Skocz do zawartości

marcinwa

Użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana marcinwa w dniu 7 Luty 2012

Użytkownicy przyznają marcinwa punkty reputacji!

Reputacja

3

O marcinwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Tarnobrzeg
  • Model
    Opel Kadett E
  • Silnik
    1.3 Gaźnik
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Szybkie pytanie. Jak w kadetach wydajne jest ogrzewanie? W zeszłym roku robiłem cuda na kiju żeby ogrzewanie działało po części mi się udało (opisałem to parę postów niżej). Ogrzewanie działa super, ale po miescie gdy nie ma pędu powietrza, na trasie powyżej 70 z nawiewów leci chłodne powietrze. Temp silnika jest na prawidłowym poziomie. Tak sobie myślę, ze może ten typ tak ma juz?
  2. marcinwa

    lpg wypalanie gniazd zaworowych

    Pracuje na stacji benzynowej i na nockach coś trzeba robić wiec się czyta. Własnie, a skąd pewność czy mam prawidłowo wyregulowany gaz?
  3. Witam. Chciałem spytać jak to jest z lpg w silnikach 1.3 i ogólnie w kadetach. Konkretnie chodzi mi o wypalanie gniazd zaworowych z powodu wyższej temperatury spalania gazu. Czytam często gazety auto świat, motor oto sporo tam piszą na ten temat i zastanawia mnie jak jest w kasecie. Wiem, ze nowoczesne silniki maja z tym problemy.
  4. marcinwa

    Wysoka Temperatura

    Pisałeś, że masz sprawny termostat, bo puszcza obieg, ale może puszczać po części tylko, tzn nie otwierać całkiem. Termostat kosztuje 14 zl i roboty wcale nie wymaga duzo. Ewentualnie wymień czujnik płynu ten w komorze silnika, mi tez kiedys zawyżał, kosztuje koło 20zł
  5. Od astry 1,4 spokojnie sam zakładałem wczoraj. Interes życia ubilem, kupiłem na szrocie za 100 zeta a nowy na allegro 119
  6. marcinwa

    2.0 115 KM 8v C20 NE Instalacja silnika c20ne

    Witam. Nie pomogę Ci w temacie, ale chciałem spytać o swapa. Też planuje robić i pytanie moje. Wiadomo wsadzasz silnik ze skrzynia, a lapy na mocowanie, zawieszenie, tarczę piasty wszystko trzeba wymieniać? czy podejdzie. Ewentualnie o czym jeszcze trzeba pamiętać. sorka za odpowiedz, nie doczytałem forum a dwa posty niżej to samo.
  7. W sumie to dziwne to jest. Gaźnik mam jak w pierwszym linku czyli z 1.3 N 60km a znowu dolot mam z 1.3 S 75km. Wyczytałem w książce "sam naprawiam" że 1.3 S miały dolot z termostatem, który sie sam reguluje ciepło zimno z kolektora wydechowego, własnie u mnie taki jest. Nic bede patrzył za dnia pod maską jeszcze za numerami na silniku. Wszytskie znaki mówią na niebie, ze mam 1.3 S bo autko wydaje mi sie za żwawe jak na 60 km który ma silnik 1.3 N. Powyżej 3 tys dostaje fajnego kopa jak w hondach z vtekiem No chyba, że 60 konne 1.3 N tak fajnie pracują. 1.3 N i 1.3 S różniły sie tylko głowicami i gaźnikami? reszta dołu czyli całego silnika jest taka sama?
  8. Jak to zwykle o tej porze roku bywa, zaczęło się odgrzebywanie starych tematów z ogrzewaniem w aucie. Jako, że jest to moja pierwsza zima z kadettem byłem bardzo mocno rozczarowany wydajnością ogrzewania. Nie myśląc dużo wymieniłem wszystko co może mieć wpływ na jakość ogrzewania, zacząłem od spuszczenia starego płynu, potem termostat, następnie odłączyłem dwa węże od nagrzewnicy podpiołem pod jeden koniec wąż ogrodowy i woda pod ciśnieniem (ważne żeby podpiąć w przeciwnym kierunku niż jest obieg płynu). Wyleciał nie zły syf. Następnie kupiłem dwie paczki odkamieniacza do czajników zalałem jak w instrukcji, spuściłem dalej szlam wyleciał uzupełniłem wszystko płynem. Efekt był zdumiewający po 3 minutach po odpalaniu silnika z nawiewów leciało ciepłe powietrze. ( na polu było minus 3 st. Wcześniej przed tymi zabiegami ogrzewanie było kiepskie z nawiewów leciało letnie powietrze, jak jeździłem po mieście to jeszcze jako tako, na trasie była tragedia, teraz jest idealnie aż parzy w ręce. Wiem, że nie napisałem nic odkrywczego, ale pełno jest w necie tego typu tematów, ale przeważnie nikt nie opisał w nim skutków czy coś pomogło czy nie. Może jak ktoś wpisze w googlach "słabe ogrzewanie" to znajdzie ten post. A i mam pytanie. Jak sprawdzić jaki mam rodzaj silnika 1.3N czy 1.3 S ?
  9. marcinwa

    1.3 60 KM 8v 13 NB Wielkie spalanie kadeta 1.3

    Przyczyna dużego spalania może być już wyeksploatowany silnik, piszesz, że dymi po odpaleniu to na pewno do wymiany uszczelniacze na zaworach, sprawdź też ciśnienie na cylindrach. Mam ten sam silnik i ciężko mi nim spalić 7 litrów na 100km a lubię wysokie obroty.
  10. marcinwa

    Moja Opel Astra

    Mój kadett 1.3 na gaźniku tez ma 60 koni i daje rade. Powyżej 4 tys druga dysza zaczyna polewać paliwo i kopa dostaje niczym vtec w hondzie
  11. U mnie nie cyka nic. Jak pisałem sprawdź kopułkę, mimo, że była wymieniana jakoś zamienników teraz jest koszmarna może nawaliła zwyczajnie.
  12. Sprawdź kopułkę palec styki prawdopodobnie mają już dość.
  13. marcinwa

    Kadett 1.3 91r.

    O czarnidle myślałem, ale tak na prawdę to nie miałem kiedy się zająć tym. Auto kupiłem pojeździłem chwile i oddałem do znajomego do konserwacji. Teraz jest pogoda majowy weekend to mam nadzieję, że coś podziałam. Szkoda jeździć mi tym autem żeby kilometry nie biły, ale z drugiej strony jak będzie stało to tez nie dobrze. Powiedzcie mi jak sprawdzić jaki mam silnik 60 czy 75 konny
  14. marcinwa

    Kadett 1.3 91r.

    Krótką historię auta przedstawiłem w tym temacie http://forum.opel24.com/topic/187-grupa-KadeTTopel24/ więc nie będę się powtarzał i pozwolę siebie zacytować. Brakuję tylko zdjęć więc wstawiam. Plany związane z autem są takie żeby utrzymać go w takim stanie jak jest zero tuningu aluminiowych felg itp.
  15. marcinwa

    1.6 75 KM 8v C16 NZ Problem z odpaleniem

    Najszybciej bedzie jeśli sciagniesz przewód z wtrysku. Miałem taki sam problem auto stało 4 lata i taki zabieg pomógł
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.