Skocz do zawartości

Psz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Psz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Zafira B
  • Silnik
    1.9 CDTI 120KM
  1. Witam Szanownych Forumowiczów. Proszę o informację gdzie mógłbym oddać swoje auto do diagnozy. Ostatnio padła dwumasa w mojej Zafirze. Został wymieniony cały komplet koło dwumasowe, wysprzeglik, sprzęgło. Przy okazji filtr powietrza, filtr oleju i olej. Po odebraniu z warsztatu auto ma problem z zapalaniem na zimnym silniku. Z wydechu zauważyłem jasny dym. Na ciepłym tez kręci trochę dłużej, ale nie zawsze. Przed naprawą zapalało od razu. Po odpaleniu silnik pracuje normalnie. Odstawiłem powrotem auto do warsztatu. Sprawdzili i stwierdzili, że wtryski do wymiany... Taki zbieg okoliczności - powiedzieli... Juz im za bardzo nie wierzę, dlatego chciałbym oddać auto do jakiegoś mechanika, który jest w temacie. Auto ma 150 tyś przebiegu.
  2. Naprawiłem !! Sam !! Oczywiście bez Waszej pomocy nigdy bym tego nie zrobił. Dziękuje ! Ta gumowa rura za przepływomierzem była źle założono przez mechanika po wymianie filtru powietrza. Podwinęła się od dołu, wiec z góry nie było nic widać. Wlatywalo tamtędy lewe powietrze. Dopiero jak ją zdjąłem razem z pokrywa filtra zobaczyłem zagięcie. Poprawiłem. Kontrolka 'check engine' zgasła po trzecim odpaleniu silnika. Przejechałem jakieś 30 km i jest ok. Praca silnika w normie. Błąd 227956 nadal można odczytać za pomocą pedałów. Raczej "domowymi sposobami" chyba nie da się tego skasować ? Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc ! PS. Przestaje wierzyć mechanikom. Ostatnio zmieniali mi żarówkę 3 godziny (jak mi się druga przepaliła to zmieniłem już sam w 20 min) , a teraz źle założona rura. Chyba sam wymienię sobie filtr paliwa i wyczyszczę EGR. jeszcze zdjęcie:
  3. kicaj dzięki za podpowiedź błąd 227956 czyli P2279 Nieopomiarowane powietrze po stronie ssącej lub P2279 Nieszczelność w układzie wlotowym lub P2279 - Wykryto nieszczelność w układzie wlotu powietrza podjechałem na komputer, skasowali błąd, ale niestety po przejechaniu 10 km po mieście znów 'check engine' i ten sam błąd
  4. Nikt nie napisze co jest przyczyną bo trzeba by zgadywać - poczytaj ten temat o dieslach. chyba chciałeś jakiegoś linka dac pisząc "ten temat" przeleciałem całe forum, ale nic za bardzo nie pasuje do mojego przypadku zastanawia mnie to, że turbina rusza, ale z dużym opóźnieniem... zobaczymy co powie jutro fachowiec-komputerowiec
  5. Witam Zafira 1.9 cdti, przebieg 65000 300 km temu wymieniłem olej, filtr paliwa, filtr powietrza. Dziś zauważyłem, że auto straciło moc. Wjeżdżałem pod górkę na 3 biegu (wjeżdżam pod nią nawet kilka razy dziennie) i nie załączyła się turbina jak zwykle. Dopiero jak zredukowałem na 2 to auto jakoś się zakulało. Zaczęła się palić kontrolka silnika i nie gaśnie. Z tego co zauwazyłem, to turbina załącza sie dopiero przy wyzszych obrotach, czyli z dużym opóźnieniem. Jutro rano jadę na komputer, ale może ktoś podpowiedziałby już co może być przyczyną ??
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.