Skocz do zawartości

szuwar

Użytkownik
  • Zawartość

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana szuwar w dniu 26 Czerwiec 2011

Użytkownicy przyznają szuwar punkty reputacji!

Reputacja

4

O szuwar

  • Urodziny 02.11.1966

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zamość woj. lubelskie
  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    3,0 MV6
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Tak. Dzięki Kacper . A wiesz może jaką średnicę wewnętrzną mają przewody do chłodnicy? W zasadzie chodzi mi o dolny przy samej chłodnicy.
  2. Witam. Pytanie do szanownych kolegów. Kiedyś znalazłem na forum jak ktoś poprawiał oświetlenie panelu klimatyzacji. Teraz szukam i szukam i za cholerę nie mogę znaleźć. Pomożecie? Chciałem poprawić kontrolki włączonego obiegu, klimy i szyby. Czyli tych 4 przycisków. Jak świeci słońce to za chiny nie widać co jest włączone. Z góry dzięki:P
  3. Takim klejem w tym pistolecie elektrycznym. Nie wiem jak on się nazywa. Mówią na to klej na gorąco.
  4. A u mnie w Sintrze zrobiłem to tak: (zamiast pończochy)
  5. szuwar

    Awaria automatycznej skrzyni

    Witajcie! Parę dni temu skrzynia w mojej sintrze czasem zostaje na jedyne i nie przerzuca dalej biegów. Dzieje się tak od czasu do czasu. Rusza normalnie ale nie wrzuca dalej. Ale wystarczy na ułamek sekundy wyłączyć i włączyć zapłon i wszystko wraca do normy. Nie jest to tryb awaryjny tylko zostaje pierwszy bieg. Miał ktoś z Was może takie objawy??? Komputer nic nie pokazuje. Czytałem że winny może być impulsator lub potencjometr przepustnicy. Ale jak to sprawdzić Może ktoś coś wie na ten temat to będę wdzięczny.
  6. Olej wymieniam częściej niż przewiduje instrukcja. Na kompie jeszcze nie byłem bo jak się to nasiliło to właśnie przyszły święta. Ale oczywiście pojadę. Ostatnio kilka razy zdechł mi akumulator (stary już strasznie) i może wtedy nałapał jakichś błędów- nie wiem.
  7. W zasadzie tylko te objawy. Pojawił mi się też komunikat o zbyt niskim stanie płynu chłodzącego (mimo prawidłowego stanu) Ale to chyba bez związku.
  8. Witam wszystkich. Odświerzam temat bo mam mały problem ze swoją skrzynią. Mianowicie podczas jazdy po mieście i zatrzymaniu na światłach skrzynia nie przerzuca z jedynki na pozostałe biegi. Ciągnie na jedynce i nic dalej. Trzeba wyłączyć i włączyć stacyjkę i wszystko wraca do normy aż do następnego razu. Czy ktoś wie o co chodzi??
  9. Ja jeszcze na wiosnę przestawię ten zbiorniczek wyrównawczy. Dam go wyżej
  10. U mnie jest to samo. Nawet teraz z dobrym grzaniem. Zauważyłem że przy skręcie w lewo ( chyba, sprwadzę to jeszcze ) mam nagle jeszcze cieplejsze powietrze. Myślę sobie że tu nie chodzi o powietrze tylko płyn chłodzący. Mam wrażenie że zbiorniczek wyrównawczy jest usytułowany zbyt nisko. Siła odśrodkowa musi płynowi w pewnych sytuacjach pomagać dostac się do nagrzewnicy. Podniosłem zbiorniczek kiedyś tylko tyle ile się dało, żeby tylko maska się zamykała i zauważyłem poprawę. Ciekawe co by dało umiejscowienie zbiorniczka w innym miejscu. Np. w okolicy podszybia. Tam jest trochę wolnego miejsca i byłby znaczbnie wyżej. Co o tym sądzicie?
  11. Witam wszystkich. Odświerzam temat bo chcę opowiedzieć jak mój mechanik poradził sobie z brakiem ogrzewania w mojej Sintrze. Oczywiście ogrzewania już prawie nie miałem. Na wolnych obrotach całkiem zimne a podczas jazdy letnie powietrze. W samochodzie zimno. Jazda nie przyjemna. Wszyscy to chyba znamy. Chciałem wymieniać nagrzewnice i już szukałem nowej. Jednak mój mechanik doradził mi żeby przed wymianą spróbować jeszcze wyczyścić starą. Zrobił to tak: Zdjął kolanko kolektora ssącego żeby dostac sie do przewodów łączących silnik z nagrzewnicą. Rozłączył je od silnika. Najpierw 'przegonił' nagrzewnicę wodą pod ciśnieniem a potem spręzonym powietrzem. Następnie zagotował w czajniku ocet spirytusowy i zalał do nagrzewnicy na godzinę. Następnie przedmuchał sprężonym powietrzem, wodą pod ciśnieniem i znowu powietrzem. Wyleciało sporo brudu. Potem następna porcja gorącego octu i tym razem 2 godziny czekania. I dopiero po tym czasie nagrzewnica wyrzuciła z siebie masę brudu. Woda pod ciśnieniem wypłukała taki brązowy szlam i nagrzewnica ewidentnie się przetkała bo woda szła już przez nią bez żadnych przeszkód. Potem juz tylko montaż wszystkiego. Teraz mam normalne ogrzewanie nawet przy bardzo niskich temperaturach. Testowałem przy -16 i grzeje wspaniale. MAM CIEPŁĄ SINTERKĘ! :-)
  12. Dzięki Kacper :-) Będę tak kombinował jak mówisz. Ale to nie jest już aż takie wkurzające. Po prostu raz na jakiś czas wyrzuci ten błąd ale za to jakie światła przyjemnie biale! :-) Nie mniej jednak trzeba będzie się tego pozbyć. Jak tylko pogrzebię w tym to napiszę czy zdało egzamin. Serdeczne dzięki
  13. Witam i odświerzam temat :-) Ostatnio założyłem przekaźniki na światła mijania. Oświetlenie poprawiło sie bardzo i nawet nie spodziewałem sie takiej różnicy. Ale komputer zaczął wyświetlać Abbendlicht i Rucklicht. Pytanie moje jest takie: Czy można jakoś oszukać komputer żeby nie wyrzucał co chwile tego komunikatu? Pozdrawiam :-)
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.