Skocz do zawartości

Bula

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bula

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.6 16V 74KW z16xe
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Ja sobie wymieniłem na świece jedno elektronowe NKG. nie pamiętaj ile wydałem ale coś koło 150 zł. i przejechałem już ponad 20 tyś. poprzednie świece zwykłe Bosch miały najechane za mojej kadencji też ponad 20tyś, i nie wiem ile poprzedni właściciel jeździł. ogólnie po wymianie było czuć różnice, w spalaniu, w kulturze pracy silnika, i może się odrobinkę lepiej zbierał. jednak teraz wydaje mi się, że wszystko wróciło do normy.
  2. A sprawdzałeś te awaryjne odpalanie na gazie? tak jak kolego wspominał kilka postów wcześniej. fakt faktem. Przy takich temperaturach lepiej próbować awaryjnie odpalać na gazie tylko ciepły silnik. Przy kilku stopniach jak parownik jeszcze będzie zimny to takie awaryjne odpalanie mija się z celem bo będzie po pierwsze ciężko palił a po drugie, to ponoć niezdrowe dla parownika. ale jak będziesz miał 20C na zewnątrz to spokojnie możesz na gazie odpalać. albo próbować odpalić na gazie tylko w wypadku jak silnik jest jeszcze nagrzany po krótkim postoju. Nie napisałeś nam jak często to się zdarza.?
  3. Bula

    Opony Astra II

    Jeśli chodzi o zimówki to polecam micheliny, założyłem w aście już jakieś 3 lata temu i to chyba najlepsze opony na jakich jeździłem. mam porównanie z poprzednimi oponami (firestone) i jest niebo a ziemia. Drugie porównanie mam gdy wsiadam do samochodu taty. Avensis II. opony do Avensis były kupione(nie pamiętam jakie) jakoś krótko po tym jak ja do aśki kupiłem i powiem wam, że na ośnieżonych drogach moja aśka sprawuje się o wiele lepiej, pewniej się prowadzi, tył nie ucieka, naprawdę bajka, a w avensis zdarzyło mi się stracić przyczepność przy takich prędkościach przy których opel trzyma się spokojnie drogi. a co do różnych opon na poszczególnych osiach to z technicznego i prawnego punktu widzenia nie ma przeciwwskazań. z tego co się orientuje.
  4. Jaki masz gaz? czy problem występuje jeśli zgasiłeś silnik na gazie? czy problem występuje po przejechaniu krótkiego dystansu? Ja u mnie mam problem z II gen LPG. Z16XE. Mam ustawione przełączanie gazu na 13 stopni. i teraz jak jadę sobie krótki dystans i krótko przed zgaszeniem silnika przełączy mi się na LPG a silnik nie da rady się porządnie nagrzać. Ciężko mi odpala gdy chce po krótkim czasie ruszyć. muszę długo kręcić rozrusznikiem.
  5. Bula

    Legalnosc oprogramowania do interfejsow

    Kup sobie OP-coma z E-bay-a tzw chińską podróbę, zmieścisz się w 200 zł i działa całkiem nieźle, chyba ze masz warsztat, założoną działalność gospodarczą i boisz się o sprawdzenie legalności to wtedy zostaje firma adako. Swoją drogą za 3000 zł dostajesz także interejs wyprodukowany w chinach, marną pomoc techniczną, i gwarancję która i tak nie działa bo to przecież ty jesteś wszystkiemu winien:)
  6. U mnie ostatnio, jakby problem ustał, musiałem w jeden dzień zrobić kilka razy drogi pi 1-2 km(normalnie bym się przeszedł ale mi się spieszyło) i silnik zapalał bez problemu, nie wiem co jest grane, Muszę też dodać ze u mnie ten problem występuje sporadycznie, powiedzmy raz na tydzień, i mimo że czasami ciężko pali to zawsze zapali, tyle ze trzeba przesadnie długo kręcić.
  7. ja mam identyczne objawy z astrą G z16xe jestem bardzo ciekawy odpowiedzi, błędy CI jakieś wywala?
  8. Bula

    2.0 100kW 16V X20XEV Gasnie Na gazie

    Masz przypadkiem instalacje II-giej generacji? Ja też tak mam u siebie, winę ponosi powietrze które wlatuje do filtra powietrza i w ten sposób dusi silnik na gazie, nie potrafie wytłumaczyć czemu tak jest, instalacje sekwencyjne nie mają tego problemu. możesz w prosty sposób to sprawdzić, odpal auto, przełącz na gaz, i dmuchnij mocno w rurę od filtru powietrza, jeżeli obroty zawirują lub, zadusi się silnik, to masz przyczyne.
  9. 1.Czujnik temperatury powietrza wlotowego/dolotowego/zasysanego, kto jak woli, może mieć wpływ na spalanie, sprawdź kabel/czujnik 2.Sonada lambda również, czasami nie wywala błędów ale może już się kończyć, wiec też trzeba by sondę/kable posprawdzać, - spróbuj na początek sondę przeczyścić, zazwyczaj pomaga na krótką metę(bardzo krótką) 3. ja miałem coś podobnego jak mi wężyk spadł od (chyba) filtra cząsteczek stałych, cały czas na 3krpm, miałem swoisty tempomat w mieście:) idąc tym tropem posprawdzaj wężyki
  10. Kupiłeś ten interfejs? ja dziś zamówiłem, teraz czekam na przesyłkę, jak będziesz go miał to podepniesz się i zobaczysz czy i jakie błędy ci wywali.
  11. Dobrze by było od tego czujnika zacząć, kable sprawdzić, nie wiem czy on ma coś wspólnego z mocą autka ale wadliwe działanie wpływa na spalanie
  12. To jest właśnie ta chińska podróbka i niby to działa,(w większości:), nie kupisz nie przekonasz się
  13. Musisz się tylko upewnić czy obsługuje twoje autko/silnik Tanizną klimy nie zdiagnozujesz, vag dobrze sobie radzi z odczytywaniem błędów pracy silnika ale ABS albo klima to już raczej nie, ostatnio czytam o OP-COM i przymierzam się do jego zakupu, jak na razie oponie są pozytywne, nawet jak ktoś kupował chińskie(tanie) podróbki:)
  14. z przodu po lewej stronie, na pasku od alternatora Powinien czujnik od ciśnienia w układzie zareagować i wyłączyć kompresor Dalej jestem pewien że powinien najpierw spuścić ci czynnik z klimy i potem nabić tyle ile jest na tabliczce, wiec nie wydaje mi się ze można nabijać klimę przy włączonym układzie. Ale lepiej niech to ktoś potwierdzi:)
  15. załączasz klimę w ciepły dzień i ma chłodzić, u mnie dodatkowo słychać na postoju sprężarkę, kontrolka od oleju Ci sie nie zapaliła? jakaś inna kontrolka Ci się zapaliła? jak przekręcasz zapłon to w ogóle jakieś kontrolki przed uruchomieniem silnika ci się palą? może masz poprzepalane albo odłączone:) w angli mieszkasz, łoojoj - słyszałem ze trudno o dobrego mechanika na wyspach:( Tak jak pisałem wcześniej wydaje mi się ze koleś powinien wypompować ci czynnik z układu klimatyzacji i nabić do pełna, u mnie wchodzi 700g więc powinien tyle dokładnie załadować, w zależności od kogo masz układ chłodzenia (lukas/bosch). Tabliczka z informacją ile czynnika mieści się do układu powinna być widoczna po podniesieniu maski bliżej szyby, Na pałe się raczej tego nie napełnia. Myślę ze coś może sie spiertentrgo jak będzie za wysokie ciśnienie ps., jak brednie pisze to poprawiać mnie prosze:)
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.