Skocz do zawartości

Psz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Psz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Zafira B
  • Silnik
    1.9 CDTI 120KM
  1. Witam Szanownych Forumowiczów. Proszę o informację gdzie mógłbym oddać swoje auto do diagnozy. Ostatnio padła dwumasa w mojej Zafirze. Został wymieniony cały komplet koło dwumasowe, wysprzeglik, sprzęgło. Przy okazji filtr powietrza, filtr oleju i olej. Po odebraniu z warsztatu auto ma problem z zapalaniem na zimnym silniku. Z wydechu zauważyłem jasny dym. Na ciepłym tez kręci trochę dłużej, ale nie zawsze. Przed naprawą zapalało od razu. Po odpaleniu silnik pracuje normalnie. Odstawiłem powrotem auto do warsztatu. Sprawdzili i stwierdzili, że wtryski do wymiany... Taki zbieg okoliczności
  2. Naprawiłem !! Sam !! Oczywiście bez Waszej pomocy nigdy bym tego nie zrobił. Dziękuje ! Ta gumowa rura za przepływomierzem była źle założono przez mechanika po wymianie filtru powietrza. Podwinęła się od dołu, wiec z góry nie było nic widać. Wlatywalo tamtędy lewe powietrze. Dopiero jak ją zdjąłem razem z pokrywa filtra zobaczyłem zagięcie. Poprawiłem. Kontrolka 'check engine' zgasła po trzecim odpaleniu silnika. Przejechałem jakieś 30 km i jest ok. Praca silnika w normie. Błąd 227956 nadal można odczytać za pomocą pedałów. Raczej "domowymi sposobami" chyba nie da się tego skasowa
  3. kicaj dzięki za podpowiedź błąd 227956 czyli P2279 Nieopomiarowane powietrze po stronie ssącej lub P2279 Nieszczelność w układzie wlotowym lub P2279 - Wykryto nieszczelność w układzie wlotu powietrza podjechałem na komputer, skasowali błąd, ale niestety po przejechaniu 10 km po mieście znów 'check engine' i ten sam błąd
  4. Nikt nie napisze co jest przyczyną bo trzeba by zgadywać - poczytaj ten temat o dieslach. chyba chciałeś jakiegoś linka dac pisząc "ten temat" przeleciałem całe forum, ale nic za bardzo nie pasuje do mojego przypadku zastanawia mnie to, że turbina rusza, ale z dużym opóźnieniem... zobaczymy co powie jutro fachowiec-komputerowiec
  5. Witam Zafira 1.9 cdti, przebieg 65000 300 km temu wymieniłem olej, filtr paliwa, filtr powietrza. Dziś zauważyłem, że auto straciło moc. Wjeżdżałem pod górkę na 3 biegu (wjeżdżam pod nią nawet kilka razy dziennie) i nie załączyła się turbina jak zwykle. Dopiero jak zredukowałem na 2 to auto jakoś się zakulało. Zaczęła się palić kontrolka silnika i nie gaśnie. Z tego co zauwazyłem, to turbina załącza sie dopiero przy wyzszych obrotach, czyli z dużym opóźnieniem. Jutro rano jadę na komputer, ale może ktoś podpowiedziałby już co może być przyczyną ??
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.