Skocz do zawartości

rafib

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O rafib

  1. Może ktoś wlał wodę zwykła i się zakamieniło. Są takie dodatki na kamień
  2. Można przedmuchać Wsadź rękę i zobacz czy cała powierzchnia nagrzewnicy jest gorąca. Może dostaje Ci się za dużo powietrza. Może uszkodzona jest klapka mieszalnika ( dźwignia się rusza, a klapka której nie widać z zewnątrz nie domyka się do końca ) Jeśli autko było "bite" to baaardzo prawdopodobne jest uszkodzenie klapki Sprawdź w następujący sposób: Zagrzej autko włącz nawiew ustaw pokrętło temp. na min. i delikatnie zwiększaj do max a jednocześnie sprawdź ręką czy z nawiewu leci coraz cieplejsze powietrze jeśli do pewnego stopnia leci coraz cieplejsze, a potem nagle chłodniejsze to klapka na 100%
  3. Może przytkana nagrzewnica. Płyn przepływa, ale nie przez całą. Jak dasz full grzanie i nawiew na maxa to na jednym wężu powinna być niższa temp., ponieważ podmuch powietrza powinien schładzać płyn na powrocie
  4. Ja rozbierałem wszystko ( musiałem spuścić klimę ), ty masz o tyle łatwiej że nie musisz szukać usterki O ile pamiętam to w twoim przypadku wystarczy zdjąć deskę. Ja naprawiłem to przez skręcenie wkrętami z podłożoną od dołu blaszką Często jest to skutek jakiegoś uderzenia autka. Dasz radę, nie ma takiej tragedii
  5. Moim zdaniem masz uszkodzoną klapkę sterującą powietrzem Klapka niestety znajduje się w kokpicie za nagrzewnicą i trzeba pruć całą deskę rozdzielczą ! Ja to opanowałem zimą przy -15 w jakieś 6 godzin wszystko ( rozebranie, naprawa i poskładanie ) Jeśli autko było bite to jestem prawie pewien dagnozy. Czasami pęka samo od siebie. Klapa sterujaca jest w takim tunelu sklejonym z 2 części, niestety czasami pęka mocowanie ( zgrzew ) i klapka przeskakuje na silniczku bo ma zbyt duży luz na boki. Normalnie jak dajesz zimno to klapka lekko się otwiera, natomiast przy zmianie na gorąco, ma się zamkąć i zablokować zimne powietrze. Niestety zamyka się tylko na chwilkę, bo potem przeskakuje i otwiera dopływ zimnego powietrza. Ja sam do tego doszsedłem. Mechanicy i ASO nie mieli zielonego pojęcia co to może być, błędów nie było, objaw dziwny. Upierali się że to zapchana nagrzewnica lub zawór sterujący ( którego meriva klimatronic nie ma ) Po naprawie grzało jak wściekłe Chyba najlepiej z wszystkich aut które miałem Mam nadzieję że to Ci pomoże i moja praca przy tym opracowaniu się opłacała
  6. jaki dokładnie masz objaw ? Co sprawdzałeś ? Węże są gorące ? Nagrzewnica grzeje ? Może to nie problem sterowania a układu ( może być przytkany ). Masz odpowiednią ilość płynu w układzie chłodzenia ? Na jakimś forum dokładnie rozpisywałem problem ogrzewania.
  7. Witam Czy ktoś ma schemat podłączenia sterowania centralnym zamkiem w Vivaro ? Autko ma fabrycznie centralny zamek, jednak nie wiem jak to podłączyć z alarmem. Ktoś pomoże ?
  8. Jak w temacie, czy ktoś ma rozpiskę kodów ? Astra CDTI 1,7 125KM z 2008 roku wyświetla kody: 242F66, 242F56, 062108 Z góry dziękuję za pomoc
  9. Zestaw Voice Kraft VK CRS5200W u allegrowicza MANTA-HURT, cena nie pamiętam, ale poniżej 100zł
  10. Napisz pod ten nr GG 6639445. Koleś ma nowe części taniej niż w ASO ( sklep z Poznania ), ale nie licz że kupisz to za 150zł Będzie troszkę taniej. Uważaj bo wersja z klimą i bez klimy są różne !!
  11. REZYSTOR Uwaga VIVARO / TRAFIC - wersje aut z klimą mają inny !! Niestety w ASO nie kosztuje 150 a 450 dla wersji z klimą. Proponuję poszukać na allegro
  12. Dzięki za info, tak zrobię. Strasznie irytuje mnie brak tej uszczelki więc ją przykleję. Co do brudzenia to wiem, bez gumowych rękawiczek nic nie robię już raz się załatwiłem
  13. Prace wykonane Może komuś się przyda. Zastosowałem czujki cofania bezprzewodowe ( bezprzewodowo łączy się wyświetlacz z modułem czujek )kupione na allegro chyba za 90zł o ile pamiętam. Dzięki temu patentowi wysyłania bezprzewodowo sygnału, nie musiałem przeciągać kabla przez całe auto. Nakleiłem taśmę maskującą, odmierzyłem położenie czujek Wywierciłem otwory w zderzaku Zaznaczyłem otwory do podcięcia w belce wzmacniającej Po zdemontowaniu plastiku powycinałem otwory w belce ( oczywiście zabezpieczyłem je potem przed rdzewieniem ) Przeciągnąłem kabelki z czujników i osadziłem czujki w zderzaku Kabelki poprowadziłem do prawego słupka i zasilanie podłączyłem do prawej lampy cofania ( biały kabel w lampie to "+" ) Cały moduł przykręciłem wewnątrz prawego słupka Z przodu zamontowałem wyświetlacz, podłączyłem go do zasilania zapalniczki Wszytko SUPER DZIAŁA, praca dość prosta i nie zbyt czasochłonna, trzeba tylko chcieć Fajna sprawa, bo nie zawsze widać czy coś jest za autkiem. Oczywiście dalej trzeba uważać, bo można "skosić" np. jakiś słupek Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.