Skocz do zawartości

milo358

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O milo358

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Calibra
  • Silnik
    2.0 16V C20XE
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. milo358

    Uturbienie C20XE

    Witam. Dzięki za odpowiedż.Dałem sobie spokój z tym guanem made in china. Zdecydowałem sie na sterowanie ori ecu z Leta i taki zakupiłem więc temat strojenia odpada, zostaje tylko przeróbka wiązki i kupno paru dodatkowych czujników i temat elektroniki byłby opanowany, tylko mam problem z przepływomierzem . mam motronic 2.5 i według schematu(m2.5 i m2.7let) przepływomierz jest tak samo podłączony do pinów w ecu.i pytanie czy podejdzie przepływ z m2.5 pod ecu 2.7?, ewentualnie czy da sie go jakoś przerobić?( Wiem że różnią sie średnicą z leta ma 3") Bo kupno przepływu ori do leta to sporo $$.
  2. Witam. Chciałbym uturbić moje xe i znalazłem taki zestaw http://www.ebay.com/itm/VAUXHALL-C20XE-LET-T3-RED-TOP-TURBO-CHARGER-KIT-Brand-New-/190589759404?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c6008efac I teraz pytanie czy to sie nadaje? I co z przepływomierzem, przepustnica i komputerem czy to sie da jakoś zgrać z kompem , czy ecumasterem dało by sie to zestroić. Wiem że trzeba odpreżyć silnik i zmienić śruby na arp no i kute tłoki ale słyszałem że ten silniczek seryjny wytrzymuje do 250ps a mnie narazie interesuje 200- 220ps. Co o tym myslicie?Pozdrawiam.
  3. Ok. Dzięki wam wielkie. Pozdrawiam
  4. To zaryzykuje i wsadze F16:) a jak z mocowaniem trzeba będzie coś przerabiać?
  5. Gdzie szukać tego znaczka + ?bo przy oznaczeniu F16 przy wybieraku nie ma. To mówisz że wytrzyma można wkładać?
  6. Przeszukałem neta teraz troszke i te F16 były montowane w calibrach 2.0 8v C20NE tylko z oznaczeniem CR (F16CR) nie wiem co oznacza to CR. To wytrzyma ta skrzynia w C20XE?
  7. Jadnak zostawili skrzynie od 1.6 jest F16 tak więc do mojego silniczka C20XE raczej nie będzie sie nadawać bo tam 150kucy ją rozsypie szybko. A mechanizm różnicowy bedzie pasował do F20?
  8. Wiem napewno że tam nie jest orginalny silnik, zanim go kupiłem koleś wcześniej swapował silnik i to jest silnik GSI w dowodzie jest wbite kadett GSI. A orginalny silnik w nim siedział chyba 1.6 to myśle że ze skrzynią zmienili bo skrzynia z 1.6 do 2.0 nie bardzo, aczkolwiek nie wiem jaka tam siedzi. A jak można sprawdzić skrzynie o oznaczenie mi chodzi gdzie ono sie znajduje? Co to jest ML2.5 pytasz o sterownik komputera?
  9. Tak mi sie wydaje jakby silnikiem bo i drążkiem zmiany biegów też szarpie nie wiem co to może być a może winą jest to że jak zmieniałem poduszki to odrazu je dokręciłem a powinno sie dokręcić po odpaleniu silnika żeby mogły sie ułożyć ale wydaje mi się że to raczej odpada. Będę podmieniał części z kadeta C20ne skrzynia chyba F18 zaczne od przegubów z półośkami jak nie pomoże to spróbuje pobawić sie z mechanizmem różnicowym.A jak nic z tego nie będzie to przeszczep skrzyni z tegoż kadeciora . Dzięki za odp. Pozdrawiam
  10. Witam. jestem tu nowy. Szukałem podobnego tematu ale niczego sie nie dowiedziałem . Mam taki problem otóż gdy gwałtowniej ruszam jest szarpnięcie silnikiem dzieje się tak też gdy podczas jazdy puszcze pedał gazu i wcisnę gwałtownie. Wygląda to na jakiś luz w skrzyni ale nie jestem pewny nie wiem gdzie szukać . Dodam że wymienione są wszystkie poduszki silnika i skrzyni, sworznie, końcówki, tuleje wachaczów. Słyszałem że to może być wina mechanizmu różnicowego jest to możliwe z tymi objawami? Pomóżcie pozdrawiam.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.