Skocz do zawartości

kopys

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kopys

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra IV
  • Silnik
    1.4T 140KM
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. To pytanie do kolegów jeszcze, mam możliwośc kupienia takiej pokrywy z rozbitej astry. Czy ten myk z dmuchnięciem, i czuciem oporu będzie też, na rozebranej pokrywie ?, można choć tak to sprawdzić przed zakupem ?
  2. Dzięki kolego. Czy to jest wogóle rozbieralne, można to spróbować najpierw jakoś wyczyścić ? Na zimnym silniku, spróbowałem jak w linku, dmuchnąć tam. Nie wyleciał żadne olej z tego, można dmuchnąć, po chwili czuć duży opór. Czy mam rozumeim że jednak ta membrana działa , przynajmniej częściowo jeżeli stawia opór ?
  3. Witam, Najkrócej pisząc, mam wyciek oleju, w górnej pokrywie zaworów, z miejsca widocznego na fotce. Może ktoś pomoże ? co może być powodem. to co widać na zdjęciu, to ilość po przejachaniu gdzieś 200 km, w trasie. 2x po 100 km. Nie mam żadnych jakiś innych objawów, oleju na razie nie ubyło do dolnego stanu bagnetu. Więc gdyby nie skończył mi się płyn od spryskiwaczy, to pewnie do teraz bym nie wiedział nie zaglądając pod maskę. Co to jest to okrągłe nad korkiem wlewu, ? Nie wiem czy dobrze myślę, że jest to jakiś zawór regulujący ciśnienie, powietrze ?. jak przytkam to palcem, to po pewnej chwili czuję że jakby zaczynał działać, i czuć jak by wciągane było przez to powietrze. Jakieś 4 tys. temu po zakupie był wymieniany olej, był 5w30, został wlany 0w40. Czy może to mieć coś wspólnego. Przy wymianie oleju, nie był wtedy wymieniony filtr powietrza, może już tak myślałem że przez to możecoś też ? Proszę kolegów o rady. Astra 1.4 T, 140 km, 2011 rok.
  4. Koledzy dziękuję za odpowiedz. Autko które chce kupić ma na liczniku 50 tys. chciałbym użytkować je na lpg, jako auto firmowe jakieś 30 miesięcy, do czasu pełnej amortyzacji w kosztach. Robiąc w tym czasie około 100 tys. przebiegu. Jak myślicie, czy w tym czasie mogą mnie spotkać poważniejsze kłopoty z tym silnikiem i lpg ?. Moja obecna Astra ma na liczniku ponad 415 tys. i jeździ , gdy kupiłem miała 175 tys. w tym czasie raz wymieniałem uszczelką przy głowicy, i hydrauliczne popychacze zaworów.
  5. Witam, Czy ktoś z szanownych forumowiczów jest mi w stanie pomóc w rozszyfrowaniu vin. A dokładniej kodu silnika. Chciałbym zmienić moją wysłużoną astrę G na J z silnikem 1.4 turbo , 140 km. Wyczytałem gdzieś, że silniki te występowały z normalną i wzmocnianą głowicą. Planuje montaż LPG do zakupionego auta.Rozkodowując vin na stornach internetowych , nie znalalałem nigdzie jakiejś pozycji POC/RPO.I tym samym nie natknąłem się nigdzie na oznacznie LUJ-KL7. które niby taki silnik powinnien posiadać. Może ktoś ma jakiś prgram żeby to sprawdzić ? nr.vin auta. W0LPE6ECXAG108218 Jeżeli ktoś mógłby mipomóc, byłbym bardzo wdzięczny. Chciałm jutro podjechać obejrzeć samochód
  6. kopys

    Szarpanie, brak mocy

    Te objawy nie są ciągłe. Da się z tym jeżdzić z tym że jest dość wkurzające. W Astrze G z tym silnikiem, nie ma tradycyjnych kabli do świec, tylko cały moduł,cewka. tzw. DIS. gdzieś czytałem iż, to też może być przyczyną, nie mam znajomego z którym mógłbym podmienić zobaczyć, a kupowanie w ciemno i wydawanie 300 pln, troszke wydaje mi sie bezsensu w tej chwili. Będę wymieniał na dniach olej, poproszę żeby mechanik zerknął do paska. Dzięki za radę, jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły chętnie wysłucham
  7. Witam, Poszukuje rady. Jetem użytkownikiem Astry G 1.6 16v, od pewnego czasu mam mały problem. Najkrócej pisząc: - autko przeważnie po nagrzaniu, przy próbie przyspieszania gwałtownego dławi się, nie chce przyspieszać w obrębie 2-3 tys. po przekroczeniu jak ręką odjął, pomaga też odjęcie nogi z gazu. i nie ma reguły, raz działa dobrze raz coś mu nie pasuje.objawia się to na niskich biegach, przy ruszaniu gdzieś itd. mam wrażenie że na lpg jest gorzej na benzynie lepiej, ale też nie tak jak powinno być. - jadąc stałą prędkością powiedzmy 120 km/h mam wrażenie jakby szarpało bardzo delikatnie. - i ostatnim czasy mam problemy z pierwszym odpalaniem, trzeba kręcić z 7-10 sekund zanim zaskoczy, jak zaskoczy, obroty są powiedzmy w przedziale 500 i po chwili idą w górę. nie ma standardowego odpalenia, obroty 1300-1500 i po chwili spadek do 1000 normalnie. dzieje się tak tylko przy pierwszym zapaleniu w ciągu dnia, ewentualnie po kilku godzinnym postoju. Autkiem jeżdzę dużo , około 3,5- 4 tys. miesięcznie. świece wymienione z 12 tys. km. temu, nie zapala mi się check engine, może ktoś miał podobny problem i podpowie gdzie szukać przyczyny ?
  8. Witam, Mam problem z klimatyzacją, a dokładnie z wentylatorami. Astre posiadam od lutego, wymieniłem chłodnice klimatyzacji i nabiłem. Szpec od klimy twierdzi że klimatyzacja chodzi dobrze, a jest jakiś problem z prądami. Po włączeniu klimatyzacji i załączeniu się sprężarki powinny zacząć pracować wentylatory żeby klima działałą dobrze. Przynajmniej tak twierdzi. U mnie jest odwrotnie, Gdy załączy się sprężarka, to po jej wyłączeniu na chwilę uruchamiają się wentylatory, i tak na przemian. Został podmieniony czujnik przy osuszaczu, zrobiony jakiś test na wyciągnięcie wilgoci z osuszacza, który trwał z 40 minut. Ciąglę to samo, szpec od klimy wyciągnął kable od czujnika przy osuszaczu, przez to wentylatory zaczęły działać cały czas i na krótko do akumulatora podłączył sprężarke, w aucie jak na antarktydzie. Stwierdził że jak będę jechał to klima zadziała, bo bedzie ją też chłodzic powietrze, chłodnice. ale na postoju nie, ponieważ wentylator się nię uruchamia z sprężarką. zasugerował aby przez przekażnik puścić prąd z akumulatora do wentylatora od chlodnicy klimatyzacji, aby uruchamiał się razem z startem sprężarki.. Co o tym sądzicie, miał ktoś taki przypadek ?
  9. Panowie, Przy okazji wymiany rozrzadu i oleju, został wymieniony także termostat i płyn. Sukces mozna napisac, że taki nie pełny. Z tych 79-80 stopni, po wymianie zrobiło się jakieś 85-86. Nie jest to calkiem to, co piszecie że powinno byc, czyli te 90-92 stopnie. Co jeszcze ewnetualnie moge sprawdzić, wymienić,żeby bylo całkiem właściwie ?
  10. Kolego przy wolny czasie w weekend zrobię fotkę, i ci podeślę. pozdro
  11. Więc musisz nadrobić zaległości skorzystaj z http://forum.opel24.com/search.htm Dzięki za poradę, chociaz nie o taką chodziło,
  12. Witam wszystkich, dawno mnie tu niebyło, tak dawno że musiałem zalożyć nowe konto. Wcześniej kiedyś mialem astre F, aktualnie od dwóch tygodni Astre G 1.6 16v+lpg. Pytanie brzmi, jaka jest prawidłowa temperatura pracy tego silnika. Autkiem przejeżdzam 90 km w jedną stronę dziennie, i z tego co zauważyłem, obojętnie czy jak było -2, czy teraz -20 stopni, temperatura pokazuje mi 80 stopni, czasami delikatnie poniżej albo powyżej kreski 80. Czy to właściwie ? dodam że dośc długo się nagrzewa, przynajmniej takmi się wydaje porównując do F z silnikiem 1.6 8v którą kiedys użytkowalem. Z góry dzięki za odpowiedzi jak jest u Was. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.