Skocz do zawartości

Bradley

Forumowicz
  • Zawartość

    313
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bradley

  1. Po pierwsze powymieniaj wszystkie filtry a w szczegolnosci do sprawdzenia filtr powietrza. Warto zobaczyc jak wyglada kolektor ssacy w srodku, czy nie jest zalepiony nagarem, a z pewnoscia jest Z relacji naocznych swiadkow moj Kadzio polecial realne 160km/h z gorki ze smuga batorego Zamknalem skrzynie biegow (4 biegi) Od licznikowych 50km/h do 150km/h zajmowalo mu cale 48 sekund
  2. To prawda. Przy obecnych cenach BIO to jest smiech na sali. Zerowa oszczednosc. Co zaoszczedzisz na tankowaniu to stracisz w procesie spalania. Jesli roznica pomiedzy ON a BIO jest 35gr na litrze to zaczyna sie oplacalnosc jazdy na BIO. Ale na zime i to jeszcze w starym klekocie bez bezposredniego wtrysku tankuja tylko optymisci To paliwo jest bardzo geste i ma wyzsza temperature zaplonu.
  3. Bradley

    Turbo..

    Interfejs tech posiada bloki pomiarowe wiec wierze, ze potrafi odczytac wartosc doladowania ktora idzie do mapsensora. Przynajmniej jest tak w vag-comie Adix, wezyki cisnieniowe wymieniales/ przedmuchiwales (z oleju)?
  4. Bradley

    Turbo..

    piotrek85, techem sprawdzisz szybciej doladowanie i nie tylko. Wskaznik doladowania pokaze tylko, ze byc moze masz niedoladowanie, ale poziomu wysterowania WG juz nie pokaze.
  5. Bradley

    Turbo..

    A mam pytanie inne. W okresie zimowym bylo wszystko dobrze?
  6. Obeszło się bez wymiany podkładek. Wystarczyło mocniej dokręcić wtryskiwacz i problem zniknął Podkladka to gora 80 groszy
  7. Dj K, wyjmujesz wtryskiwacz i zmieniasz podkladke. Pamietaj, ze jak wyjmiesz wtryskiwacz to podkladka musi byc juz zalozona nowa.
  8. Ty sie nie martw o pompe bo ona siknie co trzeba jak musi, a o cylindry ktore albo sa zalewane albo dostaja za malo gnojowki. A nie musze mowic czym to moze skutkowac
  9. Bradley

    Zapowietrzenie 1.7

    Sam sie powinien odpowietrzyc. Zalej filtr paliwem, popusc nakretki przy wtryskach, pokrec kilka razy rozrusznikiem, jak poleci paliwo przez nakretki to je zakrec i silnik powinien juz odpalic.
  10. Ciekawe w jakim stanie jest uklad wydechowy. Jesli, ktorys z tlumikow jest zapchany to tez jest problem przy wyzszych predkosciach jak i wyzszych obrotach na poszczegolnych biegach.
  11. Bradley

    Benzyna na diesel

    Na 100% bo jej uzywalem
  12. Bradley

    miała byc 1.7 jest 1.6

    To zalezy. Kontrolka moze zgasnac nawet po 20 sekundach ale przekaznik dalej grzeje swiece. Mialem jakis nieorginalny przekaznik fordowski to keidy konczyl grzac robil glosne "pyk". Ale pozniej cos sie zepsul, zamontowalem oryginal, "pyk" nie bylo, ale dzialal dobrze i moglem odpalic auto.
  13. Bradley

    miała byc 1.7 jest 1.6

    winston, nic sie nie martw. Zakladasz pompe z LDA z 1.7TD, kolektor ssacy, wydechowy, turbine, robisz cisnienie i splyw oleju i masz 1.6TD. Wszystkie czesci pasuja P&P. Jedyny problem jaki widze to brak natrysku oleju na denka tlokow Chyba, ze robisz wersje wolnossaca to musialbys glowice zmienic i... to tyle choc ten 1.7 roznil sie kolektorem ssacym bo nie bylo w nim filtra powietrza jak w 1.6D.
  14. Na glosna prace moze skladac sie praktycznie wszystko. Zbyt wyprzedzony kat wtrysku powoduje twarda i glosna prace silnika, popyhacze hydrauliczne, kiepski olej - klepotanie,klekotanie, wydmuchana uszczelka kolektora ssacego jak i wydechowego, przerwana plecionka, dziura w tlumiku to samo. Ten silnik do cichych nie nalezy. To ma jezdzic
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.