Skocz do zawartości

rfhzcx

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rfhzcx

  1. Ja mam natomiast zupełnie inny problem z ogrzewanie tylnej szyby. Po załączeniu jest OK, natomiast czasami nie jestem w stanie załączyć szyby (brak kontrolki). Po jakimś czasie jazdy (i kilku próbach włączenia) kontrolka zapala się i szyba działa. Czyżby wyłącznik ? Pozdr. Al
  2. Czegoś nie rozumiem z "inteligentnym" modułem załączania świateł. Rozumiem, że moduł może załączyć światła jak wykryje wzrost napięcia na akumulatorze. Problem z wyłączaniem - wyłączy gdy "zauważy" spadek napięcia, OK. Ale pytanie - jeśli podczas na wolnych obrotach załączysz klimę, ogrzewanie tylnej szyby to na moment spadnie Ci napięcie - i co wtedy ? Układ je wyłączy ? Albo zgaśnie Ci silnik - to wbrew pozorom czasami się zdarza - to co ? Lampy dzienne też Ci się wyłączą ?
  3. A możesz się pochwalić skąd wziąłeś + 12V do zasilenia świateł ?
  4. Jeszcze nie za montowałem - ale mam pomysł jak to zrobić. Atrapy schodzą bez odkręcania zderzaka przedniego. Masę mam nadzieję pozyskać z wtyczek do halogenów lub wtyczek do lamp przednich. Tak samo nap. wyłączające lampy dzienne - z wtyczek do lamp przednich. Problem jedynie z napięciem +12 po przekręceniu kluczyka. Chcę je pozyskać ze skrzynki przekaźników, zamówiłem sobie nawet oprawkę bezpiecznika aby kabel od skrzynki do lamp zabezpieczyć na wypadek ewentualnego zwarcia. Boję się trochę przeprowadzać kabla z kabiny pod maskę bo to zawsze grozi nieszczelnością ... Ale jestem otwarty na inne sugestie ... Pozdro O
  5. A gdzie w komorze silnika znaleźć napięcie +12V obecne tylko po przekręceniu kluczyka, tak aby nim zasilić światła dzienne ?
  6. nie, ale raczej chciałbym światła w postaci linijki a nie okrągłe
  7. Mam ten problem , że moja Meriva jest już z tych po lifcie
  8. Witam Czy do Merivy wystarczą "zwykłe proste" (nie zaokrąglone) lampy dzienne LED ? Gdzie polecacie montować światła dzienne ?
  9. Po przejechaniu (na zimnym silniku) 500 m silnik bardzo ciepły, chłodnica letnia. Po wymianie czujnika - brak kontrolki silnika ale za to coś dziwnego. Po przejechaniu około 10km w ruchu mieszanym (start na zimnym silniku) w temp. +3 C wskazówka temp. wody ani drgnie, po czym nagle przesuwa się na temp. +95C. Trochę mi się to dziwne wydaje.
  10. No i jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem - auto praktycznie się nie nagrzewa - zimny nawiew. Dlatego myślałem też o termostacie
  11. Witam Od pewnego zauważyłem, że auto jakby się słabo nagrzewało. Po paru dniach zapaliła się kontrolka silnika. Odczytałem kod błędu - 0115. Zauważyłem, że wskaźnik temperatury wody ani drgnie. Czy to czujnik czy raczej termostat ? Proszę o sugestie ...
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.