Skocz do zawartości

andy17d

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O andy17d

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.7 CDTI 80 KM
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Link do innego dekodera: po polsku i z podziałem na grupy wyposażenia: http://astra-3.pl/vin.php
  2. Tutaj masz dane z innego dekodera (ze strony astra-3.pl) VIN: W0LPE8E42D8013025 Model: ASTRA-J Nadwozie: Kombi Data produkcji: 2012-10-03 Rok modelowy: 2013 Produkcja dla: WŁoch (kierownica po lewej) Fabryka: Ellesmere Port, Wlk. Brytania Silnik: A14NET (benzyna, 1.4 Turbo, 140 KM) Kolor: Szary Asteroid (Asteroid Grey, kod lakieru: GWH) Nr silnika: 19AT7448 Nr seryjny: 013025 1-szy nr rejestr.: EP369MF Źródło: http://astra-3.pl/vin.php Kod= Opis *** Ogólne informacje: *** AXJ = TYP POJAZDU, OSOBOWY CT6 = DLA WŁOCH GWH = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW V83 = DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE VD1 = WYPOSAŻENIE EUROPA VRH = DANE TECHNICZNE OPEL / VAUXHALL - KOLUMNA KIEROWNICY XL8 = ZDALNE STEROWANIE NA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ ZP5 = POJAZD 5-MIEJSCOWY: DWA RZĘDY SIEDZEŃ *** Napęd (silnik, skrzynia biegów): *** FV2 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.18 KL7 = SILNIK Z ZAMONTOWANĄ INSTALACJĄ GAZOWĄ (LPG) LUJ = A14NET[LUJ] SILNIK BENZYNOWY MM3 = WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW NE9 = SYSTEM EMISJI EEC 09 W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA *** Zawieszenia i koła: *** 5A7 = BEZ KOŁA ZAPASOWEGO GNA = ZAWIESZENIE PRZEDNIE WIELOWAHACZOWE GNG = TYLNA OŚ, BELKA SKRĘTNA I DRĄŻEK WATT KTI = ZESTAW DO NAPEŁNIANIA AWARYJNEGO OPON PGQ = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,7JX17 QAJ = OPONY,215/50R17-91V VRL = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE POZIOME VRM = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE PIONOWE VRN = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - TYLNE ZAWIESZENIE VRR = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - OPONY I KOŁA *** Szyby i lusterka: *** AEF = ELEKTRYCZNE SZYBY, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE AER = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ AKN = LEKKO PRZYCIEMNIANE TYLNE SZYBY AKW = SZYBA PRZEDNIA PRZYCIEMNIONA AXG = SZYBY PRZEDNIE STEROWANIE ELEKTRYCZNE (SZYBKIE OTWIERANIE) D6I = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM DD8 = ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WEWNĘTRZNE (AUTOMATYCZNIE PRZYCIEMNIANE) DP6 = LUSTERKA ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA DWF = ELEKTRYCZNE SKŁADANE LUSTERKA BOCZNE *** Oświetlenie: *** C95 = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE PRZEDNIE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA C9B = DODATKOWE OŚWIETLENIE NA DRZWIACH PRZEDNICH C9D = DODATKOWE OŚWIETLENIE NA KONSOLI CENTRALNEJ T39 = KIERUNKOWSKAZY POMOCNICZE T3N = ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ T3S = ŚWIATŁO LEDOWE DO JAZDY DZIENNEJ T3U = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE T4A = REFLEKTORY HALOGENOWE Z RĘCZNĄ REGULACJĄ USTAWIENIA T79 = TYLNE ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE TR0 = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE TYLNE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA TR6 = RĘCZNA REGULACJA WYSOKOŚCI REFLEKTORÓW TS6 = ŚWIATŁO STOP, ŚRODKOWE TSQ = PAKIET DOBREJ WIDOCZNOŚCI: CZUJNIK DESZCZU, LUSTERKO ŚWIATŁOCZUŁE, ŚWIATŁA AUTOMATYCZNE TTW = AUTOMATYCZNE STEROWANIE ŚWIATŁAMI Z CZUJNIKIEM JAZDY W TUNELU *** Nadwozie: *** B9K = NAKŁADKI OZDOBNE TYLNYCH PROGÓW DRZWIOWYCH C25 = WYCIERACZKA I SPRYSKIWACZ DRZWI BAGAŻNIKOWYCH D7A = KLAMKI ZEWNĘTRZNE Z CHROMOWANĄ LISTWĄ E3C = OSŁONA RURY WYDECHOWEJ TYŁ MDE = CHROMOWANE LISTWY DOOKOŁA OKIEN BOCZNYCH VGB = BAGAŻNIK DACHOWY,ANODYZOWANY *** Wnętrze: *** 01A = CZARNE WYKOŃCZENIE SIEDZENIA 1AB = WYKOŃCZENIE BOCZKU DRZWI: CZARNE 2HS = LISTWA WEWNĘTRZNA DRZWI, RUTHENIUM METALLIC / LIQUID PALLADIUM 4AA = CZARNE WYKOŃCZENIE WNĘTRZA A64 = TYLNE SIEDZENIA DZIELONE W PROPORCJI 40/60 B6U = PODŁOGA BAGAŻNIKA W SYSTEMIE FLEXFLOOR B75 = POKRYWA / ROLETA / PÓŁKA BAGAŻNIKA C1R = LISTWA OZDOBNA TABLICY ROZDZIELCZEJ, CZARNA DVN = ZESTAW WSKAŹNIKÓW: CZARNY, PRZEZROCZYSTE OBWÓDKI TARCZ WSKAŹNIKÓW E94 = POKRYWA / ROLETA BAGAŻNIKA EBZ = WYKOŃCZENIE PŁÓCIENNE SIEDZENIA, RIBBON FCS = WYKOŃCZENIE, SKÓRA MONDIAL KC5 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE 12V KC8 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE 12V W PRZEDZIALE BAGAŻOWYM LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ N34 = KIEROWNICA 3-RAMIENNA POKRYTA SKÓRĄ U18 = WSKAŹNIKI: PRĘDKOŚCIOMIERZ W KM/H V8U = ŚRODKOWA CZĘŚĆ TABLICY ROZDZIELCZEJ, LIQUID PALLADIUM / RUTHENIUM METALLIC VRG = SPECYFIKACJA OPEL/VAUXHALL - KOKPIT VRK = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - WYKOŃCZENIE DACHU VY7 = DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA *** Bezpieczeństwo: *** A69 = NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZEDNI AJF = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY AQP = CENTRALNY ZAGŁÓWEK Z TYŁU AYC = PRZEDNIE, BOCZNE I KURTYNOWE PODUSZKI POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA C99 = WYŁĄCZNIK PODUSZKI POWIETRZNEJ PASAŻERA FX3 = UKŁAD STABILIZACJI TORU JAZDY (ESP) Z KONTROLĄ TRAKCJI (TC) J67 = UKŁAD HAMULCOWY - TARCZE 15" KB5 = WSPOMAGANIE RUSZANIA NA POCHYŁOŚCI (HSA) U04 = KLAKSON, JEDNOTONOWY UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA ULS = BLOKADA KOLUMNY KIEROWNICY *** Multimedia: *** TTX = DODATKOWE GNIAZDO RADIOWE: ZŁĄCZE AUX (LINE IN) U66 = GŁOŚNIKI, 7 SZTUK U91 = ANTENA DACHOWA: RADIOWA KRÓTKA UAG = WYŚWIETLACZ WIELOFUNKCYJNY GRAFICZNY MONOCHROMATYCZNY (GID), WARIANT 1 UC3 = PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM I TELEFONEM NA KIEROWNICY UDC = WYŚWIETLACZ GRAFICZNY W TABLICY ZEGARÓW (MIĘDZY TARCZAMI WSKAŹNIKÓW) UPH = PORTAL BLUETOOTH DO TELEFONU KOMÓRKOWEGO, POZWALA BEZPRZEWODOWE POŁĄCZENIE TELEFONU Z SYSTEMEM AUDIO SAMOCHODU I STEROWAĆ GŁOSOWO TELEFONEM UZZ = RADIO CD 400 MP3 WGA = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO *** Ogrzewanie i klimatyzacja: *** CJ2 = KLIMATYZACJA ELEKTRONICZNA DWUSTREFOWA (CLIMATRONIC) Z CZUJNIKIEM JAKOŚCI POWIETRZA KCL = NAWIEWY POWIETRZA DLA SIEDZEŃ DRUGIEGO RZĘDU *** Wyposażenie komfortowe: *** A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE AG5 = FOTEL PASAŻERA: REGULOWANY RĘCZNIE W 2-KIERUNACH AH3 = FOTEL KIEROWCY: SPORTOWY Z REGULACJĄ RĘCZNĄ 4-RO KIERUNKOWĄ BA8 = FOTEL PASAŻERA ZE SCHOWKIEM W SIEDZISKU CE1 = WYCIERACZKI PRZEDNIE STEROWANE CZUJNIKIEM DESZCZU DBU = KONSOLA CENTRALNA Z PRZESUWANYM PODŁOKIETNIKIEM I ZAMYKANYM SCHOWKIEM K33 = TEMPOMAT ELEKTRONICZNY N37 = REGULOWANA KOLUMNA KIEROWNICY W PIONIE I POZIOMIE NJ1 = WSPOMAGANIE KIEROWNICY ELEKTROHYDRAULICZNE O NIEZMIENNYM STOSUNKU WSPOMAGANIA *** Układ elektryczny: *** K3N = AKUMULATOR,70AH KG8 = ALTERNATOR,130A
  3. Tutaj masz opisany proces wymiany baterii w Astrze H ale w Merivie i Zafirze powinno być taki samo. Ogólnie, po włożeniu nowej baterii pilot bez niczego powinien działać.
  4. Musiałbym się postarać, żeby go popsuć czy żeby go sprawdzić? W obecnych warunkach sam za wielę nie zrobię - nie mam garażu a pod chmurką teraz nie uśmiecha mi czegokolwiek robić, więc pewnie pójdzie do mecha. Jedyne co zrobię sam, to wymienię filtr powietrza - dawno nie był zmieniany. Z dzisiejszych obserwacji mam wrażenie, że problem albo jest inny niż ostatnio albo głębszy. Za pierwszym razem problemy pojawiały się tylko gdy silinik był nagrzany. Obecnie przygasanie zaczyna się praktycznie od samego początku. Dziś rano, gdy miałem skrobankę szyb odpaliłem Asię. Zagrzałem świece 2 razy i przy -6 silnik odpalił w ciągu sekundy. Jak skrobałem sobie te szyby to słyszałem jak regularnie (albo prawie regularnie) mniej więcej co około 30-45 sekund silnik przygasał. Co ciekawe tym razem, gdy się nagrzał, to pracował nawet lepiej niż gdy był zimny.
  5. Samochód ma już ok 160kkm, rocznik 2004, jeżdżę nim od 3 lat. W zeszłym roku wymieniałem chłodnicę klimatyzacji, jednak te usterki zaczęły się już przed tą zmianą. Gdy pierwszy raz zaczęły się te problemy w metodzie gaz-hamulec wyszły 2 błędy ECN 000256 i ECN 000275, które wskazują na problemy w zasilanie paliwem. Mechanik wtedy przeczyścił silnik krokowy i wymienił filtr paliwa. Na jeden czy 2 dni było po tym dobrze, samochód jakby dostał nawet dodatkowych koni. Jednak po paru dniach problem znów wystąpił a następnie wszystko się uspokoiło aż do teraz (czyli pół roku spokoju).
  6. Mniej więcej od pół roku mam problemy z Asterką. Otóż gdy silnik był rozgrzany, na luzie z obrotami na biegu jałowym (np. na skrzyżowaniu) silnik od czasu do czasu zaczynał co pewien czas przygasać. Dochodziło do tego, że podczas ruszania kilka razy zgasł. Musiałem dodawać gazu, jak w beznynowcu, żeby w ogóle ruszyć. Mechanik wymienił wtedy filtr paliwa, coś przeczyścił i na chwilę wszystko wróciło do normy. Kilka dni później problemy wróciły - w upalny dzień. Jednak następnego dnia - dzień zimny - wszysktko było dobrze. I tak pozostało aż do zeszłego tygodnia. Znów na skrzyżowaniu silnik często przygasa. Dziś jednak doszły nowe objawy. Podczas krążenia po parkinkgu wielopoziomowym zaczęły się problemy z dodawaniem gazu. Silnik jakby początkowo nie reagował na naciskanie pedału, a chwile póżniej gwałtownie przyspieszał. Podczas jazdy na 1-nce na samym ssaniu od czasu do czasu samochodem szarpnie - czyli wtedy silnik "próbuje" przygasnąć. Początkowo myślałem, że problem wziął się stąd, że 2 razy wyjechałem paliwo prawie do zera i może pompa zassała jakiś syf z baku. Ostatnio jednak starem się tankować najpóźniej jak tylko zapali się rezerwa. Zatankowałem nawet lepszego paliwa (Shell Diesel Vpower), żeby zrehabilitować się za te wcześniejsze braki paliwa. I mam wrażenie, że właśnie po tym tankowaniu zaczęły się te problemy. Teraz jednak jest już inne paliwo, a problemy moim zdaniem pogłębiają się. Czy ktoś może miał podobne problemy i rozwiązał je? Może to wina jakiegoś lewego powietrza lub filtra powietrza albo egr? Może pompa paliwa w baku? Check engine się jeszcze nie zapalił, spalanie na rozgrzanym silniku mam na poziomie 0.3 L/h, na czarno również nie dymi. Za to długo go trzeba kręcić rano (na zimnym silniku) - ok. 1-5 sek. po drugim grzaniu świec ale tak było od kiedy go mam.
  7. Wykonaj punkty 1-4 tej procedury.
  8. P0093 - Common Rail pressure is to high To za wysokie ciśnienie w listwie CR. Nie wyskoczył Ci przy okazji check engine? Tego kodu nie ma tu na forum, więc warto było kolegę odesłać do tej wyszukiwarki
  9. Kody ECN są 6-cyfrowe, więc pominąłeś albo źle odczytałeś. Jak już odczytasz cały kod, to sprawdź znaczenie błędu.
  10. Tu jeszcze masz opis kontrolek. Myślę, że to rozwieje wszystkie twoje wątpliwości.
  11. Tutaj masz film, na którym widać, jak powinny zapalać się i gasnąć kontrolki:
  12. Nie wiem, jak było w tej wersji programy, który Ty używałeś ale w mojej (090820b) wszystkie elementy zegarów testuje się osobno. Wybrałem więc test kontrolki wstępnego grzania ale niestety program się zawieszał. Poruszał się tylko taki kręcący się kursorek. Czekałem minutę i wyszedłem z tego. Próbowałem test innych kontrolek ale też za bardzo nic z tego nie wyszło. Jedynie co, to na kontrolce zapiętych pasów lampka zgasła i zapaliła się dopiero ponownie, gdy przerwałem test. Tak więc póki co, nic więcej nie wiem na temat mojej kontrolki
  13. Po odpaleniu silnika przez chwilę mogą się palić tylko 2 kontrolki: ciśnienia oleju (czerwona, obrotomierz) i emisji spalin (pomarańczowa prędkościomierz). Jest to normalne.
  14. Tak jak pisał kolega Kicaj odczytaj błędy np. metodą gaz-hamulec. Swoją drogą to te kontrolki zapaliły się podczas jazdy czy tylko na chwilę po włączeniu zapłonu?
  15. Nie 0300 lecz 2103! Chyba już gdzieś wcześniej odpowiadałem na to pytanie Może to Ci pomoże http://highlanderclub.ru/files/manual/04/21j6774i/cip2102.pdf
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.