Skocz do zawartości

SIG_MAN

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O SIG_MAN

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Signum
  • Silnik
    1,9 CDTi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. SIG_MAN

    Witamy

    hej, trochę mnie nie było. Signum ma się dobrze. Od tamtej pory miałem jeszcze VC 2007r 2,0T, VC 2008r 1,9CDTI. Teraz mam jak już wspomniałem mojego SIGa (już staruszek) i robię nowe auto Zaraz będzie temat.
  2. SIG_MAN

    CD70 niewylogowany

    może i stary kotlet... ale... każde radio da się wylogowac poza autem.
  3. SIG_MAN

    Ciemna mapka cd70 navi w cid

    nagraj soft raz jeszcze... to dziwne. może kabel coś nie styka - też możliwe. rzuć fotkę na forum
  4. SIG_MAN

    CD 30 MP3 problem

    zawsze mogłes pobawić się CIMem... i wołać o pomoc lawetę
  5. SIG_MAN

    CD 70 navi RCA ?

    temat wraca... wezmę oscyloskop i sprawdzę które to wyjście ... dajcie mi 3-5 dni.
  6. wyłącz na magistrali CAN klimę zostaw radio i wyświetlacz
  7. 1. wyjmuje stare CD30, oczywiście po wcześniejszym rozparowaniu czyli po wyłączeniu zabezpieczenia posługując się pinem z auta 2 wkładam nowe CD30mp3 i: a) wyłączam na magistrali CAN CLIMATRONIK jeśli był w DAWCY a nie ma w BIORCY - jeśli w DAWCY był a w BIORCY nie ma OP-COM nic nie zrobi bo nie znajdzie na CAN klimy. włączam zabezpieczenie kodem od RADIA (wtedy mamy inny kod auta i inny kod do radia) JUŻ WSZYSTKO DZIAŁA, ALE ŻEBY BYŁO LEPIEJ.... 3. wyłączam zabezpieczenie pinem radia (rozparujemy zestaw) 4. włączam zabezpieczenie pinem auta (wtedy mamy już jeden kod na wszystko) SIG_MAN / powrócił
  8. SIG_MAN

    Komunikat Softwere update

    Radio oczekuje od Ciebie softu. Cholera wie dlaczego. PL nie ma, ale może zrobimy kiedyć (projektnavi.pl). Cos mi się wydaje że rozmawialiśmy przez telefon z tym tematem. jak coś dzwoń do mnie.
  9. istnieje możliwość wysłania do mnie radia i wyświetlacza, wrócą zlogowane Kacper skierował Cię na dobry temat
  10. Te porady są tu: http://forum.opel24.com/topic/39318-wymiana-radia-wymiana-wyswietlacza/ Miłej lektury. Samą matrycę tez można zamienić, ale jak sobie zerwiesz taśmę w matrycy to tylko KOSZ Rozepnij plastiki, i zobaczysz że w elektronikę wchodzą 2 taśmy i możliwe że jeszcze 1 biała kostka. Kostka jest mało istotna. Rozbieraj, przekłądaj... jak coś to dzwoń
  11. SIG_MAN

    Radio W Corsa D Pika

    Nie ma problemu. Jak się znajdzie ktoś kto zaryzykuje to pewnie i Ty się skusisz. Tylko kilka osób w kraju robi takie rzeczy / w Krakowie robi jakiś Pan po 150zł od SZTUKI samo ROZLOGOWANIE. http://allegro.pl/display-safe-radio-safe-opel-i1460835068.html - tu masz aukcję, która zakończyła się pozytywem.
  12. Poniewż strzeliłem kopa w górę lodową, która się rozsypała... podepczę od razu odłamki na miał i rozbuduję poradę o taki tekst: Wiele osób szuka odpowiedzi na pytania dotyczące logowania radyjek, wyświetlaczy i problemów związanych z zakupem elementu bez kodu czy nie wylogowanego. Postanowiłem zatem podzielić się trochę moją wiedzą Zapraszam do lektury tego posta, według mnie zawiera on wszystko w temacie logowania i wylogowywania. Temat dotyczy Vectry C / Signum / Astry H / Zafiry B / Corsy C / Corsy D i radyjek poliftowych czyli z serii CD30, CD70, CDC OPERA itp oraz wyświetlaczy z nimi wspópracującymi. RADIO: Radio loguje się do auta - to raz (po zalogowaniu można przekładać z auta do auta) Radio loguje się do wyświetlacza - to dwa (po zalogowaniu TRZEBA paiętać, że można przekładać ale TYLKO kompletną parę WYŚWIETLACZ: Wyświetlacz loguje się do auta - to raz Podczas logowania radia do wyświetlacza wyświetlacz zapisuje sobie tą informację i powstaje para - to dwa. ---------------------------------------------------- Logowanie radia do wyświetlacza to inaczej "włączenie zabezpieczenia przeciwkradzieżowego". Programujemy to w zakładce INFORMACJE i ROZRYWKA, w radiu, czyli w EHU (zarówno OP-COM jak i TECH2). Radio i wyświetlacz łączą się w parę jak łabędzie - uwielbiam to określenie - i rozdzielone nie dają się przyuczyć do nowego partnera. To się nazywa miłość.... Jeżeli mamy parę to można ją rozparować albo TECH2 albo OP-COM (potrzebny kod SECURITY). Na karcie kodów często jest jeszcze RADIO CODE ale to jest oznaczenie modelu radia 0070 oznacza CD70 NAVI. OP-COM nie zawsze daje radę, ale 80%-90% przypadków kończy się powodzeniem. Nowy soft do OP-COMa napisze że rozlogował ale tego nie zrobił... stary soft sobie radzi i po komunikacie że się udało radio robi "PING" a wyświetlacz na chwile pokazuje napis DISPLAY SAFE. Od tego momentu można towar podłączyć do nowego partnera (oczywiście ówcześnie rozparowanego). Powstaje pytanie co to jest logowanie do auta??? Czy jest ono konieczne? Jest to przypisanie wielu ważnych informacji TYLKO poprzez TECH2 w zakładkce ZAPROGRAMUJ ECU... zostaniemy poproszeni o wpisanie wszystkich rzeczy jakie są w aucie(np: indeks audio, rodzaj klimatyzacji itp.) To samo dotyczy radia jak i wyświetlacza. Troszkę tych danych jest, to taki wywaiad o aucie FAKT: Zawsze można przerzucić cały zestaw z jednego auta do drugiego... ale ZAWSZE TRZEBA uzupełnić braki wyposażenia zazwyczaj TYLKO TECH2. W tym przypadku nie trzeba mieć kodów security. Jeśli dawca nie ma klimy automatycznej i wsadzimy do auta z taką klimą to .... może nie działać (napisałem może bo miałem przypadki, że raz działała raz nie). !!! UWAGA !!! MIT: Po przerzuceniu całego zestawu wszystko jest OK w 100% - TO MIT !!! Owszem, można uzupełnić dane auta ale dla przykładu nie można podłączyć do tego zestawu UWA (portal telefonu komórkowego) ani DAB (cyfrowy tuner radiowy). Zarówno DAB jak i UWA również łaczą się z wyświetlaczem i z radiem i nie znając kodu zestawu nie podłączymy do zestawu tych elementów. Bardzo często podczas uzupełniania danych zmieniamy kod VIN na nasz i w tej chwili tracimy możliwość uzyskania kodu SC poprzez ASO (jak wiemy podając VIN można uzyskać kod). FAKT: Zalogowanie (a nie edycja aktywnych funkcji) do auta możliwe jest TYLKO poprzez TECH2 (nie mylić z rozparowaniem). Migający napis DISPLAY SAFE = wyświetlacz nie pamięta radia, ale pamięta auto Migający napis DISPLAY SAFE i pod spodem PROGRAM DISPLAY = wyświetlacz jest jak nowy, nic nie wie, nic nie pamięta i trzeba z nim pogadać TYLKO TECH2 Można połaczyć w parę z wyświetlacze poprzez OP-COMa ale nadal będzie migał napisa PROGRAM DISPLAY. Analogicznie jest w radiu ale dodatkowo radio będzie robiło PING. MIGAJĄCE napisy poniżej oznaczają, że jest towar jest elegancko rozlogowany (OP-COM lub TECH). Idealny zestaw to taki w którym co chwile pojawia się napis DISPLAY SAFE a jak wejdziemy w radio to pojawia się napis RADIO SAFE... MIGAJĄCE NAPISY - tu ogarniemy wszystko OP-COMem. Jeśli na stałe zapali sie napis DISPLAY SAFE to niestety obydwie części zestawu nie są rozparowane... jak je uleczyć napiszę na końcu. FAKT: Do rozparowanego wyświetlacza nie da się przypisać nie rozparowanego radia. Do rozparowanego radia nie da się przypisać nie rozparowanego wyświetrlacza. MIT: Kupująć sam wyświetlacz z kodem da się go tym kodem rozlogować*. Kupując samo radio z kodem da się je tym kodem rozlogować*. Da się skasować ECU czyli wpisane funkcje na temat auta ale nie da się sprawić by radio zapomniało o wyświetlaczu a wyświetlacz o radiu. FAKT: Kupując zestaw z kodem da się je rozlogować / rozparować. A teraz obalę pewien MIT. Można rozparować zarówno samo radio jak i sam wyświetlacz. Można odratować UWA nie znajac kodu. Więc jeśli ktoś Wam powie, że kupiliście radio, wyświetlacz czy moduł UWA i możecie wyrzucić sobie je do śmieci bo nie jest wylogowane to WPROWADZA WAS W BŁĄD. No cóż, jak ktoś ma pytania, czegoś nie zrozumiał, bądź potrzebuje mojej pomocy w logowaniu, rozlogowaniu, porady ON-LINE proszę do mnie dzwonić.... numer telefonu jest w moim podpisie a adres mailowy to sig_man@wp.pl Potrafię rozlogować każde radio i każdy wyświetlacz / z moich usług korzystają również ASO w całym kraju. Dziękuję za uwagę. * - prowadzę pewne testy, które mogą to zmienić.
  13. SIG_MAN

    Radio W Corsa D Pika

    TYLKO TECH2 i to trzeba zrobić ZAPROGRAMUJ ECU - możliwe że radio jest z innego auta (astry itp). Zrobisz to u kogoś z TECH2 POD WARUNIEM że wyświetlacz NIE PAMIĘTA poprzedniego radia. Nie mówiłeś że pojawia się napis PROGRAM DISPLAY lub DISPLAY SAFE a tylko PROGRAM RADIO wiec na 99,99% wyświetlacz jest do rozlogowania. Kolego, nie ma co szukać bo pewnie i tak wylądujesz u mnie odwiedzają mnie ludzie z całej Polski :) :
  14. i wyłączenie zabezpieczenia przeciwwłamaniowego NIE KLIKAMY RESETUJ ECU, TO NIC NIE DA klikamy, podajemy kod SECURITY i jeśli kod jest poprawny UWAGA, OPCOMY CZASAMI KŁAMIĄ !!!! Niby sie udało ale jednak NIE. Na wyświetlaczu musi pojawić się w głownej zakładce takie info: lub jeśli mamy menu angielskie napis DISPLAY SAFE, napis będzie mrygał. wersja angielska pokaże nam: napis oczywiście będzie mrygał na zakładce RADIO a w głośnichak co jakiś czas usłyszymy PING. Radio i wyświetlacz ROZPAROWANE. Teraz możemy wymienić to co chcemy i działając zgodnie z instrukcją ZAKTYWOWAĆ ZABEZPIECZENIE PROSZĘ PAMIĘTAĆ ŻE AKTYWACJĘ i DEAKTYWACJĘ ROBI SIĘ W RADIU (EHU) i TO RADIO KOMUNIKUJE SIĘ JUŻ Z WYŚWIETLACZEM. Radio przestanie PINGAĆ a wyświetlacz nie będzie pokazywał napisów. OP-COM nie zawsze daje sobie z tym radę, a naowa cześć musi byś ówcześnie rozparowana. Dziękuję za uwagę SIG_MAN P.S. Zrobiłem w 2 postach, bo forum nie zgodziło się na zamieszczeniu tylu grafik w 1 poście. Jesli jakiś moderator będzie miał możliwość proszę połączyć posty.
  15. Wielu z nas zmieniało u siebie radio, wyrzucało CD30 i dawało lepsze radio, CD30MP3, CDC OPERA czy CD 70 NAVI. Często też wymieniamy wyświetlacz na inny, lepszy. Kolejna moja porada wyjaśni wszystkim co zrobić przy wymianie radia bądź wyświetlacza, jak rozlogować i dlaczego. Rozlogowanie zestawu jest MEGA proste i nie wymaga znajomości tajemnicy trójkąta bermudzkiego Trzeba miec OP-COMa lub TECH2. Zdjęcia przedstawiają TECH2 ale tylko dlatego że nie mam OP-COMA. Funkcje TECH2 bedą się pokrywały z funkcjami OP-COMa. Włączamy, klikamy w DIAGNOSTYKA Następnie wybieramy auto i rocznik (UWAGA, CZASAMI TRZEBA POKOMBINOWAĆ Z ROCZNIKAMI i MODELAMI, jak coś nie działa, dzwonić i pytać) Wybieramy INFORMACJĘ i ROZRYWKA A nastepnie wchodzimy w RADIO (EHU) Jeśli dobrze wybralismy rocznik oraz model auta dostaniemy informację na temat wykrytego radia Wybieramy PROGRAMOWANIE
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.