Skocz do zawartości

atb30

Forumowicz
  • Zawartość

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana atb30 w dniu 5 Maj 2013

Użytkownicy przyznają atb30 punkty reputacji!

Reputacja

1

O atb30

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra IV
  • Silnik
    1,7 110KM
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. atb30

    Brzydki zapach.

    A czy w przypadku czyszczenia klimy + wymiana filtra robić też ozonowanie? Czy to może pomóc?
  2. A czy w możesz sprawdzić, czy jest ASTRA J? W wersji Lite jest tylko ASTRA G.
  3. atb30

    Eksploatacja Astry J ( IV )

    Witam. DPF nie jest już problemem - udało się to opanować, chociaż jego całkowite usunięcie cały czas chodzi mi po głowie. Wersja FREE?
  4. atb30

    Eksploatacja Astry J ( IV )

    Witam. Chciałem, ale MECHANIK wyjechał na wakacje Przez OBD na smarfona nie mogę - nie chce współpracować z OPLEM.
  5. No chyba nie. Potrzebuje odczytać chociaż kod błędu, bo Mechanik wyjechał na wakacje
  6. atb30

    Eksploatacja Astry J ( IV )

    Witam. Jestem użytkownikiem ASTRA IV 2010 1,7 CDTI 110 KM od jakiś dwóch lat. Na początku problemy z filtrem cząstek stałych (głównie miasto i obwodnica). Po opanowaniu całego procesu wypalania, było lepiej. No może tak mi się wydawało. Potem czyszczenie całego kolektora dolotowego (zasmolony) + pęknięcię rury intercoolera (koszt prawie 1000 PLN). Potem prawie rok spokoju i znowu informacja (podczas jazdy na autostradzie) AWARIA POJAZDU - SKONTAKTUJ SIĘ Z SERWISEM. I tyle. Mając już poniekąd doświadczenia w tego typu sytuacjach gaszę auto wyjmuję kluczyk i po ponownym odpaleniu jest ok. Żadna kontrolka (CHECK ENGINE) nie świeci. I tak sobie myślę, że to pewnie jakaś pierdoła, ale pomimo wielu atutów chyba najwyższa pora zmienić ASTRĘ na inne auto.
  7. Witam. Podłączenie przez http://allegro.pl/hit-elm-327-bluetooth-micro-obd-2-bezprzewodowy-i4239592284.html. Program, który mam obecnie to OBD TORGUE (FREE). Niestety nie widzi żadnych błędów, a wg mnie na pewno są.
  8. Panowie. Nabijanie butli na pewno pojawi się ponownie. U mnie występuje to na zasadzie - zimno (brak nabijania), ciepło (jest nabijanie). Też myślałem, żeby z tym walczyć, ale nic nie pomogło - filtry KNECHT tylko na chwilę.
  9. Witam. Poszukuję programu OBD na smartfona, który bez problemu odczyta błędy z ASTRA IV. Czy KTOŚ może polecić coś pewnego?
  10. Witam. Mam pytanie na temat sugestii dotyczących pochodzenia nieprzyjemnego zapachu wewnątrz samochodu. Klima wyczyszczona, filtr wymieniony, ozonowanie zrobione, ale brzydki zapach (coś ala mokra ziemia) dalej jest. W szczególności wyczuwalny po załączeniu nawiewu na przednią szybę. Czy może mieć on związek z tzw. parownikiem.
  11. Witam. A jakie powinno być ciśnienie? Wg mnie rura sklejona była bardzo solidnie a mimo to nie wytrzymała. Czy możliwe jest to że układ jest tak zabrudzony że jest w stanie przyjąć takiego ciśnienia. Zobaczymy jak będzie po czyszczenie.
  12. Witam. Nie wiem jaki to był zawór. Taki mały na kolektorze. Rura była już sprawana właśnie przez profesjonalistów i nie wytrzymała. I to mnie tak naprawdę martwi. Dlaczego znowu ją rozerwało? Czyżby był jakiś problem po drodze?
  13. Witam. Dzisiaj kolejna wizyta u mechanika. Wyczyścił taki mały zawór na kolektorze, który był mocno zabrudzony sadzą. I jazda próbna. Auto idzie dużo lepiej. Mocy więcej. I tak zrobiłem kilka kilometrów i nagle bum. Okazało się że bardzo solidnie poklejona rura od intercoolera nie wytrzymała. A szkoda bo kosztuje prawie 1000 zł z dużym upustem uzgodniłem z mechanikiem czyszczenie kolektora, zaworu erg i intercoolera. Najbardziej obawiam się że powód może być jakiś inny i nową rurę też szlag trafi. Czy Ktoś ma może jakieś sugestie.
  14. Witam. Prawdopodobnie problem jest z kolankiem dochodzącym do intercoolera. Ktoś już przy nim wcześniej grzebał. Pękły zgrzewy na plastiku. Może KTOŚ ma takie kolanko + rurę na zbyciu :-) Panowie rurę udało się podratować. Jej koszt jest ogromny - 1100 zł. Nie mnie auto dalej rzuca jakimś błędem. Dodatkowo trzyma wysokie obroty nawet na postoju.
  15. Panowie Czym może być spowodowany błąd "P0101 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - sygnał poza zakresem/wydajność*"? Czy powodem tego komunikatu może być DPF? W pierszej kolejności sprawdzę szczelność całej instalacji tj. dziury, przetarcia itp. Dopiero potem chciałbym sprawdzić cały układ dolotowy. Powietrze gdzieś ucieka. Będę wdzięczny za sugestie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.