Skocz do zawartości

piwo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O piwo

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Nie Opel
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. piwo

    Opel Speedster 2,2

    nowy wizerunek
  2. piwo

    Opel Speedster 2,2

    Troszkę się pozmieniało. Wpadł silnik z saaba b207r na turbo. Potem przyszedł tor Poznań i po paru kółkach obróciło panewki. Obecnie auto czeka kolejna wymiana silnika. Więcej zdjec tutaj. http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=115720
  3. piwo

    Opel Speedster 2,2

    tor Poznań czas na dzień dzisiejszy: czas 1m56,32
  4. piwo

    Opel Speedster 2,2

    ok nie widzialem ze mozna wrzucac na serwer. troche w takim razie zrobie w najblizsyzm czasie porzadek. chodz nie powiem edycja starych postow (przynajmniej pierwszego) by sie przydala.
  5. piwo

    Opel Speedster 2,2

    cos tam sie dzieje. tak wyglada autko po pomalowaniu: dla przypomnienia stan poczatkowy: ogolnie teraz zajmuje sie naprawa zawieszenia. 7 sworzni na 8 mialo luzy. oba drazki keirownicze sie rozlatywaly. ja nie wiem ze dawalem rade jakos na tych pojezdzawkach krecic czasy. zalany nowy olej 0w-50 firmy penrite. najnowsze zdjecia i opis na : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=115720&start=720
  6. piwo

    Opel Speedster 2,2

    ok to lecimy z tematem. silnik poskladany czeka na montaz. kolejna porcja zdjec: sworznie: kolektor 4-2-1 wymagal troche poprawy: najwazniejsza czesc czyli glowica: tak wyglada komora spalania:
  7. piwo

    Opel Speedster 2,2

    stare kolko wazylo 9,5kg, po podtoczeniu 5,1kg
  8. piwo

    Opel Speedster 2,2

    to bardzo dobre opony. ,maja twarda scianke boczna a bieznik jest bardzo miekki. ma poza tym 8mm glebokosci beiznika co w semi slikach jest nie do pomyslenia (r888 ma tylko 5mm beiznika, podobnie jak michelin sport cup). wiec nie ma problemow z odporwadzaniem wody w deszczu. dobrze trzyma gdy jest zimna duzo lepiej niz federal rsr595, ktory jak jest zimny wogole nie klei. ad08r od razu klei i ciezko ja przegrzac na torze. uwazam ze to jedna z lepszych opon do upalania na codzien. pod warunkiem ze wie sie co sie kupuje. na pewno w deszczu bedzie duzo slabsza niz pierwsze lepsze uhp. ja na torze zmieniajac opony tylko na tyle z opon goodyear assymetric 2 ( a wiec jedne znajlepszych opon uhp) na ad08r w tym samym rozmiarze urwalem okolo 3s na 1minutowym okrazeniu. to jest przepasc. opony daja wiecej czucia i nie plywaja tak. ale jesli ktos zamierza upalac zastanbowilbym sie nad r888r ktore wychodza w 2015. poczywiscie pewnei cena bedzie wyzsza. http://s1299.photobucket.com/user/racing77/media/R888R_dimensions_zps99f6285d.jpg.html opona na suchym powinna byc znacznei syzbsza od ad08r a na mokrym tez znacznie wolniejsza.
  9. piwo

    Opel Speedster 2,2

    koleczko zamachowe od otoczaka: przod przed: po: tyl przed po:
  10. piwo

    Opel Speedster 2,2

    silnik rozebrany. blok idzie do smieci. nie ma choinki na cylindrach i te wogole nie trzymaja wymiarow. stan jak po pol miliona km (stan rzeczywisty 80tys km). dodatkowo na pierwszym garze jest wzer ktorego nie daloby sie zeszlifowac( gleboki na 2mm). przyczyna byla na pewno woda, tylko jakim cudem sie tam pojawila (podejrzewam zimowe stanie pod chmurka i to ze w miejscach na swiece zazwyczaj znajduje wode) ogolnie budujemy nowy silnik na bloku sabowskim z20ner. odznacza sie tym ze tuleje sa troszke grubsze i jest natrysk oleju na dno tloka. do tego pojda seryjne tloki ale ceramizowane. no i do tego obrobka glowicy. szczerze podziwiam ten silnik ze mimo katastrofalnego stanu ciagnelo i krecilo 14,1 na cwiare. bedzie tylko lepiej i podejrzewam ze zlamie w przyszlym roku 14stki. ogolnie chcialem bardzo szlifowac cylindry z 86mm na 88 i chcialem wsadzic tloki z le5 czyli 2,4 ecotec z podcieciami pod zawory, ale wytrzymalosc jednostki i stalosc osiagow miala priorytet. szkoda ale i tak jestem dobrej mysli.
  11. piwo

    Opel Speedster 2,2

    Póki co taki to nowy upgrade: ad08r 225/45r17 waga 11kg Dla porównania zużyte już lekko michelin sport cup 255/40r17 10,1kg boki ad08r sa twardsze niz michelin sport cup, ale mieszanka wydaje sie bardziej miekka i mysle ze jest porownywalna z profilem srednim. troche szkoda ze wzor nie jest bardziej slikowaty bo jednak powierzchnia jest mocno poorana kanionami. michelin wyglada bardziej sportowo. ale za to na deszczu nie powinno byc zadnego problemu zwlaszcza ze bieznik jest mega wysoki jak na semislika i ma 8mm. No i po próbie lotniskowej w Czaplinku. ad08r są świetne. Na ćwiartkę wykręciłem 14,1 s, a więc moja życiówka, praktycznie zero poślizgu na starcie. Na torze ad08r kleiły niesamowicie. Niebo a ziemia w stosunku do UHP też nie taniego goodyear assymetric 2. Na prawdę przewidywalnie traciły przyczepność i ogólnie mega ciężko było je wyprowadzić z równowagi. Mogę tylko powiedzieć tyle, że czas miałem wydaje mi się drugi 1m 38s za capazo też w speedsterze(gwint,unibale, zaciski porsche,sliki miękkie,itd.) 1m34s. http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=152843&start=300 Ogólnie w zeszłym roku na Czaplinku on miał 1m4s ja 1m12s wiec 8s różnicy. W tym roku udało się zniwelować różnicę do 4s przy dłuższej próbie, z czego czułem, że mogę się jeszcze poprawić, ale auto się rozpierniczyło. Wiec widzę sporo pozytywów. Z negatywów jest to, że wracałem mając do dyspozycji jeden bieg czwórkę, bo linki od wybieraka skrzyni biegów potopiłem od ciągłej jazdy po torze bez przerw. Ogólnie jestem szczęśliwy, bo potencjał jest na nowych oponach i w tej konfiguracji.
  12. piwo

    Opel Speedster 2,2

    do auta wleciala przepustnica 68mm. wystrojone na ecumasterze dbw, czyli module pod elektroniczna przepustnice dla emu. reakcja na gaz w koncu szybka a nie z 2 sekundowym opoznieniem. no i w koncu stabline wolne obroty mimo sportowych walkow. mysle ze przed wiosna strojenie w koncu bedzie skonczone. teraz wszystko skladam do kupy wyjade na ulice podstroic afr no i mozna jechac znow sie odhamic na hamownie.podstroi sie zaplon i mam nadzieje ze 170km peknie. juz nie moge sie doczekac kolejnych zlotow https://picasaweb.google.com/fasola1980/ZlotCzaplinek2013?authkey=Gv1sRgCPTc0fb__bqXfg#5913468184650907666
  13. piwo

    Opel Speedster 2,2

    no i po zlocie w czaplinku https://picasaweb.google.com/fasola1980/ZlotCzaplinek2013?authkey=Gv1sRgCPTc0fb__bqXfg#slideshow/5913468184650907666 dostalem od bialej wdowy kapejzona ( http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=152843) niezle baty i bede musial sporo popracowac nad soba i autem Mateusz wykrecil na semislikach 1m8s ja 1m 11s wiec 3 sekundy wolniej. potem juz na slikach zszedl do 1m4s wiec nie bylo co juz zbierac. nokaut totalny pocieszam sie ze on mial gwint ja nie i jakos moje opony goodyear chyba juz sie skonczyly bo slizgalem sie niemilosiernie. wyniki (suma trzech przejazdow): http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=488&t=160022 multimedia: https://picasaweb.google.com/fasola1980/ZlotCzaplinek2013?authkey=Gv1sRgCPTc0fb__bqXfg na cwiare tez od niego dostalem (on seria). fakt ze moja byla maks przelana, az dym lecial , niewystrojona, z zle dzialajaca przepustnica ale jednak dostalem baty i tlumaczy sie wogole winny . ogolnie nie jestem happy
  14. piwo

    Opel Speedster 2,2

    juz zamontowana wieksza elektroniczna od cobalta ss czyli 68mm. jak dla mnie przerobka na linke jest zbyt pracochlonna i trzeba by sporo przerabiac.
  15. piwo

    Opel Speedster 2,2

    no to jestem po wstepnym odpaleniu auta na seryjnym trigerze 6+1 na emu. http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=90262&st=0&start=0 na razie choroby wieku dzieciecego i niestety brak na razie mozliwosci sterowania elektroniczna przepustnica (Jadzwin walczy z tematem). strojenie na drodze lada dzien. no i po wstepnym strojeniu. jeszcze czeka mnie strojenie zaplonu na hamce bo jest tak na chybil trafil. poza tym sa problemy jak napisalem z przepustnica i auto rpzymula po zmianie biegu. auto ciagnie do konca odcinki ustawionej na 7400. wiecej sie balem ( pekniete sprezynki walkow w tym silniku sa dosc czeste) jakis tam film: mi wychodzi: 100-6s 120-8s 140-11s 160-13s 180-19s 200-26s dla porownania: http://www.zeperfs.com/en/match274-1080.htm seria 2.2: 100-6s 120-9,2s 140-12,3s 160-16,7s 180-22s 200-31,7s turbo: 100-4.9s 120-7,2s 140-9s 160-12,1s 180-17s 200-22,1s jak mowie w planach najbizszych wystrojenie przepustnicy bo po zmianie biegu na wyzszy przepustnia sie calkowicie zamyka i zamula na dobre 0,5s. poza tym wjedzie wieksza przepustnia 68mm zamiast 55 i dokonczymy strojenie na hamce. wiem ze 20s d0 200 nie do zrobienia ale do osiagow z wersji turbo juz niedaleko
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.