Skocz do zawartości

maxdredi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maxdredi

  • Urodziny 25.06.1984

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    London
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    z16xe
  • Nadwozie
    hatchback 5 drzwi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Jeszcze jedno pytanie: Zestaw czesci do UPG sa wliczone uszczelniacze zaworowe. Pewnie jakies No-Name. Mozna je zastosowac czy lepiej kupic jakies znanej marki ? pozdr!
  2. czesc ! Moja 18 letnia astra (bez rdzy) musi miec wymieniona uszczelke pod glowica (duze cisnienie w ukladzie chlodzenia). Silnik jest zdrowy bo ma tylko 140tys km zrobione. Spala moze 0.5l na 12tys km. Czy podczas remontu wymienic uszczelniacze zaworowe tak prewencyjnie czy sobie darowac? Chyba i tak bede docierac zawory (te ktore w tescie z nafta beda przeciekaly). Jest jakies ryzyko, ze cos mozna spindolic? Remont bede sam robic ze wzgledu na niska wartosc auta. Pozdrawiam !
  3. Ja mam ten spłaszczony u siebie w astrze. Pytanie czy ten cylindryczny będzie pasować
  4. Czesc! Kupilem na ebay tlumik srodkowy do mojej astry g z16xe 2001. Okazalo sie ze zamiast plaskiego tlumika taki jak jest w mojej astrze, facet przeslal mi okragly. Czy te dwa tlumiki sa kompatybilne czy moze zwracac towar bo okragly tlumik nie jest do mojej astry i bedzie np odstawac od podwozia? Wielkie dzieki za informacje!
  5. ja robie w AdGaz na wisniowej w Piasecznie. I gaz zakladalem i wiele innych rzeczy. Dlugo sie czeka na swoja kolejke ale sa przynajmniej uczciwi i wiedza co robia. pozdr
  6. bylem w autoryzowanym serwisie Opla i zaplacilem 300zl za probe aktywacji techem2. Niestety nie udalo sie. Cos jest poblokowane. Mowia ze czujnik sprzegla jest nieaktywny/niewidoczny przez ECU i to moze byc przyczyna ze aktywacja nie dziala. Faktycznie czujnik sprzegla jest fizycznie zamontowany, ale jest niewidoczny w ECU jak sie go wcisnie. Wszystko dobrze podlaczone wiec nie wiem- moze uzywany czujnik jest trefny? Wymienie i zobacze czy cos sie zmienilo. W sumie spodziewalem sie ze czujnik sprzegla bedzie widoczny dopiero po aktywacji tempomaty a nie przed. Macie jeszcze jakies sugestie? bo jesli wymiana czujnika nie da rady to wymieniam caly ECU.
  7. Dzieki za rady ale ja w calosci kable przeprowadzalem z ecu do kabiny. Nie wpinalem sie w zadne kostki bo moje auto w ogole nie mial wiazki pod tempomat. Podjade na techa i zobacze czy da rade aktywowac.
  8. w linku jest astra H, ja mam astre G bez programowalnej kolumny kierownicy. Manuale ktore zastosowalem w swojej astrze to: http://forum.opel24.com/topic/45066-montaz-aktywacja-tempomatu-vectra-b-z18xe/ oraz http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?t=73 Tech jest skuteczniejszy od Op-Coma?
  9. czesc wszystkim! Astre G 2001 z16xe mam juz 4 lata ale juz 2 lata temu zainteresowalem sie zamontowaniem tempomatu. Wiazka zostala poprawnie doprowadzona do ECU, czujnik sprzegla i hamulca takze sa podpiete prawidlowo. Pamietam ze moj klon OP-COM 1.39 niestety nie zdolal aktywowac tempomatu. Bylem w serwisie UK i oryginalny op-com tez nie zadzialal. W serwisie mi powiedzieli ze ECU moze byc zblokowany na taka aktywacje. NIe kazdy ECU jest zblokowany- moj podobno jest. I teraz pytania: 1.Czy wymiana ECU moglaby cos pomoc? Ktos cos wie czy one sa faktycznie blokowane przed dodatkowymi aktywacjami? 2. Co znacza numery na ECU? 2.Czy numery na nowym ECU musza sie zgadzac ze staym (Tak, wiem ze nowa kosc immobilajzera trzeba tez miec). 3.Czy nowy ECU musi byc od dawcy ktory tez ma klime? Czy ktos ma jakis poradnik wymiany sterownika silnika (tak aby ECU bylo ze soba kompatybilne)? z gory dzieki za odpowiedzi! Max
  10. Rozkopalem posta dla potomnych. nie lubie jak odpowiedzi wprowadzaja w blad. pozdrawiam !
  11. Ludzie ! Wyobrazni troche ! Majac silniki 75KM i 60KM to zupelnie cos innego jak wersja 100KM ! Tam tarcze sa wieksze !
  12. Witam, Auto po wymianie sprzegla nagle wywala blad P0136. Pali tak samo, ale swieci sie zolta kontrolna lampka. Op-Comem sprawdzilem i obie lambdy daja sygnaly i niby wszystko jest OK. Mozecie mi powiedziec ktora lambda jest uszkodzona? ZDJECIE ps. z16xe 105tys na liczniku
  13. Czy za mocno przykrecone sanki/ poduchy silnika moga powodowac przeniesienie wibracji do kabiny tak ze odlgosy silnika sa mocniej slyszalne?
  14. Jeszcze raz wsiadlem do auta z rana i mam nastepujace wnioski: - Sprzeglo chodzi miekko, dobrze lapie i nie ma zadnych dzwiekow z tych okolic. - Silnik chodzi tak jak chodzil- zadnych dodatkowych chrobotan. Szumy paskow sa w normie. Po nieprzespanej nocy dochodze do wniosku ze samochodem glosniej sie jezdzi (slychac odglosy silnika w kabinie)- tak jakby, wygluszenie grodziowe zniknelo lub drzwi byly niedomkniete lub jakby jezdzilo sie z otwarta klapa bagaznika. Moje przypuszczenia: - mozliwe ze poduche silnika za mocno lub odwrotnie przykrecili (bez podkladek), przez co odglosy/szum silnika roznosza sie po kabinie? Przykrecali wszystko pneumatyczna wiertarka udarowa. z gory dzieki za pomoc! Odglosy silnika: http://dysk.onet.pl/link/PR4jl http://dysk.onet.pl/link/WXEX5 ps. Kiedys jak krecilem rozrusznikiem to prawie nic nie bylo slychac, teraz slysze go bardzo wyraznie. Moze jest jakies przebicie na glosniki?
  15. wlewali olej do skrzyni (ale jaki to juz nie wiem). Czy mozliwe jest, ze podczas opuszczania silnika cos sie stalo i dziwne dodatkowe odglosy slychac? Moze poduszke silnika albo samo sprzeglo krzywo zamontowali? Jakies dalsze sugestie?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.