Skocz do zawartości

themacleod

Użytkownik
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana themacleod w dniu 16 Grudzień 2018

Użytkownicy przyznają themacleod punkty reputacji!

Reputacja

1

O themacleod

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Combo
  • Silnik
    1.3 cdti 16v 75KM
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. themacleod

    Dziwnie pali 1.3 cdti 75KM

    Witam. Postanowiłem zakupić używkę rozrusznika z mocą 1.8kW. Miałem chiński zamiennik - kiedyś byłem zmuszony do kupna takiego badziewia - auto było potrzebne na już. Wymieniłem dziś na ten używany oryginał z Valeo. Panowie jak ręką odjął - auto pali szybko i pewnie bez żadnych problemów za każdym razem. Mimo tego że ten rozrusznik ma 10 zębów a mój miał 9 sprawuje się bez zarzutu. Udało mi się kupić tą część na all… za 89zł więc warto było zaryzykować. Rozrusznik pochodzi wydaje mi się z jakiegoś rozbitego auta jest jak nowy nie czyszczony ze wszystkimi nalepkami. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  2. themacleod

    Dziwnie pali 1.3 cdti 75KM

    Adam Jestem przekonany że z okolic rozrusznika co innego może trzaskać przy rozruchu.... Brzmi jak bendix Pytanie dlaczego tak się dzieje po krótkiej jeździe a nie cały czas?
  3. Witam Zrobiło się zimno i auto zaczęło się dziwnie zachowywać. Z rana za 1 razem pali normalnie - jednak po krótkiej jeździe np. z 2km jak chcę odpalić nie można za bardzo. Auto kreci ale nie odpala przez kilka sekund słychać jakieś trzaski z okolic myślę rozrusznika... Po dłuższym kręceniu odpala.... Jeżdżę dłużej temp powoli wzrasta na wskazówce i co.....auto pali od strzała tak jak robi to za 1 razem z rana.... Gdzie leży problem? Świece, rozrusznik? Przy 1 odpalaniu świece grzeją dłużej za 2 razem już ułamek sekundy czy tu leży przyczyna? Co można sprawdzić zanim udam się do mechanika?
  4. themacleod

    Stukot pod autem

    witam ponownie glupia sprawa usterka okazała się odkrecona sruba w poduszce przylegającej do skrzyni temat do zamkniecia...
  5. themacleod

    Stukot pod autem

    Arkos mam pytanko w serwisie nie zdiagnozowali jakie to stuki powiedzieli ze jeszcze jest za wcześnie mam podjechać jak się nasili... no i chyba się nasililo - podczas odpalania tak długo jak działa rozrusznik tak długo cos tlucze , drga spod spodu - czyli kilka sekund - przy gaszeniu to samo jeszcze zauwazylem ze gwałtowne przyspieszenie i puszczenie od razu pedalu gazu daje tez lekki stuk.. na zaciagnietym recznym i probach jazdy do tylu można to wyczuć niemal ze za każdym razem czy to wskazuje na poduszke skrzyni biegow? czy może ktoras z pozostalych? nie mam na razie możliwości diagnozy bo potrzeba mi 2 osoby i kanalu... wolalbym to ogarnąć do polowy czerwca szykuje się dluzsza trasa i nie chcialbym żeby cos się rozsypalo po drodze dzięki za spostrzezenia
  6. themacleod

    Szarpanie 1.3 cdti

    witam powiedzccie mi odlczylem w końcu ten egr zrobilo się cieplo obroty wrocily na swoje miejsce po odlaczeniu wtyczki auto jeździ normalnie pytanie do was czy mogę jezdzic bez podlaczonego egr? czy ma to jakiś wpływ na prace silnika? czy cos może się stać nie wiem może turbina w tej chwili nie chodzi (moje spekulacje) nie pali mi się kontrolka silnika ale auto zarejestrowalo blad w komputerze bo nie gasnie lampka auta z kluczem do chwili odpalenia auta... nie wiem czy inwestować w usuniecie tego egra czy olac to i jezdzic?
  7. witam autko combo 1.3 cdti 75km problem zaczal się kilka dni temu mianowicie podczas odpalania dochodzi pojedynczy stukot z okolic spodu auta mysle ze kolo skrzyni podczas gaszenia stukot jest dwukrotny dodam ze nie posiadam kola dwumasowego wymieniłem na zwykle z valeo już jakis rok temu wymieniłem tez siatke tlumiaca z tlumikow - nie pomoglo co może być jeszcze uszkodzone? dzięki za podpowiedzi
  8. witam mam problem z oplem combo 1.3 cdti dtj 75km bez dpf (wycięty kilka lat temu) mianowicie teraz jest zima i obroty jalowe sa lekko podwyższone mysle ze dochodzą do 850 - 900 latem sa nizsze chyba cos kolo 750-800 problem polega na tym ze latem auto delikatnie szarpie do 2 tys obr i puszcza chmurke dymu czarnego w trakcie tego szarpania teraz jest zima i objawy zniknely jak reka odjal nie szarpie ale lekko kopci przy przyspieszaniu, po totalnym butowaniu chmura za mna się ciagnie ale to chyba normalne co może być przyczyna tych objawow? dodam ze myslalem ze to przeplywka wymieniłem na oryginal z Boscha ale niewiele pomoglo - to było latem jeszcze proszę o porady i sugestie - wtryski sprawdzone na maszynie na rozpylanie i stwierdzono ze sa dobre
  9. themacleod

    przewody wtryskowe 1.3 cdti

    witam zakoncze temat w zeszłym tygodniu usunalem usterke dla potomnych przewody nie pasuja z modeli od 2003 i nie wszystkich 1.3 silnik w combo przynajmniej mój jest identyczny jak w astrze h np. z 2009 wtedy już te tulejki wystepowaly glownie trzeba zwrocic uwagę na model listwy wtryskowej jaki mamy zamontowany w aucie pozdrawiam
  10. themacleod

    przewody wtryskowe 1.3 cdti

    nie gumowy te metalowe wkręcane do listwy pod tymi dużymi nakrętkami sa takie tulejki razem z podkladka jako jeden element i nie wiem czy wszędzie sa te tulejki czy nie zaraz wrzuce linka http://allegro.pl/opel-astra-iii-h-1-3-cdti-09-przewody-wtryskowe-i4337544461.html tutaj widać wyraźnie te tulejki http://allegro.pl/przewody-wtryskowe-corsa-agila-astra-1-3-cdti-04-i4261233471.html tu np. nic nie widac
  11. themacleod

    przewody wtryskowe 1.3 cdti

    tak przy listwie się rozszczelnil już odkrecalem ruszałem i nic fakt ze teraz mniej leci ale jednak a z astry dth z 1.3 na wszystkich zdjęciach na allegro nie widać wlasnie tych tulejek dociskowych i tu jest problem... tzn z astry dth będzie pasować? bo tylko tutaj widze te tulejki
  12. witam panowie mam noz na gardle jestem nad morzem i rozszczelnij mi się przewod wtryskowy paliwo wywala na silnik pytanie czy podejdą przewody z obojętnie jakiego 1.3? ja mam auto z silnikiem 1.3 cdti 75km dtj czy podejdą np. z 2003? musze posiadac przewod z taka tulejka wchodzaca do listwy wtryskowej ona dociska ten grzybek, czy we wszystkich przewodach jest ta tulejka?? proszę o expresowa odpowiedz.
  13. themacleod

    zapalajaca sie kontrolka 1,7 DI 2003

    Witam wg mnie samochod jeśli zalapie bleda z kluczykiem zawsze jest zapisany w pamięci czy tez autko zniknie czy nie. miałem taki przypadek u siebie 2 razy za pierwszym był to egr wywalal blad kiedy auto się nagrzalo podczas jazdy jednak nie tracilo na mocy zależy jak otworzy się egr w jakiej pozycji się zawiesi... drugi miałem niedawno było to związane z zaworkiem turbiny jest on wkręcony kolo chłodnicy po przekroczeniu 3 tys obr auto lapalo bleda i drastycznie tracilo na mocy po zgaszeniu i odpaleniu było ok do czasu przekroczenia obrotow i tak w kolko może to być tez przepływomierz który wlasnie nie zawsze wali bledami a przysparza klopotow ze zlokalizowaniem usterki Ps jeszcze jedno czasami warto podjechać do serwisu żeby zlokalizować blad kosztuje to 150 brutto ale na pewno dowiesz się co się stało i w razie czego podmienia uszkodzona czesc i daja ci potwierdzenie na 100% co się zepsulo. Może to duza kwota ale wg mnie za dużo jest mechanikow którzy mowia ze może to być to może to i tamto - a ty płacisz i kupujesz części które sa dobre... ja tyle zaplacilem za diagnozę wlasnie tego zaworu podciśnienia turbiny bo mogly to być dwa zawory lub turbina jak to mówili inni mechanicy do tego auta jest potrzebny konkretny komputer i spora wiedza ja byłem u kanclerza w rudzie slaskiej pozdro
  14. themacleod

    1.3 cdti szarpie...

    Witam Bledow brak Wtryski jak napisałem były na stole i były sprawdzane sa wporzadku Podmienilem z ciekawości przeplywke na inna używane objaw szarpania zniknal kopcenie zostało chociaż jest mniejsze... Czyzby przeplywka do wymiany?
  15. Witam Jak w temacie autko combo 1.3 cdti 75km wycięty dpf już kilka lat. Panowie zrodzil się problem mianowicie szarpie autkiem w granicach obrotow od 1500 do 2000 jak delikatnie przyspieszam Podczas szarpania widać z tylu czarny dym raz większy raz mniejszy. Przy dynamicznej jeździe brak jest szarpan z kolei dym pozostaje jakby widać go po zalaczeniu turbiny. Wtryski i pompa sprawdzone ok Czy może to być wina egr?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.