Skocz do zawartości

marcinwa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana marcinwa w dniu 7 Lutego 2012

Użytkownicy przyznają marcinwa punkty reputacji!

Reputacja

3

O marcinwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Tarnobrzeg
  • Model
    Opel Kadett E
  • Silnik
    1.3 Gaźnik
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Szybkie pytanie. Jak w kadetach wydajne jest ogrzewanie? W zeszłym roku robiłem cuda na kiju żeby ogrzewanie działało po części mi się udało (opisałem to parę postów niżej). Ogrzewanie działa super, ale po miescie gdy nie ma pędu powietrza, na trasie powyżej 70 z nawiewów leci chłodne powietrze. Temp silnika jest na prawidłowym poziomie. Tak sobie myślę, ze może ten typ tak ma juz?
  2. Pracuje na stacji benzynowej i na nockach coś trzeba robić wiec się czyta. Własnie, a skąd pewność czy mam prawidłowo wyregulowany gaz?
  3. Witam. Chciałem spytać jak to jest z lpg w silnikach 1.3 i ogólnie w kadetach. Konkretnie chodzi mi o wypalanie gniazd zaworowych z powodu wyższej temperatury spalania gazu. Czytam często gazety auto świat, motor oto sporo tam piszą na ten temat i zastanawia mnie jak jest w kasecie. Wiem, ze nowoczesne silniki maja z tym problemy.
  4. Pisałeś, że masz sprawny termostat, bo puszcza obieg, ale może puszczać po części tylko, tzn nie otwierać całkiem. Termostat kosztuje 14 zl i roboty wcale nie wymaga duzo. Ewentualnie wymień czujnik płynu ten w komorze silnika, mi tez kiedys zawyżał, kosztuje koło 20zł
  5. Od astry 1,4 spokojnie sam zakładałem wczoraj. Interes życia ubilem, kupiłem na szrocie za 100 zeta a nowy na allegro 119
  6. Witam. Nie pomogę Ci w temacie, ale chciałem spytać o swapa. Też planuje robić i pytanie moje. Wiadomo wsadzasz silnik ze skrzynia, a lapy na mocowanie, zawieszenie, tarczę piasty wszystko trzeba wymieniać? czy podejdzie. Ewentualnie o czym jeszcze trzeba pamiętać. sorka za odpowiedz, nie doczytałem forum a dwa posty niżej to samo.
  7. W sumie to dziwne to jest. Gaźnik mam jak w pierwszym linku czyli z 1.3 N 60km a znowu dolot mam z 1.3 S 75km. Wyczytałem w książce "sam naprawiam" że 1.3 S miały dolot z termostatem, który sie sam reguluje ciepło zimno z kolektora wydechowego, własnie u mnie taki jest. Nic bede patrzył za dnia pod maską jeszcze za numerami na silniku. Wszytskie znaki mówią na niebie, ze mam 1.3 S bo autko wydaje mi sie za żwawe jak na 60 km który ma silnik 1.3 N. Powyżej 3 tys dostaje fajnego kopa jak w hondach z vtekiem No chyba, że 60 konne 1.3 N tak fajnie pracują. 1.3 N i 1.3 S różniły sie tylko głow
  8. Jak to zwykle o tej porze roku bywa, zaczęło się odgrzebywanie starych tematów z ogrzewaniem w aucie. Jako, że jest to moja pierwsza zima z kadettem byłem bardzo mocno rozczarowany wydajnością ogrzewania. Nie myśląc dużo wymieniłem wszystko co może mieć wpływ na jakość ogrzewania, zacząłem od spuszczenia starego płynu, potem termostat, następnie odłączyłem dwa węże od nagrzewnicy podpiołem pod jeden koniec wąż ogrodowy i woda pod ciśnieniem (ważne żeby podpiąć w przeciwnym kierunku niż jest obieg płynu). Wyleciał nie zły syf. Następnie kupiłem dwie paczki odkamieniacza do czajników zalałem jak
  9. Przyczyna dużego spalania może być już wyeksploatowany silnik, piszesz, że dymi po odpaleniu to na pewno do wymiany uszczelniacze na zaworach, sprawdź też ciśnienie na cylindrach. Mam ten sam silnik i ciężko mi nim spalić 7 litrów na 100km a lubię wysokie obroty.
  10. U mnie nie cyka nic. Jak pisałem sprawdź kopułkę, mimo, że była wymieniana jakoś zamienników teraz jest koszmarna może nawaliła zwyczajnie.
  11. Sprawdź kopułkę palec styki prawdopodobnie mają już dość.
  12. Najszybciej bedzie jeśli sciagniesz przewód z wtrysku. Miałem taki sam problem auto stało 4 lata i taki zabieg pomógł
  13. Zrób jeszcze tak. Odkręć wszystkie świece i pokręć trochę rozrusznikiem żeby wydmuchało wszystko z cylindrów. Następnie załóż suche świece najlepiej nowe bo jak wytrzesz szmatką stare to nic nie da. Powinno pomóc.
  14. Silniki gaźnikowe nie mają sondy. Sonda analizuję spaliny i podaje dane do kompa który ten z koleji na podstawie tych danych reguluję mieszanke. W gażniku za to wszystko odpowiada człowiek tzn. jak se wyregulujesz gaźnik tak bedziesz miał.
  15. Nie pamiętam na którym forum wyczytałem , że opel ma możliwość zczytania błędów w swoich modelach od 86-87 roku. Może warto zerknąć czy przy bezpiecznikach nie ma podłużnego gniazda na 10 pinów ( bo pierwsze takie były). To , że nie masz wyświetlacza nie ma nic do rzeczy , ja też nie miałem żadnej elektroniki oprócz modułu. Jak jest gaźnik to nie ma żadnego komputera a nic podobnego. Lamda czujnik halla komputer sterujący jest na monowtrysku i wielopunkcie. Rocznik auta też nie jest wykładnikiem bo silniki różnie montowali. Mój jest z 91 roku i mam gaźnik a wiem, że 89 i 90 byłu już mon
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.