Skocz do zawartości

pavlo.gda

Użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pavlo.gda

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Model
    Opel Astra IV
  • Inna marka
    Opel Astra G 1.7 DTI
  • Silnik
    1.4 LPG
  • Nadwozie
    sedan
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Jasna sprawa, dzięki za odpowiedź! A w ASO to zależy na kogo trafię. Raz rzeczowy facet, innym razem mistrz ściemy. Teraz wiem jak podejść do tematu jak będę na miejscu :-) Wszystkiego dobrego!
  2. Cześć wszystkim! Mam pytanie: mam auto na gwarancji i chciałbym zamontować hak holowniczy (do mocowania bagażnika na rowery). Czy stracę gwarancję jeśli zrobię to w serwisie specjalizujacym się w tego typu usługach - na co wtedy konkretnie, bo przecież nie na całe auto i wszystkie podzespoły? Czy może, jeśli montaż jest w punktach fabrycznych, czy też wyznaczonych do montażu, nie ma takiego ograniczenia? Proszę o odpowiedź osoby, które taki problem rozgryzały i wiedzą, nie tylko przypuszczają :-) Pozdrawiam serdecznie! Paweł
  3. Hej, no troszkę wody w Wiśle upłynęło :-) Mechanik weryfikował i nawet miał porównanie z identycznym modelem - na to wychodzi, że ten typ tak ma. Faktycznie jest ciężej niż w nowym aucie. Auto odebrałem finalnie dwa tygodnnie temu w weekend i transportując je na wypożyczenie do teścia (na czas naprawy jego auta u tego samego mechanika) udało mi sie nie złapać kontuzji Mechanik weryfikował, nawet wedle listy zamieszczonej w wątku i nic nadzwyczajnego nie wypatrzył. Cóż, auto pełnoletnie. Przez te kilka lat pewne rzeczy się zmieniły w samochodach. A moja kontuzja - będę uważał, bo ewidentnie mam osłabioną prawą stopę. W nastęnym tygodniu ja idę do mechanika (fizjoterapeuty), bo kilka dni pobiegałem i znów coś chrupnęło :-) Pozdrawiam i dziękuję za pomoc w temacie!
  4. pavlo.gda

    Astra J 1.4 sedan 2017 nie przełącza na lpg

    Hej, super że odświeżasz temat. Wygląda no to, że problem braku przełączania ma rozwiązanie. Miałem zaktualizowane oprogramowanie sterownika LPG przez speca, który przyjechał do ASO z Warszawy. W serwisie usłyszałem, że szybko to załatwiłem, bo pozostali klienci jeszcze czekają. Temperatura przełączenia faktycznie dziwna, bo przy -13st.C było to ponad 80st.C (tak jak pisałem wcześniej). Dzisiaj przy około +2st.C na zewnątrz było to koło 60st.C. Inna sprawa to sytuacja gdy jadę na rezerwie - włącza się bardzo wcześnie, jadę jeszcze na gazie przez około 120km z zablokowanym komputerem (!!).
  5. Ok, właśnie umówiłem się z mechanikiem na odbiór w weekend. Sprawdzę. Pozdrawiam!
  6. Hej, płyn był wymieniany w zeszłym roku dwa razy (regeneracja zacisków przed przeglądem SKP, później pęknięcie przewodu). Bardziej mnie interesuje czy ten typ tak ma, że wduszanie pedału hamulca wymaga większej siły. Moje auto ma najechane około 370kkm i być może ma to związek z wiekem. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, co może świadczyć, że pedał działał lżej. Auto hamuje, to nie tak że układ jest niesprawny. Tylko czemu idzie to tak oporowo? Po całodziennym maratonie tym autem mam przesilone prawe śródstopie, a z pewnością nie jest to od ciśnięcia gazu w opór Jestem ciekaw czy istenieje jakaś recepta na ten "problem-nie problem". Pozdrawiam, Paweł
  7. W porządku, dzięki za pomoc. Najpierw pogadam jeszcze z mechanikiem (kolega z własną działalnocią, spec od VAG). Potem uderzę w Forum. A w temacie SKP to taka anegdotka - rok temu byłem na kontroli, tam hamulec jest wduszany do oporu - wszystko wyszło ok. A po tygodniu przewód pękł z powodu korozji :-) Miałem nadzieję, że jak coś to w SKP wyjdzie na jaw Pozdrawiam!
  8. Najlepiej to chciałbym wiedzieć czy może ten typ tak ma akurat? Trochę to wątpię, pewnie coś się zwyczajnie ostro zestarzało. Z tyłu bębny, to fakt. Super jeśli ktoś miał taki problem w identycznym modelu i znalazł rozwiązanie...
  9. Dzięki ArKos, znów odpowiedź od Ciebie... Z końcem tygodnia wybieram się do mechanika po odbiór Astry przed przeglądem w stacji kontroli pojazdów i podejmę temat. Akurat nie spieszy mi się, lecz uznałem, że warto mieć auto bez tej dolegliwości na sezon, gdy będę go używał do transportu rowerów lub na inne wymagające wyprawy. Szkoda fundować sobię kontuzji stopy Dzięki za pomoc!
  10. Witam, W mojej Astrze G 1.7DTI z 2001 roku zauważyłem, że pedał hamulca pracuje wybitnie ciężko. Mając porównanie do innych aut (nie tylko nowych) wduszanie pedału hamowania wymaga szczególnego nakładu siły. Nie piszę tu o awarii a raczej o zjawisku długoterminowym, "od zawsze". Teraz jeżdżę na codzień autem nowym (hamulec poezja), lecz pamiętam niekiedy gdy ekploatowana była ów "staruszka", trasa dom-praca-dom, a po drodze zjazd do miasta i wystanie swojego w korkach (łącznie nieraz 150km) kończyło się u mnie przeciążeniem kości śródstopia i bólem na drugi dzień. Oczywiście ustawienie fotela też modyfikowałem i znalazłem te najbardziej optymalne. Moje pytanie jest takie czy też obserwujecie tego typu anomalię (względem np. innych aut) w swoich Astrach G i czy może jest jakaś tego konkretna przyczyna? Zapewne wiek, tylko co konkretnie? :-) Jakie działania należałoby podjąć? Płyn hamulcowy był wymieniany. Zaciski regenerowane w zeszłym roku. Z chęcią bym wysłał jeszcze tą moją "staruszkę" do mechanika aby poprawić jej stan. Dzięki za zrozumienie tematu i pomoc :-) Pozdrawiam! Paweł
  11. I to jest rozwiązanie! :-) Dzięki z pomoc! Paweł
  12. Myślałem o wpięciu się w instalację, tak aby gniazdo zapalniczki mieć wolne. Twoje rozwiązanie ma sens jak najbardziej. Potrzeba tylko przedłużenia kabla mini/micro-USB, pewnie 2-3 metry aby bezproblemowo ułożyć. Pozdrawiam, Paweł
  13. Witam wszystkich, Mam nowe auto, a chciałbym poprowadzić zasilanie do wideorejestratora. Niechciałbym także dokonywać nieautoryzowanych modyfikacji, tak aby nie utracić gwarancji na auto. Czy z Waszego doświadczenia taka modyfikacja jest możliwa do wykonania w ASO wraz z zachowaniem gwarancji. Jaki zakres kosztów? Pozdrawiam, Paweł
  14. pavlo.gda

    Astra J 1.4 sedan 2017 nie przełącza na lpg

    Witam ponownie We wtorek miałem zaktualizowane oprogramowanie sterownika. Do ASO w Gdańsku przyjechał spec z Warszawy. W serwisie usłyszałem, że szybko to załatwiłem, bo pozostali klienci jeszcze czekają. Przy akcji nie byłem, zostawiłem auto na jeden dzień, dostałem zastępcze. Względem skuteczności zabiegu: po odebraniu samochodu ani razu nie dotknąłem przycisku z napisem LPG. Przełączanie następuje automatycznie. Podczas obecnych mrozów, przy -13st.C nastąpiło to po nagrzaniu silnika do ponad 80st.C. Pozdrawiam
  15. pavlo.gda

    Astra J 1.4 sedan 2017 nie przełącza na lpg

    Z tą jakością gazu to ściema aby oddalić nasze skupienie od realnego problemu. Nie będę jeździł na Śląsk tankować auta
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.