Skocz do zawartości

Buick

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Buick

  1. Witam. Czy orientuje się ktoś czy korek wlewu paliwa z kluczykiem ma osobny kluczyk czy tez jest to kluczyk ze stacyjki (taki był w wersjach bez centranych zamków). Jażeli ze stacyjki to chyb amoge zapomniaeć o nabyciu oryginalnego używanego bo kto sprzedaje korek z kluczykiem do stacyjki. Jak sprawdzalem jakies zamienniki to ise blokowaly, można bylo je odkrecić. Dzieki za odp.
  2. Czy ma ktoś fotki jak wygląda ta sprawa po zdjęciu tego plastiku z podszybia?
  3. Zaglądnąłem dziś dokładnie za koło i tak: Z przodu mam takie nadkola plastikowe kształtem zbliżone do tych na zdjęciu, z tym ze na zdjęciu są zamienniki a ja mam fabryczne, a więc są one szerokie tylko w przedniej czesci a wtylnej taki paseczek, to jakies nieporozumienie, bo niby jak to ma chronić cale nadkole?: http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/91/87/02/1291870252 Z tyłu natopiast dopatzrylem sie w tylnej czesci jakiegoś płata plastikowego, za to w przedniej czesci tylnego nadkola wyraznie widać już brak fabrycznego "baranka" na blasze, czy zatem ta strona po prostu jest do zjedzenia przez sól?
  4. To może na zdjęciach widziałem zamieniki. Czy ma ktoś może fotke oryginalnego nadkola?
  5. To znaczy, że te nakładki z tyłu wystarczą (zdaje się mam je fabrycznie zamontowane bo gdzieś jakieś takie przykrótkawe plastkikowe kawałki widziałem, tylko nie pamiętam czy z przodu czy z tyłu, a może i tu i tu)? Wydaje mi się, że reszta nadkola jest bombarowana kamykami i solą. Te przednie oryginalne jak widziałem na zdjęciu to też są śmiesznie zrobione - do połowy jest cieniutki pasek plastiku i dopiero druga część jest szersza. W innych samochodach jest to inaczej skonstruowane - całe nadkole jest osłonięte plastikiem porządnie.
  6. Witam. W Aso powiedzili mi że tylne nadkola do astr G 5-drzwiowej nie istnieją, po prostu ich nie ma, chyba nigdy ich nie produkowali, sa tylko przednie. Wiem ze są zamienniki do tyłu. Czy ktokolwiek ma fabryczne tylne nadkola? Czy przednie fabryczne sa na jakieś spinki czy trzeba tak jak przy zamiennikach wiercić otwory (o ile przy zamiennikach trzeba)? Pozdrawiam.
  7. Hehe, no to ja nie wiem po co mi tą filozofią polecieli Swoja drogą, czy możesz napisać jak się fachowo naprawia blache z uszkodzoną warstwą cynku? Czy tu nie ma co filozofować i daje się po prostu podkład i lakier? Podobno na nowy lakier, przez iles tam miesięcy, nie wolno nakładac wosku, prawda to? Mam tylne nadkole zrobione (było do gołej blachy) bez szpachli, sam podkład i lakier i do tego pomalowane dwoje drzwi , które uprzednio zostały zmatowione, bo tylko sam lakier sie delikatnie zeskrobał. Jedne malowali tylko dlatego aby nie było różnicy w kolorze widać. Pozdrawiam.
  8. No to ja nie wiem. Jeden gośc mowil ze ocynku juz nie stosuja i jest spacjalna blacha, a drugi wyjechal z ta aluminiową. Czy Ty Wesol pracujesz przy produkcji opli, z ciekawosci zapytam?
  9. Mi powiedzilei ze gwarancja na blache jest utrzymana bo robilem naprawe u nich. Może niektore elementy sa z aluminium. Maska jest na tyle ciezka ze na aluminium to nie wygląda.
  10. No właśnie się zdziwilem. Ale po co mialby klamac?
  11. Witam. W Aso powiedzieli mi, że mam aluminiowa karoserie w mojej astrze II z Gliwic. Dlatego tez udzielją gwaracji 12 letniej na blache. Ponoc od oko 5-6 lat używają aluminiowych kroserii w oplach. Ma ktos informacje na ten temat?
  12. Coś za tanio to wycenili. Odwolaj sie bo TU ponoć boją odwołań. Ja miałem delikatną ryse na drzwiach i przerysowane nadkole i samo lakierowanie wycenili na ok 2000 zł.
  13. Dzięki za odpowiedzi. A czy widać na tych zdjęciach ten ocynk gdziekolwiek?
  14. Witam, zarysowałem do gołej blachy błotnik-nadkole. Leciuśko się spłaszczyło. Mam AC , auto ma pół roku i zastanawiam się jak to powinno być naprawione. Czy wymiana części (a to się wiąże z cięciem i ponownym spawaniem) czy lepiej jakoś inaczej się tym zająć. Tak czy owak, czy w każdym ze sposobów element będzie musiał być wycinany czy da rade zrobić to na samochodzie. Chodzi ogólnie o to aby było zrobine porządnie i trwale coby mi korozja za szybko nie złapała. Czy na tych zdjęciach w ogóle da się wypatrzyć zdartą warstwe cynku, czy jej tam po prostu nie ma. Samochód to astra G hatchback z Gliwic. Będzie to robione w ASO. Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.