Skocz do zawartości

debiec73

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O debiec73

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gniezno
  • Model
    Opel Signum
  • Silnik
    1,9 CDTI 150 KM
  1. Witam forumowiczów, mam pytanie czy ktoś wie gdzie w Gnieźnie lub najbliższej okolicy zanjdę warsztat który dobrze regeneruje turbospężarki? Moja już się kończy przebieg 198 000 km. Przy okazji dzisiaj miałem regenerowany EGR poniżej dla przyszłych pokoleń :)/>/> ojawy jakie miałem przed naprawą. 1. Brak mocy na niskich obrotach (kompletny muł) do momentu aż załączyła się turbina około 1800 /min 2. W czasie jazdy na trasie zapalał się słynny zółty kluczyk z samochodem - po zapaleniu się kontrolki nie było doładowania (turbina wyłączona). Po wyłaczeniu samochodu i ponownym rozruchu tubo wracało. 3. Po kilu restartach silnika (trasa 140 km - 3 restarty) kluczyk samochodem z wyświetlacza zniknał natomiast na desce rozdzielczej na stałe zapaliła się ikona silnika (na żółto) 4. Samochód komplety muł zero przyspieszenia na wolnuch obrotach i brak turbo. Max prędkość w drodze do serwisu 110 km/h !!!!! N szczęście po regeneracji wszystko jak ręką odjął. Koszt 600,00 - podłaczenie do komputera, regeneracja, testy, montaż itp. Opel Szpot Swarzędz.
  2. Witam, podłączę się pood temat bo mój CIM też powoli zaczyna świrować. Może ktoś wie gdzie w okolicach Gniezna lub Krzyża Wielkopolskiego zanjdę jakiegoś speca od regeneracji modułów CIM Bardzo proszę o pomoc.
  3. Witam, Moja Signum była na fabrycznych 17" 225x45. W zimie jeżdzę na 15" 195x65 - zostały mi po vectrze b kombi. Wszystko smiga jak należy, żanych problemów z ABS-em czy kontrolą trakcji.
  4. Witam, gdzie w wielkopolsce w okolicach Poznania można wgrać poprawiony soft ? i na ile jest to bezpieczne ?
  5. Tutaj masz ładnie krok po kroku na filmiku. Działa na 100% - przynajmniej u mnie jak jeszcze nie wiesz co i jak to wpisz w wujku google hasło: "test mode vectra c" i doczytaj. Pozdrowionka.
  6. Proponuję nabyć coś firmowego, sprawdzonego wytrzymałego i bezpiecznego. Jeżeli nie masz relingów to na 100% masz fabryczne punkty montażowe polecam bagażnik bazowy THULE. Mozesz zakupić bagażnik rowerowy mocowany na hak np. Euroway firmy THULE. Generalnie polecam wejsc na stronę www.thule.pl i tam skorzystać z zakładki w górnej częśći strony FIT Guide gdzie dopasujesz dowolny bagażnik do Twojego modelu samochodu. Dlaczego Thule - bo jest to światowy lider w tego typu produkcji o sprawdzonej renomie. Kładą nacisk na jakość i bezpieczeństwo. Ale coś za coś - ceny są dość wysokie. W zamian masz pewność że nie zrobisz krzywdy sobie, swojemu samochodowi ani innym uczestnikom dróg. Sam używam wyłącznie produktów Thule i jestem bardzo zadowolony. Jeżeli chcesz bagażnik na hak na 2 rowery to mam taki nowy nieużywany do odsprzedania. Kupiłem na dwa rowery ale okazało się że potyrzeba będzie na 3 rowery więc trzeba było kupić kolejny. Jeśli jesteś zainteresowany zapraszam na priv.
  7. w weekend wymieniałem termostat w moim signum. U mnie temperatura po trasie 140 km w mrozie -16 pokazywała około 50 stopni więc nie było na co czekać. Koszt wymiany termostatu wahlera to 175 PLN termostat i robocizna 50 PLN. Samemu ciężko by ło to zrobić nie mając kanału i zestawu kluczy przedłużek itd. Po wymianie termostatu na trasie przy temperaturze na zewnątrz -17 stopni wskazówka temp. samochodu była na 85 stopniach - więc znaczna poprawa
  8. Witam, jestem uzytkownikiem CB radia od kilku lat i miałem je w różnych samochodach, ale w żadnym nie miałem takoego kłopotu ze znalezieniem dobrego miejsca do jego zamontowania jak w Signum. Może ktoś podzieli sie ze mną swoimi doświadczeniami w tej materii. Będę wdzięczny za wszelkie rozsądne sugestie. Oczywiście chciałbym unikąć ingerencji za pomocą wiertła czy innych narzędzi robiących trwałe ślady Przy okazji zapytam jakie jest najmniejsze na rynku radio CB o zadowalających parametrach ? Pozdrawiam
  9. Ja mam podobny problem z tym ze słynna ikonka samochodu z kluczykiem zapaliła mi się w czasie jazdy (zimny silnik od uruchomienia samochodu dystans jakiś 1 KM temp. na zewnątrz -14) Błąd się wyświetlił i sam zgasł po około minucie dalszej jazdy. Poostałe objawy jak w temacie czyli przed właczeniem silnika błąd się pojawia po włączeniu natychmisat gaśnie.
  10. u mnie wypalanie filtra odbywa się średnio co trzecie tankowanie czyli po przejechaniu około 2100 - 2400 km. Specyfika jazdy średnio 70% trasa 30% miasto.
  11. Witam, używam oleju Mobil1 5w30 do filtrów DPF. Wymieniam co 15-20 000 km i chwalę sobie.
  12. Okazało się że to był alternator a w zasadzie regulator napięcia. Element zosatł wymieniony i teraz już wszystko jest w porządku. Koszt 220 złotych. Kontrolka jest i był sprawna a o braku ładowania poinformowała mnie po 4 dniach kiedy po włożeniu rano akumulatora i uruchomieniu samochodu chciałem pojechać do mechanika. najważniejsze że wszystko jest już ogarnięte i mogę śmigać.
  13. okazałao się że najprawdopodobniej padł alternator. Po naładowaniu akumulatora samochód odpalił pięknie niestety ładowania nie ma wcale miernik podaje tylko napicie akumulatora 12,3 V. Na wszelki wypadek diagnozę potwierdziłem w warsztacie. Umówiłem się na naprawę alternatora na poniedziałek. Przewwidywany koszt max 450 z pełną regeneracją alternatora+ wymiana. Ciekawosta: Serwis opla zarzyczył sobie za nowy alternator 2150,00 zł + wymiana !!!!
  14. Witam wszytskich Opel Signum 1,9 CDTI 150 KM 2005 r. 170000km Proszę o sugestie dotyczące mojego dość dziwnego problemu. Dzisiaj wracałem z delegacji dystans 140 km. Przed wyjazdem normalnie uruchomiłem samochód i ruszyłem w trasę. Po przejechaniu 40 km w pierwszej większej miejscowości przy staniu na czerwonym świetle zauważyłem że obroty silnika są wyższe niz normalnie około 1100 a spalanie komputer pokazywał 08-09 litra gdzie normalnie w takiej sytuacji było max 05-06. Dodatkowo temperatura silnika na postoju spadała znacznie poniżej 80 stopni w trasie nie przekraczała 85 stopni. Sytuacja z podwyższonymi obrotami i niższą pracą silnika była az dotarłem na miejsce do domu. Nie wyświetlały się żadne błędy komunikaty itd. Po wyłaczeniu samochodu coś mnie tknęło aby spróbować uruchomić go ponownie. Nie udało się efekt był taki jak przy wyładowanym akumulatorze (akumulator Bosch nowy zakupiony w marcu 2011). Po około pół godzinie spróbowałem zapalić ponownie - ciężko zakręcił ale się udało. Dodatkowo pojawił się problem ze wspomaganiem i wyświetlił się błąd który to pojawia się przy takich okazjach (kierownica + wykrzyknik). Myślałem że to może alternator ale nie zapaliła się konrolka ładowania a jeśli nawet co ma z tym wspólnego niedogrzewanie silnika i problemy ze wspomaganiem (chwilami jakby fo wogle nie było) Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć.
  15. No właśnie niby nie ma różnicy ale podobno opel montuje LUK-a fabrycznie ale również podobno Sachsa są mocniejsze, wytrzymalsze itd. co jak pokazuje post rafaln1 wcale nie musi być prawdą.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.