Skocz do zawartości

adrian9669

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adrian9669

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łowicz
  • Model
    Opel Signum
  • Silnik
    1.9CDTI 150KM
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. adrian9669

    Z19DTH pluje olejem drugi raz

    Samochód jeździ na krótkich odcinkach (do pracy 10km i z powrotem).
  2. adrian9669

    Z19DTH pluje olejem drugi raz

    Auto wróciło dzisiaj od mechanika, został wymieniony olej, wszystkie filtry, spawane mocowanie wydechu, odgrzybiona, napełniona i sprawdzona klimatyzacja, no i oczywiście wyczyszczona odma. Całość 420zł. Myślę, że wziął niewiele, w ASO więcej bym zapłacił za same materiały... Może mi ktoś powiedzieć jak czyścić odmę samemu w tym silniku? Chciałbym się tego nauczyć i samemu profilaktycznie raz do roku wyczyścić żeby się takie sytuacje nie powtarzały. Z góry bardzo dziękuję za pomoc
  3. adrian9669

    Z19DTH pluje olejem drugi raz

    Czeka mnie czyszczenie odmy, jestem umówiony w poniedziałek u mechanika, przy okazji wymiana oleju i wszystkich filtrów. Tak na przyszłość, można czyścić odmę samemu bez kanału "pod chmurką"?
  4. adrian9669

    Z19DTH pluje olejem drugi raz

    Samochód stał na płaskim. Zastanawia mnie tylko dlaczego wypluł olej w trakcie drogi powrotnej, a nie od razu po odpaleniu tak jak rok temu? Czyli nie ma co się bawić w czyszczenie tylko chyba trzeba wymienić tę odmę ?
  5. Witam wszystkich. Coś dziwnego dzieje się z moim autkiem. Wczoraj wybraliśmy się w trasę 30km do rodziny, autko rano odpaliło normalnie, po drodze żadnego błędu nie pokazało, na miejscu postało około 3 godzinki czyli jeszcze dobrze nie ostygło i wracamy. 5 km przed domem wywaliło żółtą kontrolkę poziomu oleju pod obrotomierzem. Pogoda uniemożliwiła zatrzymanie się (sypiący śnieg, jazda 50km/h, ograniczona widoczność) więc dojechaliśmy do domu. Po dojechaniu podniosłem maskę i zobaczyłem że silnik od góry jest zapaćkany olejem a bagnet jest lekko podniesiony. Sprawdziłem poziom oleju - na bagnecie sucho. Dodam, że rok temu przy temperaturze -20 zamarzła odma i wystrzelił olej przez bagnet. Wtedy odma została przeczyszczona przez mechanika i było ok. Czy teraz znowu mogła się zapchać? Wczoraj cały dzień było parę stopni powyżej zera. Jest to dla mnie dziwna sytuacja, bo stało się to w drodze powrotnej a nie od razu po odpaleniu. Proszę o pomoc bo nie wiem już co mam robić.
  6. adrian9669

    nie odpala po nocy na mrozie

    Już wróciło wszystko do normy gdy mrozy zelżały do poziomu - 10 Dziękuję za pomoc. A czy Wam też tak głośno przestawia się ogrzewanie? (Widać to na filmie gdy zmniejszam prędkość nawiewu)
  7. adrian9669

    nie odpala po nocy na mrozie

    Pozwolę sobie podpiąć się pod temat Przy odpalaniu przy -17 mój signum wydobywał dziwne dźwięki... http://www.youtube.com/watch?v=mqLzLw0ygTQ Co to za dźwięk od 0:54 do 1:23?
  8. A no w tym problem że nie wiem jaki zielony płyn jest zalany bo nie dostałem go do ręki i mechanik też nie potrafił mi powiedzieć jaki jest dokładnie...
  9. Odebrałem autko od mechanika. Wszystko zostało wyczyszczony, wypucowane tak, że odma wygląda jak nowa. Kosztowało mnie to 120zł. Jedna sprawa mnie dziwi... Mianowicie troszke mało było tego płynu od chłodnicy (przypominam zielony) i mechanik bez wachania dolał różowego GM. Czy jest dozwolone mieszanie płynów?
  10. Jutro jadę do mechanika to zrobić no i narodziły się kolejne pytania. Boję się żeby mi znowu nie wystrzeliło przy tym mrozie to może tą odmę przed odpaleniem podgrzać farelką np?
  11. Ja już jestem umówiony z mechanikiem na poniedziałek, powiedział, że wszystko musi poczyścić (odmę itp..)
  12. O kurcze Zbyszku, a co może się stać jak jeżdżę na tym zielonym płynie? I jeszcze mam pytanie czy mogę na tej odmie jechać do mechanika? Czy jak odpalę auto to znowu mi olej wystrzeli?
  13. No dobrze dziękuję za odpowiedzi ale czy miało prawo zamarznąć przy takim mrozie czy trzeba to wymienić, bo jest uszkodzone?
  14. Właśnie czy tego płynu chłodniczego ubywa to nie jestem pewien ale chyba nie... Możecie mi powiedzieć co to jest ta odma, za co odpowiada, jak to naprawić? Przeprasza za pewnie proste pytania ale jestem zielony...
  15. Witam. Dzisiaj postanowiłem przepalić swoją maszynkę po tygodniu stania na mrozie (do pracy dojeżdżam seicentem bo tego mi szkoda) no i pojawił się bardzo poważny problem. Jak odpalałem to temp silnika wynosiła -17 odczytywane na ukrytym menu. Gdy przekręciłem zapłon było słychać chyba pompkę paliwa (nie wiem nie znam się) ale znacznie głośniej niż zwykle i później po odpaleniu jeszcze przez parę sekund i ucichło. Jechałem przez pare kilometrów, zatrzymałem się na światłach i poczułem zapach spalanego oleju ale pomyślałem że to od stojącego przede mną pksu Dojechałem do sklepu i temperaturka wynosiła 69 stopni czyli w miarę już się rozgrzał. Zrobiłem zakupy, wychodzę, a tu niespodzianka... Wielka plama oleju pod autkiem. Podnoszę maskę i okazało się że olej wystrzelił chyba przez bagnet bo był on otwarty i wszystko zapaćkane olejem od góry do dołu... Zadzwoniłem do znajomego "mechanika" i postawił diagnozę: Poprzedni mechanik przy wymianie termostatu zalał zły płyn chłodniczy (Był czerwony, a jest zielony) i wydmuchało uszczelkę spod głowicy... Pytanie: Co mogło się stać i czy inny płyn chłodniczy ma jakieś znaczenie? Mechanior wyznaje zasadę że zielony płyn do benzyniaków a do diesli czerwony ale nie jest to zbyt pewne źródło informacji więc zdecydowałem się napisać. Troszkę się rozpisałem, troszkę zagmatwałem, ale mam nadzieję, że się połapiecie Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.