Skocz do zawartości

slavo5

Użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O slavo5

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    Z18XE
  • Nadwozie
    kombii
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Niestety zakup modułu nie przyniósł poprawy sytuacji i czujniki nadal nie działają. Znaczy system, bo one same po włączeniu wstecznego są sprawne. Stąd moje wątpliwości w poprawność diagnozy tego mechanika, który obstawia z całą stanowczością owy moduł, a nie próbował zdiagnozować rzeczonego głośnika... Już sam nie wiem co robić. Może ktoś już przerabiał podobny problem? jakieś wskazówki, porady? A może jakiś namiar do dobrego elektryka co się zna na Oplach z Wrocławia lub okolicy?
  2. Byłem dzisiaj z moim problemem u mechanika, który się specjalizuje w Oplach i po diagnozie stwierdził, że jest uszkodzony moduł parktronica i jego wymiana powinna przynieść rozwiązanie. I teraz mam pytanie do znawców, gdyż mój ma oznaczenia GM 13 181 070, Bosch 0 263 004 031, a większość oferowanych na allegro ma numery: GM 13 228 779, Bosch 0 263 004 164, stąd czy moduł o innych oznaczeniach będzie pasował do mojego auta?
  3. A gdzie go szukać i jak się do niego dobrać? Mam astrę kombi.
  4. Witam, mam pewien problem z czujnikami parkowania. Otóż kilka dni temu cofając nagle zapaliła mi się kontrola z "P" podczas cofania i tak już zostało. Znaczy czujniki nie działają, a "P" zaświeca się zawsze. Czujniki same w sobie są dobre, gdyż wibrują pod palcem, za to po podłączeniu komputera wyszedł błąd B0952, co po wyszukaniu oznacza: "Loudspeaker Circuit High Voltage C006" lub "Loudspeaker Circuit Open or Low Voltage C-006". I teraz moje pytanie do forumowiczów, czy ktoś z Was miał taki przypadek i wie jak się za rozwiązanie tego fantu zabrać to będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  5. powiem tak, ja przekrece pokretlo sterowania nawiewem, to tez slysze cos w miare podobnego, ale slychac jak się jakies mechanizmy tam przemieniają. a po przekręceniu kluczyka obojętnie w jakiej pozycji zostawię nawiew to slychac to przeczenie.
  6. Witam serdecznie, od jakiegoś czasu zauwazylem ze po przekręceniu kluczyka w stacyjce cos zaczyna brzeczec, burczeć w rejonie srodkowej konsoli, jakby cos tam się przestawialo. jest to tylko dźwięk w srodku, od strony komory silnika tego nie slychac. podpowiedzcie co to za dzwieki i czy sygnalizuje to jakas awarie czy nie. pozdrawiam Sławek
  7. a jeszcze ktos oprocz rafaln1 i kacpra cos podpowie w tej sprawie? czy kot to za male zwierze zeby wywolac jakies powazne skutki i uszkodzenia w aucie?
  8. Witam wszystkich, mam nietypowe pytanie, bo jadac wczoraj wieczorem wpadl mi pod kola kot. Jechalem ponad 60 km/h a on wyskoczyl niespodziewanie i mimo hamowania stuknalem do prawym przednim kolem. Mam takie odczucie, jakby kolo to lekko bylo cofniete do tylu, a auto bardziej "plywa" po drodze. takze kierownice mam lekko krzywo jak jade prosto, Czy mozliwym jest, aby taka kolizja spowodowala zmiane zbieznosci i geometrii w aucie? A moze cos jeszcze w zawieszeniu moglo sie uszkodzic? Na co zwrocic jeszcze uwage? pozdrawiam
  9. witam, ma ktos z was op-coma lub inny komputer we wroclawiu lub okolicach i za symboliczne piwko jest w stanie przeskanowac astre? slawek
  10. podlaczajac sie do tematu, a co jest, jesli owy przekaznik "cyka" przy kazdym nacisnieciu hamulca, a czasem i samoczynnie w czasie jazdy? czy swiadczy to o jego niesporawnosci i ewentualnej usterce systemu hamulcowego, bo wlasnie taki przypadek mam u siebie od jakiegos czasu.
  11. slavo5

    wyjasnienie odczytanytch bledow

    dzieki kacper za podpowiedz. jak bede u gazownika to powiem zeby na to rzucil okiem. a co do twojego pytania o poprawne zapalanie sie kontrolek akumulatora to wszystko jest ok. swieci po przekreceniu kluczyka i gasnie po zapaleniu silnika. co do ladowania to jak wczesniej pisalem powyzej 14 V, ale dokladnie nie pamietam ile. sprawdze to napisze. pozdrowionka.
  12. slavo5

    wyjasnienie odczytanytch bledow

    co do ladowania to moge to jutro sprawdzic miernikiem i bedzie wszystko wiadomo. info o gazie mam w profilu, wiec wiadomo od zawsze. nie sadze zeby on byl zle zamontowany, bo to dobra instalacja na wtrysku, poprzednia instalacja zamontowana przez poprzedniego wlasciciela byla strasznie lipna, dlatego wymagala zmiany. moze lambda ma jakies pozostalosci tamtego gazu "w pamieci" i dlatego blad wywala. pojezdze troche i podjade na komputer to zobacze czy znowu te same bledy sie pojawily, zeby wiedziec jak sie sa to zabrac.
  13. slavo5

    wyjasnienie odczytanytch bledow

    dziekuje serdecznie panowie za informacje co do sondy lambda to powiedzcie mi czy obie sondy sa takie same (ten sam typ) czy rozne? wypadanie zaplonu moze miec zwiazek z zalozona instalacja gazowa, przy najblizszej inspekcji u gazownika bede wymienial swiece, bo z tego co wyczytalem moze to miec zwiazek z owym problemem. w razie niepowodzenia operacji, czyli powtornego wystepowania bledu po wymianie swiec, bede myslal o wymianie cewki. a co do alternatora, to patrzylem dzis w trybie serwisowym i ladowanie jest ponad 14 volt, wiec mysle ze z ladowaniem nie ma problemu.
  14. slavo5

    wyjasnienie odczytanytch bledow

    no tak chce naprawic ze moze wystarczy cos wymienic i juz bedzie gralo albo nic nie robic, jesli to nie przeszkadzaw jezdzie/zagraza silnikowi. czytalem te linki i jakos sie nie moglem doszukac odpowiedzi, a latwiej dla kogos kto mial z tym stycznosc napisac rozwiazanie, niz tylko odsylac do forum i do kolejnej masy postow do czytania. a napisanie krotkiej odpowiedzi zajmuje prawdopodobnie tyle samo czasu, co wyszkukiwanie linkow i odsylanie do nich zastanawia mnie tylko bo w opisach bledow znalezionych na forum w 2 pierwszych jest wskazany czujnik O2, a na komputerze, ktorym zczytowano bledy u mnie pojawil sie czujnik sondy lambda? czy to jest to samo, czy pod jednym numerem moga byc ukryte rozne rodzaje bledow?
  15. slavo5

    wyjasnienie odczytanytch bledow

    Kacper, ciezko bedzie wyleczyc astre jak czytam podane przez Ciebie posty i moja wiedza nie staje sie wieksza, tylko stoi w tym samym miejscu lub robi sie wiekszy metlik. gdyby ktos, np. Ty powiedzial konkretnie czy spotkal sie w praktyce z takimi rzeczami i podpowiedzial sposob dalszego postepowania byloby o wiele latwiej pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.