Skocz do zawartości

pavlo.gda

Użytkownik
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pavlo.gda

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Model
    Opel Astra IV
  • Silnik
    B14NET LPG
  • Nadwozie
    sedan
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. pavlo.gda

    Astra J 1.4 LPG - ostre szarpanie

    Cześć, temat się nie skończył. W drodze do serwisu próbowałem wywołać 'usterkę' - bez wyraźnego skutku, może nie miałem dogodnego odcinka aby przećwiczyć gazowanie na maxa. W serwisie podpięto do komputera - brak błędów. Serwisant się przejechał (ja w tym czasie czekałem czytając gazetkę) i niczego niepokojącego nie zaobserwował. Doradca z serwisu powiedział, że usterki nie zaobserwowali, że może filtr, może paliwo itp. - w sumie chyba standard. Doszliśmy jednak do wniosku, że jakiś problem zapewne istnieje dalej i szarpanie zapewne znów wystąpi... Wróciłem do domu. W weekend przegoniłem na ekspresówce i problem znów sie ujawnił. Będę dalej się kontaktował z serwisem - może nagram na rejestratorze jak to szarpie... nie wiem jeszcze. Ale bez nerw, wiadomo, że nie wymienią mi na dzień dobry instalacji na nową. Chyba można jeździć dalej :-) Pozdrawiam.
  2. pavlo.gda

    Astra J 1.4 LPG - ostre szarpanie

    Zobaczymy jutro, dam znać. Pozdrawiam! :-)
  3. pavlo.gda

    Astra J 1.4 LPG - ostre szarpanie

    Hej ArKos, dzięki za sugestię! W ASO będę jutro, najbliższy wolny termin. Auto mam na gwarancji - nie widzę na liście wykluczeń w książeczce gwarancyjnej, więc rozumiem, że jest to rzecz jak najbardziej gwarancyjna? Pozdrawiam, Paweł
  4. pavlo.gda

    Astra J 1.4 LPG - ostre szarpanie

    Może odpisze ktoś z podobnym doświadczeniem temacie. Szarpanie, wręcz 'wystrzał' przy silnym gazowaniu w trybie pracy na LPG (wyprzedzanie z redukcją biegu, dynamiczne ruszanie). Silnik mam 1.4 140KM z LPG 10.2017 (NB4 B14NET LPG), chyba nie ma zbyt wielu wersji. Jutro jadę do ASO, bo dziś za mocno wieje i musiałbym uskuteczniać slalom pomiędzy gałęziami na szosie. Pozdrawiam.
  5. pavlo.gda

    Astra J 1.4 LPG - ostre szarpanie

    Drogi Adamie, a próbowałeś kiedyś kulturalnie odpisać na czyjś post? Wcale nie chodzi o "głaskanie po główce" tylko o trochę ogłady w pisaniu, to miałem na myśli.
  6. pavlo.gda

    Astra J 1.4 LPG - ostre szarpanie

    Dzięki za pomoc. I tak jadę do ASO w tym temacie. Chciałem sie dowiedzieć czy ktoś miał podobnie i czego się spodziewać. A tu jak zwykle uprzejmości... Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za pomoc! Paweł
  7. Witam, W mojej lekko ponad rocznej astrze z fabrycznym LPG gdy cisne gaz niemalże do dechy występuje silne dławienie i szarpnięcie silnika, wręcz strzał jakby silnik miał zaraz wyskoczyć. Był to kłopot, bo zdażyło mi się kilka razy podczas wyprzedzania po redukcji na 4 bieg, gdy byłem na równi z wyprzedzanym autem... Zdarza się także gdy dynamicznie ruszam i rozkręcam do wyższych obrotów. Czy ktoś miał taki sam problem i jak się akcja zadziała? Z góry dziękuję za pomoc! Paweł
  8. Jasna sprawa, dzięki za odpowiedź! A w ASO to zależy na kogo trafię. Raz rzeczowy facet, innym razem mistrz ściemy. Teraz wiem jak podejść do tematu jak będę na miejscu :-) Wszystkiego dobrego!
  9. Cześć wszystkim! Mam pytanie: mam auto na gwarancji i chciałbym zamontować hak holowniczy (do mocowania bagażnika na rowery). Czy stracę gwarancję jeśli zrobię to w serwisie specjalizujacym się w tego typu usługach - na co wtedy konkretnie, bo przecież nie na całe auto i wszystkie podzespoły? Czy może, jeśli montaż jest w punktach fabrycznych, czy też wyznaczonych do montażu, nie ma takiego ograniczenia? Proszę o odpowiedź osoby, które taki problem rozgryzały i wiedzą, nie tylko przypuszczają :-) Pozdrawiam serdecznie! Paweł
  10. Hej, no troszkę wody w Wiśle upłynęło :-) Mechanik weryfikował i nawet miał porównanie z identycznym modelem - na to wychodzi, że ten typ tak ma. Faktycznie jest ciężej niż w nowym aucie. Auto odebrałem finalnie dwa tygodnnie temu w weekend i transportując je na wypożyczenie do teścia (na czas naprawy jego auta u tego samego mechanika) udało mi sie nie złapać kontuzji Mechanik weryfikował, nawet wedle listy zamieszczonej w wątku i nic nadzwyczajnego nie wypatrzył. Cóż, auto pełnoletnie. Przez te kilka lat pewne rzeczy się zmieniły w samochodach. A moja kontuzja - będę uważał, bo ewidentnie mam osłabioną prawą stopę. W nastęnym tygodniu ja idę do mechanika (fizjoterapeuty), bo kilka dni pobiegałem i znów coś chrupnęło :-) Pozdrawiam i dziękuję za pomoc w temacie!
  11. pavlo.gda

    Astra J 1.4 sedan 2017 nie przełącza na lpg

    Hej, super że odświeżasz temat. Wygląda no to, że problem braku przełączania ma rozwiązanie. Miałem zaktualizowane oprogramowanie sterownika LPG przez speca, który przyjechał do ASO z Warszawy. W serwisie usłyszałem, że szybko to załatwiłem, bo pozostali klienci jeszcze czekają. Temperatura przełączenia faktycznie dziwna, bo przy -13st.C było to ponad 80st.C (tak jak pisałem wcześniej). Dzisiaj przy około +2st.C na zewnątrz było to koło 60st.C. Inna sprawa to sytuacja gdy jadę na rezerwie - włącza się bardzo wcześnie, jadę jeszcze na gazie przez około 120km z zablokowanym komputerem (!!).
  12. Ok, właśnie umówiłem się z mechanikiem na odbiór w weekend. Sprawdzę. Pozdrawiam!
  13. Hej, płyn był wymieniany w zeszłym roku dwa razy (regeneracja zacisków przed przeglądem SKP, później pęknięcie przewodu). Bardziej mnie interesuje czy ten typ tak ma, że wduszanie pedału hamulca wymaga większej siły. Moje auto ma najechane około 370kkm i być może ma to związek z wiekem. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, co może świadczyć, że pedał działał lżej. Auto hamuje, to nie tak że układ jest niesprawny. Tylko czemu idzie to tak oporowo? Po całodziennym maratonie tym autem mam przesilone prawe śródstopie, a z pewnością nie jest to od ciśnięcia gazu w opór Jestem ciekaw czy istenieje jakaś recepta na ten "problem-nie problem". Pozdrawiam, Paweł
  14. W porządku, dzięki za pomoc. Najpierw pogadam jeszcze z mechanikiem (kolega z własną działalnocią, spec od VAG). Potem uderzę w Forum. A w temacie SKP to taka anegdotka - rok temu byłem na kontroli, tam hamulec jest wduszany do oporu - wszystko wyszło ok. A po tygodniu przewód pękł z powodu korozji :-) Miałem nadzieję, że jak coś to w SKP wyjdzie na jaw Pozdrawiam!
  15. Najlepiej to chciałbym wiedzieć czy może ten typ tak ma akurat? Trochę to wątpię, pewnie coś się zwyczajnie ostro zestarzało. Z tyłu bębny, to fakt. Super jeśli ktoś miał taki problem w identycznym modelu i znalazł rozwiązanie...
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.