Skocz do zawartości

przemek24

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O przemek24

  1. witam poszukuje kluczyka/pilota do astry g do roku 2000,czy posiada ktos z was komu jest nie potrzebny?potrzebuje jego środek ta cłą płytke, byłbym wdzięczny, pozdrawiam
  2. no wlasnie chodzi o to ze wklad ma byc od tamtego kluczyka a grot i transponder od mojego czy bez kodowaqnia sie nie obedzie, dzieki za odpowiedzi
  3. Witam, mam problem z nie sprawnym kluczykiem (astra G)znajomy ma mi przyniesc kluczyk bo ma taki w domu nie potrzebny i tu mam pytanie czy jak przeloze grot oraz transponder z mojego kluczyka do jego to czy bedzie dzialal czy musze zaprogramowac go techem? gdzies czytalem ze bedzie dzialal bez programowania. pozdrawiam
  4. Witam, w mojej astrze G 2.0 dtl od jakiegos czasu ubywa mi płynu chłodniczego oraz mam problem zeby odpalic silnik jak jest zimny po dłuzszym postoju ale nie zawsze, jak jest rozgrzany to odpala bez problemu.Czy mogla mi paśc uszczelka pod głowica? pozdrawiam
  5. hm, problem jest tylko przy odpalaniu zimnego silnika pozniej jest juz ok podczas jazdy rowniez, moze woda w paliwie?chociaz dolalem dodatku do paliwa i bez rezultatu
  6. Witam, mam astre 2 2.0 dtl 82km i mam taki problem ze po dluzszym postoju jak silnik jest zimny np po nocy auto ciezko odpala rozrusznik kreci ale nie chce silnik zalapac dopiero troche pomaga dodawanie gazu jak kreci.a jak jest rozgrzany to bez problemu odpala. wie moze ktos co to moze byc? pozdrawiam
  7. u mnie para z szyb nie znika wogole tylko im dluzej jade tym jest wieksza najlepiej to jechac bez ogrzewania albo z uchylonym oknem wtedy jest ok,sprawdzalem dywaniki i sa suche,kiedys jak wymienialem filtr kabinowy to byl lekko w narozniku zielony od plynu,mi tez ubywa tylko podczas jazdy jak auto stoi to nie
  8. czy moze uzyc preparatu uszczelniajacego do ukladow chlodzenia?
  9. Witam, od jakiegos czasu zaczeły parowac mi szyby w aucie(opel astra g dtl)jak mam wlaczone ogrzewanie oraz tez zaczelo ubywac lekko plynu w zbiorniczku ukladu chlodzenia dodam tez ze jak zrobie nawiew na zimny to powietrze jest dmuchane z kabiny auta a nie z zewnatrz-obieg wew wylaczony,filtr kabinowy jest nowy, podejrzewam ze leci plyn gdzies z okolicy nagrzewnicy a nie chcialbym jej wyjmowac bo jest bardzo duzo pracy przy tym i pozniej moge nie zlozyc tego jak nalezy,czy ma moze ktos pomysl oprocz wizyty w warsztacie co moge zrobic zeby jakos ten ubytek zlikwidowac? dzieki pozdrawiam
  10. dzieki za porady sprawdze to wszystko co napisales,u mnie w AG to jest wlasnie takze jak wlaczena nawiew na szyby to sie samo automatycznie zalacza obieg zamkniety
  11. Witam serdecznie,posiadam opla astr G 2.0 diesel dtl, a problem mam taki ,ze jak mam pokretlo na nawiew na szyby to nie moge wylaczyc obiegu zamnknietego(sam sie zalacza)przez to szyby paruja(chyba przez to)a jak mam pokretlo w innej pozycji np nawiew na nogi to da sie wylaczyc i wlaczyc,oraz jak zrobie pokretlo na nawiew zimny to z zewnatrz powietrze nie leci tylko z kabiny auta tak jakby nie rozlaczalo nawiewu zew-wew, filtr kabinowy mam nowy. Pozdrawiam dodam tez ze 2 miesiace temu czyscilem nagrzewnice bo mi nie grzalo w srodku a czyscilem ja tak ze zdjalem jeden waz co idzie do nagrzewnicy i odczepilem ten na dole co wchodzi do chlodnicy,wlozylem na ten krociec od nagrzewnicy waz ogrodowy i przeplukalem caly uklad woda i od tego czasu grzeje w srodku,nalalem do ukladu koncentratu plynu chlodniczego. moze to wina bezpiecznikow? wie moze ktos co to moze byc ze szyby paruja? dzieki
  12. a orientujesz sie gdzie ten zawor sie znajduje? dzieki za podpowiedz a orientujesz sie gdzie ten zawor sie znajduje? dzieki za podpowiedz dodam ze jakis czas temu wymienialem plyn chlodzacy i mam klopot zeby odpowietrzyc caly uklad, co jakis czas musze dolewac plynu
  13. Witam, mam problem z zapowietrzonym ukladem chlodzenia w mojej astrze 2.0 diesel DTL,przez to nie grzeje w kabinie ,tak jakby nagrzewnica tez byla zapowietrzona, czy ktos wie jak sobie z tym poradzic? z gory dziekuje pozdrawiam
  14. Możliwe, ale ja zacząłbym szukanie od tańszych rozwiązań. W pierwszej kolejności sprawdź zawieszenie zespołu napędowego, czyli popularne poduszki silnika i skrzyni. dzisiaj wracajac z pracy astra padla kompletnie,ruszalem na skrzyzowaniu i cos uderzylo i juz nie ma napedu,nie chce jechac pomimo ze wrzuce bieg puszcze sprzeglo,silnik chodzi normalnie odpala, przeguby ok sprawdzilem,prawdopodbnie jest to wałek sprzęgłowy:/
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.