Skocz do zawartości

topiq

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    235
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana topiq w dniu 5 Lipiec

Użytkownicy przyznają topiq punkty reputacji!

Reputacja

12

O topiq

  • Urodziny 11.08.1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Puławy
  • Model
    Opel Astra III
  • Inna marka
    Brak
  • Silnik
    Z18XE
  • Nadwozie
    5D
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pewnie gdzieś w tych miejscach jak na obrazku https://opel.7zap.com/pl/car/h00/p/1/21-1/
  2. topiq

    obd2

    Szerszą stroną trapeza do góry i nie ma bata, musi wejść. Fakt, że w CC to schowali to gniazdo dość głęboko i za pierwszym razem ciężko dobrze trafić.
  3. Kolega czyta daty napisania postu, bo wątpię że ktoś przez 2 lata jeździ z taką usterką
  4. Widzę, że masz włączone powiadamianie o spalonych żarówkach czy coś takiego. Sprawdzałeś fizycznie żarówki, czy aby nie zaśniedziałe styki są? Może idzie mniejszy prąd i CAN sygnalizuje mu błąd. Warto przeczyścić wszystkie styki, wtyczki, piny. Przepłukać kontaktem. Ja bym jeszcze pod pedał hamulca do automatu zajrzał i też tam przeczyścił styki. Jeżeli światło hamowania jest, zarówno w lampach lewa prawa jak i na środku, to jeszcze trzeba by sprawdzić w czasie wyskakiwania tego komunikatu. Może to być chwilowe zjawisko i kiedy sprawdzaliście wszystko mogło być ok. A w ruchu kiedy występują drgania, to coś może nie stykać. Np. blaszka w lampie jest już na tyle wygięta, że powoduje jakiś słabszy styk. Tylko jak byś chciał podginać te styki, to czymś plastykowym lub drewnianym, nieprzewodzącym. Tam się lubi dostawać woda i może czasem co nieco zaśniedzieć.
  5. Możesz je zmniejszyć nawet systemowym Paintem do wymaganych rozmiarów. Wybierasz Zmień rozmiar i ustalasz o ile % lub do ilu pikseli z zachowaniem proporcji. Zapisujesz kopię i nie ma problemu. Uwierz, wielu przejdzie obok tematu, bo nie będzie pobierał archiwum.
  6. Czemu zdjęcie jest spakowane w archiwum? Nie będę ryzykował pobierania potencjalnego wirusa. Można je zmniejszyć i wrzucić, tak by każdy kto wejdzie do wątku od razu widział o co chodzi.
  7. Jednak 20 s po odpaleniu dla ciśnienia oleju to stanowczo za dużo. Jaki olej został zalany? Chyba że te 20 s to tak palnięcie z głowy a nie z zegarka. Najważniejsze, by po odpaleniu wszystkie zgasły. Może się co najwyżej od ręcznego i świateł palić. Nie wiem jak to w dieslach z tymi kontrolkami jest ale u mnie wszystkie gasną do 2-3 s od odpalenia.
  8. Kolego, przecież podałem Ci link do instrukcji radia. Na stronie opla znajdziesz również instrukcję do auta. Bo tak w zasadzie nawet rocznika tej Corsy nie znamy.
  9. Przechodzisz na prawo na lingua, potem znów na prawo albo przyciskasz pokrętło. Powinna pojawić się lista języków, wybierasz jaki Cię interesuje, zatwierdzasz przyciśnięciem pokrętła. Wychodzisz z menu.
  10. No a w System nie masz coś w stylu langage, bo to chyba po francusku masz? Audio jest tylko do ustawień dźwięku radia czy odtwarzacza cd mp3.
  11. CD chyba podobnie jak AH i pokrewne, nie posiada wskaźnika temp. Można jedynie podejrzeć w komputerze w menu serwisowym, albo ELM327 BT + np. Torque. Osobiście stosuję ostatnie rozwiązanie.
  12. https://www.opel.pl/content/dam/opel/poland/owners/manuals/pdf/Corsa/instrukcja_corsa_0113_my13_5_pl.pdf Strona 94. Masz coś takiego w ustawieniach?
  13. Albo kupić jakiś zatarty silnik za grosze z dobrą miską i przełożyć graty.
  14. Popatrz tutaj po VIN https://opel.7zap.com/pl/car/t98/e/7/19-0/#14
  15. Jak to w CC, pewnie przegub chrobocze. Że też w dzisiejszych czasach, gdzie praktycznie każdy ma komórkę z nagrywaniem FHD lub lepszym i bez problemu może założyć sobie konto na YouTube i wrzucić taki nagrany film, to rzucamy się synonimami jakiegoś dźwięku. Może chrupie, może turkocze, stuka albo puka, a może jednak chrobocze... Lokalizację już znasz, to teraz albo na podnośnik i oględziny, szarpanie za podzespoły zawieszenia. No chyba luzy wyczuć potrafisz. Przeguby odzywają się zazwyczaj przy ostrym ruszaniu w szczególności przy skręconych kołach. Łożysko kolumny i na postoju przy skręcaniu się odezwie. Maglownica, która w CC tłucze często gęsto, wali na nierównościach nawet jak u diagnosty na szarpakach nic nie wykaże. Potrafi się też urwać ostatni zwój sprężyny, z zewnątrz nie widać ale nie zaszkodzi obejrzeć.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.