Skocz do zawartości

kicaj

Administrator
  • Zawartość

    7999
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    27

Ostatnia wygrana kicaj w dniu 26 Luty

Użytkownicy przyznają kicaj punkty reputacji!

Reputacja

129

O kicaj

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    jest B/DE, było HH/DE
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    F34
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

14158 wyświetleń profilu
  1. Pytanie nie głupie, tyle że: - zły dział, - już było, - wystarczy poczytać zamiast od razu pisać. Tak, nie w każdym było. Zależne od wersji i wykupionej opcji. Sent with handy.
  2. Nie znam tego modelu, ale porównaj ze zdjęciami innego radia... brak płynu to też błąd... przy najmniej u mnie tak było. Sent with handy.
  3. A czy 04 nie ma nic wspólnego z hamulcem? Nie skończył ci się ostatnio płyn do spryskiwaczy? Sent with handy.
  4. kicaj

    Opel Signum ciągłe wypalanie DPF

    Poza czasem zmienionym odgłosem, czasem inaczej pracującym silniku oraz polepszonych osiągach bez zaglądania ciężko będzie to sprawdzić. A że były problemy to można nie zwrócić uwagi na to. Może tak być że nie potrafili wyczyścić więc wywalili.
  5. kicaj

    Wtryski - Vectra C 1.9 CDTI

    nie wiesz który ile leje, więc wszystkie na stół i albo wszystkie regenerowane, nowe albo każdy wtrysk oddzielnie wpierw sprawdzić i potem gdybać. To co ci pokazuje to korekta na poszczególnych wtryskach ale gdy wszystkie 4 są razem...
  6. kicaj

    Z19DTH moc 120 czy 150 KM ?

    Pozwolę sobie dodać iż Z19DTJ to silnik Z19DTH z obniżoną mocą do 120KM, z różnych powodów - opisanych na forum. Z19DT, Z19DTL to silniki 8 zaworowe Z19DTH (a więc i Z19DTJ) to 16 zaworowe. Nigdy nie spotkałem silnika Z19DTH w mocy 120KM...
  7. kicaj

    Opel Signum ciągłe wypalanie DPF

    Zanim wydasz kupę pieniędzy sprawdź czy przewód od czujnika ciśnienia spalin nie jest dziurawy, albo czujnik nie zalepiony... U mnie tak było... powinieneś mieć jeden czujnik - przewód idzie od dpfu do komory silnika. Sent with handy.
  8. Nie piszesz jaki masz silnik, ale zgaduję że mowa o skrzyni M32 - poczytaj o niej, i jej przypadłości. Na forum sporo już pisano... Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  9. jakby co to jestem za...
  10. Sorki zasugerowałem się... Ale i tak dziwne jest: Zamieniasz miejscami świece i błąd ciśnienia znika? Albo auto głośnie klekocze? Jeśli klekot ustaje po nagrzaniu to mogłoby to świadczyć o źle działających świecach. Dasz radę zmierzyć ich oporność? Może kontakt kabel - świeca też nie jest najlepszy... Sent with handy.
  11. Ja bym się przyjrzał wtryskom, jakie mają korekty... Dziwi mnie fakt że po zamianie świec żarowych silnik nie klekocze, choć może to tylko zbieg okoliczności. Sent with handy.
  12. Nadal nie jest to wymówką, bo ja też piszę i da się wstawiać znaki. Zresztą często auto- korekta jest pomocna. Nie jest tak że zwykle paliwo ci pomoże. Chodzi o to że paliwo "podrasowane" ma mniejszą zdolność smarowania, a co za tym idzie pompa paliwa może szybciej się zatrzeć. Generalnie warto od czasu do czasu zalać. Nie jest to tylko moja opinia ale też innych osób związanych z branżą paliwową. Inną rzeczą jest jakość paliwa na stacji oraz iż to nie jest efekt natychmiastowy. Jednej rzeczy nie rozumiem - piszesz o pomiarze ciśnienia oleju napędowego czy silnikowego na poszczególnych cylindrach? Sent with handy.
  13. Po pierwsze ja też piszę z telefonu i mam znaki, po drugie wymieniłeś uszczelkę w smoku? Bo moim zdaniem jak tego zaniedbałeś to nowy silnik długo nie pociągnie. Po trzecie tankowanie tylko vervy też nie jest dobre... Sent with handy.
  14. Prawej, lewej czego? Względem czego? Kabelków nie zamieniłeś? Sent with handy.
  15. kicaj

    Witamy

    A ja opla na citroena...Witaj Sent with handy.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.