Skocz do zawartości

maxdredi

Użytkownik
  • Zawartość

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maxdredi

  • Urodziny 25.06.1984

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    London
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    z16xe
  • Nadwozie
    hatchback 5 drzwi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. ja robie w AdGaz na wisniowej w Piasecznie. I gaz zakladalem i wiele innych rzeczy. Dlugo sie czeka na swoja kolejke ale sa przynajmniej uczciwi i wiedza co robia. pozdr
  2. bylem w autoryzowanym serwisie Opla i zaplacilem 300zl za probe aktywacji techem2. Niestety nie udalo sie. Cos jest poblokowane. Mowia ze czujnik sprzegla jest nieaktywny/niewidoczny przez ECU i to moze byc przyczyna ze aktywacja nie dziala. Faktycznie czujnik sprzegla jest fizycznie zamontowany, ale jest niewidoczny w ECU jak sie go wcisnie. Wszystko dobrze podlaczone wiec nie wiem- moze uzywany czujnik jest trefny? Wymienie i zobacze czy cos sie zmienilo. W sumie spodziewalem sie ze czujnik sprzegla bedzie widoczny dopiero po aktywacji tempomaty a nie przed. Macie jeszcze jakies sugestie? bo jesli wymiana czujnika nie da rady to wymieniam caly ECU.
  3. Dzieki za rady ale ja w calosci kable przeprowadzalem z ecu do kabiny. Nie wpinalem sie w zadne kostki bo moje auto w ogole nie mial wiazki pod tempomat. Podjade na techa i zobacze czy da rade aktywowac.
  4. w linku jest astra H, ja mam astre G bez programowalnej kolumny kierownicy. Manuale ktore zastosowalem w swojej astrze to: http://forum.opel24.com/topic/45066-montaz-aktywacja-tempomatu-vectra-b-z18xe/ oraz http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?t=73 Tech jest skuteczniejszy od Op-Coma?
  5. czesc wszystkim! Astre G 2001 z16xe mam juz 4 lata ale juz 2 lata temu zainteresowalem sie zamontowaniem tempomatu. Wiazka zostala poprawnie doprowadzona do ECU, czujnik sprzegla i hamulca takze sa podpiete prawidlowo. Pamietam ze moj klon OP-COM 1.39 niestety nie zdolal aktywowac tempomatu. Bylem w serwisie UK i oryginalny op-com tez nie zadzialal. W serwisie mi powiedzieli ze ECU moze byc zblokowany na taka aktywacje. NIe kazdy ECU jest zblokowany- moj podobno jest. I teraz pytania: 1.Czy wymiana ECU moglaby cos pomoc? Ktos cos wie czy one sa faktycznie blokowane przed dodatkowymi aktywacjami? 2. Co znacza numery na ECU? 2.Czy numery na nowym ECU musza sie zgadzac ze staym (Tak, wiem ze nowa kosc immobilajzera trzeba tez miec). 3.Czy nowy ECU musi byc od dawcy ktory tez ma klime? Czy ktos ma jakis poradnik wymiany sterownika silnika (tak aby ECU bylo ze soba kompatybilne)? z gory dzieki za odpowiedzi! Max
  6. maxdredi

    Koła 13 do Astry f 1.6 16V

    Rozkopalem posta dla potomnych. nie lubie jak odpowiedzi wprowadzaja w blad. pozdrawiam !
  7. maxdredi

    Koła 13 do Astry f 1.6 16V

    Ludzie ! Wyobrazni troche ! Majac silniki 75KM i 60KM to zupelnie cos innego jak wersja 100KM ! Tam tarcze sa wieksze !
  8. Witam, Auto po wymianie sprzegla nagle wywala blad P0136. Pali tak samo, ale swieci sie zolta kontrolna lampka. Op-Comem sprawdzilem i obie lambdy daja sygnaly i niby wszystko jest OK. Mozecie mi powiedziec ktora lambda jest uszkodzona? ZDJECIE ps. z16xe 105tys na liczniku
  9. Czy za mocno przykrecone sanki/ poduchy silnika moga powodowac przeniesienie wibracji do kabiny tak ze odlgosy silnika sa mocniej slyszalne?
  10. Jeszcze raz wsiadlem do auta z rana i mam nastepujace wnioski: - Sprzeglo chodzi miekko, dobrze lapie i nie ma zadnych dzwiekow z tych okolic. - Silnik chodzi tak jak chodzil- zadnych dodatkowych chrobotan. Szumy paskow sa w normie. Po nieprzespanej nocy dochodze do wniosku ze samochodem glosniej sie jezdzi (slychac odglosy silnika w kabinie)- tak jakby, wygluszenie grodziowe zniknelo lub drzwi byly niedomkniete lub jakby jezdzilo sie z otwarta klapa bagaznika. Moje przypuszczenia: - mozliwe ze poduche silnika za mocno lub odwrotnie przykrecili (bez podkladek), przez co odglosy/szum silnika roznosza sie po kabinie? Przykrecali wszystko pneumatyczna wiertarka udarowa. z gory dzieki za pomoc! Odglosy silnika: http://dysk.onet.pl/link/PR4jl http://dysk.onet.pl/link/WXEX5 ps. Kiedys jak krecilem rozrusznikiem to prawie nic nie bylo slychac, teraz slysze go bardzo wyraznie. Moze jest jakies przebicie na glosniki?
  11. wlewali olej do skrzyni (ale jaki to juz nie wiem). Czy mozliwe jest, ze podczas opuszczania silnika cos sie stalo i dziwne dodatkowe odglosy slychac? Moze poduszke silnika albo samo sprzeglo krzywo zamontowali? Jakies dalsze sugestie?
  12. Sprawa wyjasniona. OSZUSCI! Dalem im wydrukowana informacje o moim wysprzegliku- oficjalna z LUKA ze to jest zamiennik mojego GM 24424957. Zalaczylem takze te dokumenty ktore podalem w linkach... Straszylem ze pojade do ASO Opla po oficjalny dokument ze wszystko powinno pasowac. Facet postanowil rozebrac auto jeszcze raz (zdjal sanki i odsunal skrzynie) i 'sprobowal' wlozyc moja czesc. Oczywiscie sie udalo, nawet przeprosil za nieudolnego swojego pracownika ktory spowodowal pomylke. Teraz pojawil sie nowy problem. Jakos glosniej sie w aucie zrobilo! Jak kiedys stare autobusy ikarusy mialy taki charakterystyczny jek/wycie silnika ktory byl synchroniczny z obrotami. Za cholery nie wiem jak to opisac. To samo mam teraz w aucie. Ciche, ale irytujace. ktos wie o co mi chodzi i co to moze byc? nie takie extremalne ale cos w podobnego: 24minuta: 8-16sec https://www.youtube.com/watch?v=Dyph6ndAoNk
  13. http://www.autopartoo.com/oem/luk/510007310.html http://www.cd-group.com/Assets/Comp/Documents/LuK/510_0073_10_install.pdf http://www.schaeffler.com/remotemedien/media/_shared_media/08_media_library/01_publications/automotiveaftermarket/serviceinfo/downloads_9/luk_3/si_luk_0018_pl_pl.pdf ten link konkretnie pokazuje ze LUKowy wysprzeglik wyglada inaczej ale jest to zamienna czesc tego oryginalnego GM 24424957 sadze ze chca mnie nadziac....
  14. Mam astre g 2001 z16xe W0L0TGF4815305831 i kupilem kompletne sprzeglo 210mm Luk 621 2377 33 z wysprzeglikiem Luk 510 0073 10 Mechanik dzwoni i mowi ze wysprzeglik w aucie jest inny niz ten ktory kupilem (ponoc mam: GM 24424957). Jestem zaskoczony bo ten wysprzeglik LUKA jest czescia zamienna GM ! NIe mam mozliwosci sprawdzenia czy mnie oszukuje bo jestem teraz w pracy a auto chce odebrac jutro. Zdazalo sie tak ze w astrach pakowali rozne czesci? Jak moge sprawdzic czy mnie facet nie kantuje? Znalazlem cos takiego: http://www.cd-group.com/Assets/Comp/Documents/LuK/510_0073_10_install.pdf pozdr !
  15. maxdredi

    [1.4 90KM] Dziwne klekotanie silnika

    moim zdaniem to popychacz a nie panewka. Daj znac na forum jesli w koncu odkryjesz co to bylo.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.