Skocz do zawartości

Lentin

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Lentin

  1. Podpowie mi ktoś czy muszę jeszcze coś wymienić razem z wałkiem czy mogę wymienić sam wałek???
  2. Co ma termostat do ojego problemu??? Pasek wymieniałem jakieś 600km temu bo był w naprawde tragicznym stanie. Przy okazji wymieniłem napinacz i pompe wody także napewno będę miał z tym spokój. W rozmowie z jednym mechanikiem powiedział mi że raczej jeszcze bede musiał wymienić dźwigienki i popychacze zaworowe także nie wiem co robić bo to są duże koszty a ja nie jestem w stanie tyle na to wydać.
  3. Ktoś się może orientuje co musze jeszcze wymienic przy wymianie wałka???
  4. To jak wytłumaczyć to że na zimnym silniku jedzie ok? Przecież wtedy elementy nie są idealnie spasowane (są większe przerwy między elementami) i dopiero po rozgrzaniu są (powinny być) spasowane (rozszerzanie się materiału przy wysokiej temp.) I skoro za mało się otwierają zawory to dlaczego przy jeszcze wyższych obrotach ciągnie już normalnie (wtedy teoretycznie powinien pobierać przez zawory więcej mieszanki)?? Dzięki za odp.
  5. Ktoś sie wypowie jeszcze na temat tego wytartego wałka?? Bo nie wiem czy szukać dalej czy zobaczyć dopiero po wymianie jak bedzie chodził...
  6. Z tego co rozmawiałem z mechanikami to od tego nic sie nie powinno dziać tylko tyle że klepie... chętnie bym sobie wsadził wałek od 1,3S bo już sie przymierzam do wymiany ale mogę mieć bardzo tanio(prawie że za darmo) od 1,6 nie wiem zastanowie sie nad tymi wałkami...
  7. Tak więc u mnie się nic nie zmieniło po zmianie cewki i ustawieniu zapłonu tak samo nic nie dało odizolowanie modułu. Co jeszcze mogę zrobić jak najmniejszymi kosztami?? Jak tylko będzie cieplej chcę sie zabrać za sprawdzenie/wymianę wszystkich wężyków podciśnieniowych. Dodam że mam wytarty wałek rozrządu ale to raczej nie ma wpływu na taką pracę silnika co???
  8. przepraszam mój błąd miałem napisać przy lewym przednim kole (w nadkolu) Idą tam weżyki podciśnieniowe.
  9. Zapłon juz przestawiałem we wszystkie strony i nie ma poprawy (oczywiście zaznaczyłem kreską oryginalne ustawienie) i efekt tylko był taki ze jak mialem za wysoki bieg to mi szarpało jak jechałem wolno. No chyba wężyki kupie i powymieniam odrazu sobie bo niektóre są juz zmurszałe troche Jutro jeszcze zobacze ile kosztuje kopułka i moze zaraz kupię... Jeszcze takie pytanko: przy lewym prawym kole jest cos takiego jak filtr węglowy (czy jak to sie tam nazywa) tak?? Czy to jest bardzo ważne i czy sie tam cos zużywa/wymienia czy sie tego nie rusza??
  10. Ja mam tak samo tyle że ja mam tak dopiero po ogrzaniu sie troche silnika (jak dojdzie do drugiej niebieskiej kreski) przy ruszaniu mam moc lecz gdy go przeciągnę troche na biegu to sie dławi (zaczyna prykać i nie ma mocy jakby chodzil na 3 gary) Nie mam obrotomierza ale mysle ze robi tak w granicach od 2000 do 3500 obr a potem ciągnie juz normalnie więc nie moge dynamicznie przyspieszyć bo jest to niemożliwe na 1 biegu mogę go pociagnać do konca i sie nie dławi robi tak dopiero po zmianie biegu. wymieniłem już świece i kable w.napiecia wymienilem jeszcze obudowę filtra powietrza z całym dolotem chyba od astry (gruszka na wtrysk) wczesniej miałem UFO i było tak samo to nic nie pomogło Czyściłem także całą przepustnicę (wygląda jak nowa) Aha info o silniku C16NZ+LPG 2 generacji robi tak samo na benzynie jak i na gazie Błędów nie ma. Proszę o pomoc
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.