Skocz do zawartości

domel22

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O domel22

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Czestochowa
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1.7 CDTI
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam sprawdziłem błędy: 0380 - błąd świec ( ten błąd byl wcześniej) oraz nowy błąd 0340 - Nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu ?
  2. Odkręcilem dzisjaj 3 górne śruby od obudowy rozrządu, Pasek jest na miejscu cały, nie pęknięty. Rozrusznik kręci normalnie ( tylko nie chce załapać ) Przy próbie zapalenia auta pasek rozrządu przesunął się o kilka cm.
  3. Witam Mam pewien problem z Merivą 1.7CDTi 2004r Jeżeli jedna świeca będzie popsuta to czy auto odpali czy nie? Dzisjaj coś strzelilo mi w aucie ( chyba w silniku) i juz sie go nie da odpalic tzn kręci ale nie odpala. dzięki za odp
  4. wcześniej się tak nie działo tzn ( przed wymiana dwumasy) Jak otworze korek wlewu paliwa to nie słyszę zaciąganego powietrza. Filtr paliwa był wymieniany w kwietniu 2011
  5. diagnostyka komputerowa nie wykazała błędów.
  6. Szukam osoby która posiada OP-COM OPEL i dokona diagnostyki komputerowej z Częstochowy.
  7. witam Szukam kogoś z Częstochowy kto posiada OP-COM i dokonuje diagnostyki komputerowej OPEL?
  8. Witam. Mam pewien problem, a mianowicie zauważyłem że to już drugi raz z kolei gdy zatankowałem auto, po odpaleniu zaczęło nim bardzo szarpać ( tak jakby otwarcie wlewu paliwa to powodowało) ( pedał gazu nie działał, oraz miałem problem z eps-em ) Kilkakrotnie musiałem go zapalać aż wreszcie problem ustał. Auto zaczęło normalnie chodzić. Wiem że powinienem podjechać do mechanika na diagnozę komputerową ale na razie czekam na gotówkę. Może macie jakieś pomysł co może powodować taką pracę auta. Meriva 1.7 CDTI 2004
  9. Witam Ja też jestem po wymianie dwumasy sprzegła i docisku Niby wszystko wporządku,ale czasami jak odpalę auto to zaczyna tak telepać silnikiem jakby miał zaraz wyskoczyć z auta. Wystarczy, że wyłącze silnik i włącze i auto działa poprawnie. Dodam że przed wymianą nigdy co takiego się nie działo. Może macie pomysł co może być nie tak
  10. Witam Mam pytanko mianowicie tego posta. Dzisjaj zabrałem się za zrobienie klapki obiegu zew/wew. Zdemontowałem klapkę i obróciłem ją, ponieważ z jednej strony mialem już wyrobiony i pękniętą tą końcówkę która wchodzi w silniczek. Całosć zlozyłem. Teraz się zastanawiam czy napewno wszystko dobrze działa, tzn przy włączeniu lub wyłączeniu auta klapka jest ciągle zamknięta jedynie włączenie obiegu wewnetrznego powoduje otwarcie klapki. Chciałbym się dowiedzieć czy tak ten mechanizm ma działać?
  11. Silnik Z17DTH rocznik 2004. Jakie jest w tym aucie sprzęgło. Tzn. wymiary tarczy i docisku oraz jaki wysprzęglik?
  12. Ja to mam , ale też zaczepić tego nie mogę. Ps. Dzisiaj zamówiłem obudowę na allegro do kluczyka, sam ten środek, przy demontażu tej starej zauważyłem ( na tej środkowej części, zewnętrzna strona ) kod 5 cyfrowy. Spotkaliście się z czymś takim
  13. Czy do montażu tego wysprzęglika hydraulicznego konieczny jest demontaż skrzyni biegów - silnik Z17DTH
  14. Znalazłem gdzieś na forum, że chrobotanie w połowie skoku pedała przy wysprzęglaniu - powoduje wysprzęglik hydrauliczny.
  15. Witam serdecznie, Mam następujący problem - jak wciskam sprzęgło, to zaraz po wciśnięciu (czyli jak sprzęgło jest jeszcze dość wysoko) słychać jakieś stuki...(chrobotanie) Ustępują one jak wcisnę sprzęgło do końca... Może kto wie co się dzieje.?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.