie ropki to trochę trwa (ja założyłem przewód zwrotny z pompą na przewodzie od filtra paliwa do baku, koszt 20-30zł na allegro) 3)polecam tez wymienić świece żarowe, nie są drogie (10-20zł sztuka) Co do odpowietrzania to najprostszym sposobem jest poluzowanie nakrętek od wtrysków, tych które trzymają metalowe przewody, i kręcenie silnikiem. Jedna osoba niech kręci a 2 niech patrzy czy lecą bąbelki, jeżeli przestana to powoli dokręcać nakrętki. Polecam też sprawdzenie ładowania akumulatora, być może jest za słabe i alternator domaga się wymiany mostka diodowego bądź regulatora napięcia(tak to chyba się nazywa). Ładowanie sprawdź pod obciążeniem, czyli, włącz światła, radyjko no i nawiew, jeżeli będzie od 13,7 - 14,4 to malinowo:P Radzę w zimę nie oszczędzać na paliwie i nie wlewać jakiegoś tańszego od znajomego:P lepiej zalej ze stacji benzynowej i zastosuj jakiś uszlachetniacz do paliwa np: STP, Castroll itp, które zapobiegaja wytrącaniu się parafiny, oraz pomagaja w rozruchu silnika do -40. Cena...około 15 -20zł.
  5. Krzysiek22

    Termostat

    Nic się nie stanie, będzie się tylko wolniej nagrzewał
  6. Krzysiek22

    Termostat, temperatura silnika

    Majonezu pod korkiem nie mam, jakieś 5 tys km temu miałem robiony remont silnika wiec z silnikiem wszystko dobrze. Termostat raczej dobry bo nawet stary jak sprawdzałem to normalnie się otwierał po zalaniu gorącą wodą. Dzisiaj rano przejechałem się około 3 km, płyn chłodniczy w zbiorniczku zaczynał sie robic naprawde gorący, wąż przy termostacie też, ale chłodnica była zimna jak i wąż wychodzący z chłodnicy do bloku silnika, czyli git majonez. Ale wskazówka pokazywała jakieś 60 stopni, troche nad niebieskim polem była. Jak pojade do prcy i silnik nagrzeje sie do 70 stopni to zobacze czy termostat sie otworzył i puścił wszytsko w chłodnice. Jezeli tak sie stanie to wadliwy termostat rozumiem?
  7. Witam wszystkich Forumowiczów, Mam Opla Astre F 1.7diesel, 92 r. 44 kw silnik oplowski i mam taki problem. Mianowicie silnik nagrzewa mi się tylko do 70 stopni, termostat miałem stary więc postanowiłem go wymienic na nowy WAHLERA, niestety nic to nie dało, wskazówka maxymalnie pokazuje 70 stopni. Dodam jeszcze że czujnik temperatury też mam nowy. Płyn chłodniczy powinien być wpuszczony do chłodnicy przy temperaturze otwarcia termostatu, czyli w moim przypadku 92 stopni, jednak ja mam tak że chłodnica robi sie po chwili gorąca, po przejehcnaiu 2,3 km. No i to mnie dziwi... Macie może jakies pomysły co może być nie tak i jak temu zaradzić? Pozdrawiam:beer:
  8. Krzysiek22

    1.7 60kW 8V 17DT/TC4 ciezko zapala

    mi rqaz na rok pęka ten zaślepiony wężyk na tym wtrysku. Przez co silnik jest zalany ropą kup sobie na zapas z 2, koszt...1,5 - 2 zł
  9. Krzysiek22

    1.7 60kW 8V 17DT/TC4 ciezko zapala

    tak
  10. a przeguby można sprawdzić przez skręcenie kół do oporu i jeżdzęnie w kółko. Jeżeli będziesz słyszał pukanie to znaczy że to one się odzywają.
  11. Krzysiek22

    1.7 60kW 8V 17DT/TC4 ciezko zapala

    Witam, oj miałem podobny problem...autko z lekkim trudem odpalało w zimę wiec postanowiłem wymienic filtr paliwa. Po wymianie autko wogóle nie odpalało, nie było żadnej szansy odpalenia jego, nawet z popychu. Teraz może twój odpalać z ledwością bo jest ciepło, ale w zime nei odpali za chiny. Po wizycie u znajomego mechanika okazało sie najgorsze...bardzo słaba kompresja w silniku. Więc musiałem zrobić remont silnika... no i od nowa musiałem ustawić kąt wtrysku. Ale w Twoim przypadku nie musi być aż tak źle, może zapowietrzył Ci się układ paliwowy. Na początek możesz poluzować lekko nakrętki od wtrysków, i kręcić silnikiem,niech ktoś patrzy czy z razem z ropą wydobywaja się bąbelki powietrza, jeżeli tak to czekajcie aż przestaną lecieć, i podczas kręcenia silnika lekko dokęcajcie poluzowane nakrętki. Drugim sposobem jaki ja zastosowałem to zamontowanie zaworu zwrotnego w raz z pompką na przewodzie od baku do filtra paliwa z allego za 30zł. Te 2 sposoby najpierw zastosuj, jeżeli autku sie nie poprawi to pojedź do jakiegoś mechanika na sprawdzenie kompresji na wtryskach. Powinna ona wynosić, chyba...około 25 barów, a ja miałem 10-12 barów.
  12. Krzysiek22

    1.7 55kW 16V Y17DT Problem z wyzszymi obrotami

    Witam Szanowny dka prosilibyśmy o napisanie coś o aucie...jaki model silnika, rocznik itp:) a uwierz, że łatwiej będzie się komukolwiek wypowiedzieć na temat Twojego problemu. Pozdrawiam.
  13. Krzysiek22

    1.7 59kW 16V Z17DTL Kopci po przegazowaniu

    Musi wam czasami polecieć ten czarny dymek, bo to zdrowe dla silnika, dyż dzieki temu filtr cząsteczek stałych sie czyści. Gdy będziecie zamulać i jeździć jak emeryci, zmieniać bieg przy 2tys obrotów to syf Wam się zbierze w filtrze cząsteczek stałych i auto stanie się mułowate i 120km/h to bedzie max przy deptaniu gazu w podłoge. Zalecam żebyscie autko czasami przeorali na 3 na 3,5-4tys obrotów z kilkadziesiat metrów by ten filtr sie oczyscił, bo inaczej bedziecie mieli większe problemy niż dymek który wylatuje z rury wydechowej. W moim aucie, astra 1.7diesel z 92 roku, tez widac w reflektorach aut pozostających za mna churę dymu, ale to CAŁIEM normalne, BO? ropka się spala, a jak coś sie spala to musi gdzieś uchodzić, a jak cos się spala to nie jest przezroczyste tylko ciemne. SERIO nie macie czym sie denerwować, nowiutkie autko z salonu tak samo sie zachowuje. Pozdrawiam
  14. Krzysiek22

    1.7 42/44kW 8V 17D/DR Falujące obroty

    PRzy pompie wtryskowej, jest taki mechanizm który odpowiedzialny jest za to iż po nagrzaniu silnika do odpowiedniej temperatury obroty silnika spadają na niższe, tam mozesz sobie wszystko pięknie i ładnie wyregulować, chyba 3 srubkami. Być może tam coś się blokuje, dlatego masz raz wyższe, raz niższe obroty.
  15. Krzysiek22

    1.7 59kW 16V Z17DTL Kopci po przegazowaniu

    To ze jak depniesz mu i kopci na czarno to całkiem normalne, a nawet powiem wiecej, silnik pracuje normalnie. Ponieważ gdy depniesz mu, do silnika trafia wiecej paliwa powodując większe spalanie. To co zostaje na asfalcie, to moim zdaniem nie dokładnie przetrawiona ropka, dlatego zostaje na asfalcie. Nie masz czym sie martwić, każdy diesel tak ma
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.