Skocz do zawartości

kicaj

Administrator
  • Liczba zawartości

    7671
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    29

Ostatnia wygrana kicaj w dniu 30 Styczeń

Użytkownicy przyznają kicaj punkty reputacji!

Reputacja

136

O kicaj

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    jest B/DE, było HH/DE
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    F34
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

14469 wyświetleń profilu
  1. Jak wtryski leją a korekta to wyłapuje w miarę to możesz nie zauważyć, czasem może się też wieszać. jeśli to przepływka to możesz spróbować wypiąć ją i sprawdzić jak jeździ auto. Jeśli nie ma różnicy to prawdopodobnie to będzie to. Ale uwaga posypią się błędy...
  2. prawidłowa regeneracja polega na nadaniu nowego numeru, ale często warsztaty nie mające maszyny do sprawdzenia robią bez bo i tak korekcja wtrysku zazwyczaj wystarcza. Coś jest nie tak że nie przyjmuje wtrysku. Ja więcej nie pomogę - może ktoś kto się zna bardziej się wypowie. Może problem leży w problemie wpisania tego wtrysku do kompa?
  3. 400-500km pomiędzy wypaleniami w ruchu mieszanym to OK. Czy podczas wypalania dymi, może bardzo? z twojego opisu powinien rzeczywiście mniej spalać. Wtryski były kalibrowane, sprawdzane po regeneracji?
  4. klapki masz? EGR całe? kiedy wymiana filtra powietrza, oleju? jaka średnia prędkość? bo ja jeździłem i miałem takie spalanie...
  5. możesz mi podać źródło? bo mi z ministerium finansów wychodzi tak jak pisałem https://www.bundesfinanzministerium.de/Web/DE/Service/Apps_Rechner/KfzRechner/KfzRechner.html
  6. tak, w starej kamerce miałem akku, - kamera działała do 30 min po odcięciu zapłonu. Te obecne to tylko przez 1-2min, czy to akku czy caps, tylko do czasu zapisu filmu... niestety
  7. ja też szukam, na przód i tył ale żeby miał też akumulator, tak żeby można było nagrywać jeszcze po wyłączeniu zasilania... ktoś coś?
  8. niemcy płacą od mocy? a mnie się wydawało że od pojemności i od emisji CO2...
  9. skąd auto? silnik serii Z19 DT i DTL są 8 zaworowe, DTH i DTJ 16 zaworowe.
  10. częsty problem, ja czyściłem hamulce raz na rok w ZB... może klocki bardzo pylą albo nie pasują klocki do tarczy, albo zbyt duża szpara pomiędzy i pył rezonuje...
  11. inne firmy już mają grzanie, jak to rozwiązali prawnie, nie wiem Opel w niektórych modelach, na przykład w mojej zafci, montował QuickHeat (opcja) - dodatkowa grzałka elektryczna w układzie dolotowym powietrza do kabiny. Te kropki to taki akcent by resztki kleju nie były widoczne...Ford montował cienkie druciki z góry na dół, czasem wkurzające podczas jazdy ale zimą to była rewelacja...
  12. ale warto przeliczyć ile kosztuje dwumasa, jaki koszt wymiany i przy jakim przebiegu. Może się okazać że lepiej wszystko od razu by nie płacić dwa razy za robotę...
  13. Czy kolejne wciskanie sprzęgła powoduje że bieg (nawet ten sam) łapie wyżej? też wymieniałem LUKa w Z19DTH i nie miałem problemów...
  14. powiem jak zwykle - czytaj forum, tam już to jest...
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.