Skocz do zawartości

tokar2

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    740
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana tokar2 w dniu 14 Lipiec 2014

Użytkownicy przyznają tokar2 punkty reputacji!

Reputacja

16

O tokar2

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    w-wa
  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    "franek"
  • Silnik
    x22xe
  • Nadwozie
    van
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pompa odpowietrzona na odpalonym, potem przód i tył, ale jest lipa. po przekręceniu stacyjki lampka się zapala i gaśnie czyli ok ale po odpaleniu zapala się od razu, wiec jest gorzej niż było. styki sterownika przeczyściłem klinerem do połączeń elektrycznych ale nic się nie poprawiło. czujniki kół przemierzone w tym wielopinowym wtyku sterownika, i jest ok. To co mogę zrobić to jedynie zainwestować w jakiś kabelek do odczytu ABS ale nie żeby jego wartość przekroczyła wartość auta, ale nie wiem czy taki istnieje? albo nowy sterownik może kupić?
  2. wstawiłem nowy zawór zwrotny wychodzący z serwa, obroty na biegu jałowym już się ustabilizowały. Stary zawór nie trzymał.Dalej walczę z pompą abs, sprawdzałem trzy silniki elektryczne w niej poprzez podanie napięcia na zdjętej wtyczce sterownika i chodzą ale jakoś dziwnie tzn po 1,5 sekundy silnik się zatrzymuje. tak się dzieje również z pozostałymi dwoma. po zmianie polaryzacji to samo, czyli 1,5 sek i cisza. Czy to poprawny objaw? nie chcę trzymać silników pod napięciem dłużej bo nie wiem czy się nic im nie stanie. Czy można sterownik w samej pompie przelutować? w innych często utleniają się luty więc może to dobry pomysł?
  3. tokar2

    Naprawa OPCOM chiński.

    może logowałeś go do neta, wtedy nici bo sam się blokuje.
  4. Będę działać, zobaczę jak jest u mnie, nara j
  5. Rafał sprawdzę to połączenie o którym wspomniałeś. Układ począwszy od pommpy, odpowietrzalem 4x, oczywiście na włączanym slniku tak by mieć pewność. Mam jeszcze pytanie o rozszczelnienie podciśnienia, czy w sintrze jest kolanko gumowe obok zaworu podciśnienia serva, jeszcze nie rozbierałem i chciałem ew zamówić te części.
  6. Odpowietrzalem pompe na załączonym, również kola i lipa tzn jak silnik stoi, to pedał twardy. Jak odpalony to mieknie ale nie flaczeje, raczej można go wcisnąć do połowy. Przy ostrym hamowaniu abs działa ale po krótkim czasie lampka się zapala. Myślę nad tym co miał Rafał, czyli przejżeć przewody elektryczne. Może zestaw naprawczy pompy albo serwo sprawdzić. I jeszcze zauważyłem objaw falowania obrotów jak naciskam na hamulec, nieznaczny może 750--900
  7. Witam, Przetarł się sztywny przewód tylny hamulcowy i po jego wymianie (PT, LT) odpowietrzyłem układ ale pedał hamulca więdnie jak odpalę silnik, tzn hamować się da ale nie jest twardy. Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów, czasem kilkuset, zapala się kontrolka na desce od ABS'u. Po powtórnym odpaleniu, kontrolka gaśnie by po chwili się zapalić w podobnych okolicznościach. Czujniki kół sprawdzone, jeden wymieniłem (PP) licząc że ABS zadziała, ale przynajmniej po przekręceniu stacyjki bez odpalania, kontrolka zapala się i po paru sekundach gaśnie, czyli obwody czujników kół są niepoprzerywane. Moje pytanie: jaka twardość pedału hamulca po odpaleniu silnika powinna być? Czy możliwe jest zapowietrzenie pompy przy średniej twardości pedału hamulca, przy odpalonym silniku. Przy zgaszonym, pedał jest twardy. Jak odpowietrzyć pompę ABS'u podczas pracy silnika, są tam dwa odpowietrzniki. Wtyczki przejrzałem od dwóch zaworów na pompie ale wyglądają ok. sprawdziłem je i odzywają się po podaniu napięcia. Niestety mój "kabelek" nie ogarnia ABS'a więc co ewentualnie mogę jeszcze sprawdzić? Dziękuję.
  8. Rafał, zastanawiam się głośno czy nie można wszystkiego podlaczyć pod moduł z prawej str obok bezpieczników odpadło by ściąganie tapicerki lewych drzwi, na razie badam, temat EasyNick owszem trochę ogarnia ale wszyscy wspominają o module P str tam taż jest funkcja komfort więc drążę temat
  9. Kacper byłbym dżwięczny za schemat modułu nadwozia
  10. to nie jest dobry pomysł, wszystko zleci po jakiś czasie, a bawić w koszulki też już mi sie nie chce, w końcu mamy klimat prawie Kalifornijski więc jakoś to przeboleję
  11. Danielu, czy wpinałeś się w kable sterownika ,str pasażera obok bezpieczników? a jeśli tak to w ktróre?
  12. zakładam centralkę od nowego pilota centralnego zamka. Czy to znaczy że od str pasażera przy bezpiecznikach? padł mi pilot C. Z. i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać ten moduł przy bezpiecznikach ma trzy wielopinowe wtyczki i ... co dalej? wszyscy jakoś założyli te nowe sterowniki ale nie powiedzieli jak ? czy jest jakaś rozpiska tych kabli w module?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.