Skocz do zawartości

Skfarek

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Skfarek

  1. zemin, problem z tego co pisano na tym forum nie leży w samej przekładni tylko w reakcji elektroniki na skoki napięcia w układzie. Co do zajęcia stanowiska to niestety nie wierzę, że nawet jeżeli zbierzemy 20-30 głosów/reklamacji to Opel nagle wspaniałomyślnie wymieni nam na swój koszt przekładnie na nowe....
  2. kostki/przejściówki i ramkę znajdziesz w każdym sklepie z car audio a jak nie to znowu wujek allegro i kategoria: Allegro › RTV i AGD › Sprzęt car audio › Akcesoria montażowe › Kostki ISO, złączki przejściówki do sterowania z kierownicy też są. Ceny od ok. 25 zł. Kieszeń do radia powinieneś mieć razem z radiem, jak nie to patrz dwa poprzednie źródełka
  3. Na powstańców śląskich w Eurocarze, wrzucali chipa z Vtechu, tylko kasowali za niego coś koło 2 klocków albo 2,5. Gwarancji nie traciłeś jak przyjeżdżałeś na przegląd do Eurocaru i była adnotacja w systemie, że chip zakładany na miejscu. W każdym innym salonie gdyby znaleźli to by gwarancja poleciała.
  4. stasio666, co do ramki z półką to na allegro nieoryginalne chodzą za 25 zł, za oryginał w ASO pewnie coś koło 100 zł zapłacisz.
  5. Co do felg z takim Et nie powinno być problemu, standardowe z tego co pamiętam mają w okolicy 43 ale niech ktoś mnie poprawi jak mi się pokiciło. CO do opon z 195/45/16 nie będzie problemu bo to rozmiar zalecany przez producenta (standardowa opona w GSI). 205/50/16 nie wiem czy nie jest za wysoka i nie będzie przycierać. Sprawdź jeszcze jaki otwór centrujący mają te felgi? Bo jak nie standardowy tylko np. 60 to będziesz musiał jeszcze pierścienie centrujące zakładać.
  6. DAROMV6, oki nie upieram się, rzeczywiście generalizować nie można.
  7. bigmaxx, w vtechu była swego czasu promocja na Redboxa tzn. dostawałeś go za jakąś tam kasę (chyba 400 zł) na miesiąc próby, jak ci spasił to dopłacało się resztę (w ratach też). W twoich okolicach jeszcze Compsport działa ale oni robią nowe programy. W Twoim przypadku jak auto jest na gwarancji i nie chcesz jej stracić to tylko box Ci pozostaje.
  8. Nowe Weitec z tego co szukałem chodzą chyba po 750 złociszy. Jako ciekawostkę powiem wam, że oryginalne sprężyny GM w ASO do wersji OPC kosztują tyle samo. Na alledrogo rzadko coś się pojawia niestety ale to z racji tego, że oprócz takich szaleńców jak My Merivę w Polsce mało kto dłubie
  9. bigmaxx, to te springi z allegro co jakiś czas wisiały? Tez się o nie dowiadywałem wstępnie i sprzedawca mówił że są właśnie z 1.8. Z tego co patrzyłem na stronę Irmschera ich springi dzielą się na te do obciążenia 980 kg i powyżej. Jak szukałem do siebie amorów (1.7 CDTI) to w katalogach były takie same do wszystkich wersji oprócz OPC, zresztą wejdź na stronę jakiegoś producenta np. Kayaby lub Bilsteina i popatrz w katalog. Jeżeli twój silnik jest cięższy to siądzie z przodu trochę niżej. Jeżeli będą pracować pod większym obciążeniem niż są zaprojektowane to mogą wcześniej zakończyć swój żywot. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę że te co kupujesz są używane a więc trochę już przeżyły.
  10. U mnie tyle samo wyżył oryginał GM i zamiennik Valeo, może trafiłeś na gorszy egzemplarz. Ja wycieraczki zmieniam co mniej więcej 6 miesięcy bo jak dla mnie 1,5 roku na jednych wycieraczkach to hardcore. Jak coś schodzi z jednej taśmy produkcyjnej a różni się tylko znaczkiem producenta to skąd się ta wyższość ma wziąć? Co do wyższości oryginału: nie wmówisz mi chyba że np. seryjna oplowska tarcza hamulcowa da ci lepsze hamowanie niż np. nacinany zamiennik od ATE? Albo że Bilstein B6 będzie gorszym amortyzatorem od oryginału ze znaczkiem GM? Inny przykład: kumpel który pracuje w ASO Forda, jeździ Mondeo i jest maniakiem oryginalnych części przesiadł się ostatnio na tarcze hamulcowe Boscha i po pewnym czasie stwierdził że do oryginału już nie wróci, dlaczego? Bo ma to samo, ale taniej.
  11. Bez przesady, Opel też nie robi sam amortyzatorów tylko ktoś dla nich np. Boge albo Sachs albo Bilstein. Dam ci przykład: w poprzednim Mondeo amortyzatory oprócz znaczka Forda miały znaczek Sachsa. Nie wmówisz mi chyba że jak kupię tego samego Sachsa tylko bez naklejki producenta auta to będzie on gorszy? Co do drugiej części wypowiedzi się zgodzę kupując wynalazek typu Kager, Alko albo coś w tym stylu nie można liczyć ani na jakość ani długa eksploatację.
  12. kalinkalin, odpowiedziałem Ci, ale widzę czytanie ze zrozumieniem to nie twoja domena: Jeszcze raz: Sprawdzałeś wogóle czy takie opony występują jako zamiennik seryjnych opon? Sprawdź a wtedy będziesz wiedział czy wejdą w nadkola. Po drugie zadałeś pytanie czy nie są za szerokie, to ci napisałem że do tego auta z tym silnikiem i biorąc pod uwagę prowadzenie i osiągi są za szerokie. Nie zapytałeś wprost czy wejdą.
  13. Ups sorki, chodziło mi bardziej o to ile to koniomocy ma
  14. proponuje od razu wymienić, koszt nie jest straszny a unikniesz dwukrotnego płacenia za robociznę gdyby się coś potem podziało. Jak DAROMV6 pisze, nie spotkałem się tez z takim rankingiem. Możesz poczytać opinie innych użytkowników. Natomiast wybierając coś z marek podanych przez DAROMV6 nie zbłądzisz ani nie kupisz dziadostwa.
  15. Uważam że to już lekka przesada, jeździłeś kiedyś na czymś takim po drodze z koleinami?Na 235 chce ci kierownicę z łap wyrwać a co dopiero na 245. Jaki masz silnik u siebie? Planujesz jakieś zaawansowane dłubanie w silniku i moc rzędu 200 koni i ze 400 nm które uzasadniałyby konieczność zastosowania takich kapci? Sprawdzałeś wogóle czy takie opony występują jako zamiennik seryjnych opon?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.