Skocz do zawartości

MruQ

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MruQ

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.7DTI 75KM Y17DT
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Przepraszam ze nie odpisywałem ale nie mialem dostepu do internetu. Co do załanczania sie poszczegołnych rzeczy typu termostat i wiatrak to według wskazania temperatury na zegarach to wszystko dzieje sie przy temp 98 stopni a ostatnio jak nim jechalem to nawet w pewnym momencie wskazówka doszła do czerwonego pola.
  2. ciagle 97 -99 stopni na nowym czujniku temp a na starym 85-85
  3. Cyrkulacja musi byc bo czujniki sa na koletorze ssacym a jak podlaczylem kompa to temperatura po właczeniu wiatraka temperatura spada wiec musi byc cyrkulacja bo by temperatura nie spadła
  4. eh... juz nie wiem wyjmowałem pompe wyglądała wporządku nie ma wycieków łopatki nie były zjedzone. Tylko powiem ci tak jak sciągnołem weża przelewowego z chłodnicy, ktory idzie do zbiornika to płyn idzie ale nie chce wpływac do zbiornika chodz jest drozny napewno
  5. zamiennik i juz patrzyłem przy jakch wartosciach i naprawde sprawdzajac wszystko razem z kompem. Termostat według kompa włacza sie przy 91 a wentylator przy 95-96 wiec nie ma co wiecej sprawdzac czujnika przy jakich wartosciach dzieja sie poszczegolne rzeczy gdyz jest wszystko oki tylko wskazania temp. na zegarach sa błedne
  6. ja to sie dziwie jak wy to robicie 5.2, 5,5 l po miescie ?? na trasie tak ale do 110 ale po miescie to 7-8 az sie prosi a w zimie to i z 9 wezmie a wtryski sa oki pompa tez kąt wtrysku w normie i dawka paliwa tez nie wiem jak wy to robicie
  7. MK5 a powiedz mi dlaczego płyn w zbiorniku jest prawie zimny jak silnik ma dobra temperature ?? nie moze zczajić dlaczego woda nie wraca przez przelew czy ten model ma jakas inna technologie czy co ....
  8. Widze ze chyba nikt nie miał takiego przypadku i nie pomoże no trudno ja sie bede starał dalej
  9. Pompa sprawdzona wszysko OK : POMPA,TERMOSTAT, KOMP pokazuje normalna prace i temp. silnika, CHŁODNICE, WĘŻE. nie mam juz siły i nie wiem co mam zrobic poczatkowo bylo 85 stopni teraz po wymianie czujnika jest 97 czujnik walniety ale by nie pokazywal za duzo tylko wlasnie za mało. Jeszcze jedno co mnie interesuje ze płyn w zbiorniczku jest lekko ciepły a weze sa drozne ??
  10. Węże są ok cała chłodnica też jest gorąca tylko nie moge dojść dlaczego woda w zbiorniczku jest zimna nawet jak sie samochod nagrzeje. Nie ma rotacji miedzy chłodnica a zbiornikiem, węże nie sa zatkane a jak sciagne weza od nadmiau od chłodnicy to płyn leci.
  11. Kolego napewno bierze ci olej i co mozesz zrobic to sprawdzic czy to przez pierscienie czy przez uszczelniacze zaworowe. Sprawdz kompresje i przygotuj sie na spory koszt u mechanika za wymiane pierscieni
  12. Witam szukałem na forum problemu który mnie dotyka ale nic nie znalazlem. Problem polega na tym: padł termostat bo puszczał płyn {zaciął sie} i okazało sie ze tak temp. nie przekracza 85 stopni oczywiscie termostat juz działa i wentylator tez. Podłączyłęm do kompa i czujnik na kolektorze z którego zczytuje komp. pokazuje idealnie wartosc { takie jakie powinny byc } ale czujnik na zegary szwankuje, więc go wymieniłem i wartosc na zegarze odrazu podskoczyla odrazu z 85 stopni do 98 stopni. Wentylator sie wlancza ale teperatura nie spada na zegarze a czujnik nie był chinski i najtanszy. Odpowietrzylem go tak jak to sie robi w tych silnikach czyli przez wlasnie ten czujnik. W skrócie wszystko jest oki z układem chłodzenia tylko wskazanie zegara mnie wkurza. Prosze podawac inne odpowiedzi niz regulator na zegarach. Dzieki
  13. Niestety kolego nie da sie bo srednica w obudowie wałków jest pod wymiar wtrysku a nie obsady ale to nie duzy koszt uszczelka 30 zł i jak sam portafisz rozebrac rozrzad to git jak nie to fachowiec pewnie wezmie ze 200zł jak nie wiecej
  14. Kochany to nie wina turbiny tylko w tych astrach jest tak ze musi olej pompa napompowac do zaworow i dlatego tak klakocze bo zawory graja prawie na sucho jak odpalisz na zimnym odkrec wlew oleju i zobacz czy sie olej tapla po zaworach czy nie i jaka jest jego ilosc
  15. Castrole różnią się tym że do silników DIESLA mają czarne nakrętki a do bęzyniaków czerwone
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.