Skocz do zawartości

Fenekroz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Fenekroz

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. p.paliwa wymieniana przy zmianie oleju.
  2. WItam Jest problem posiadam opla astre G silnik 1.6 16 v rocznik 1999 rok. opis problemu: Przy utrzymywaniu obrotów 1500 - 3500 jak trzymam noge na gazie w jednej pozycji skacze mi (tak jakbym zdawał na prawo jazdy i za mało gazu dodawał przy ruszaniu) wrzucam luz i sie wszystko uspakaja nie szarpie ma normalne obroty. Przy dodawaniu gazu nic sie dziwnego nie dzieje normalnie reaguje natomiast właśnie przy utrzymywaniu obrotów na jednym poziomie skacze. Świece rok temu wymieniane, ERG czyszczony.
  3. Miałem IDENTYCZNA SYTUACJE Moja rada kupić środek do czyszczenia gaźników i zabrudzonych elementów silnika chyba w każdym sklepie motoryzacyjnym jest dostępny. (taki z rurką jak WD 40) . Przedmuchać nim cała przepustnice wszystkie zakamarki wyczyścić szmatką (sumiennie) . Powinno pomóc a jeżeli nie to proponuje zajrzeć przez przepustnice do kolektora dolotowego który znajduje się poniżej jak jest czarno( z nagaru) to wypada go rozebrać i przeczyścić. Taka moja rada robiłem to w swojej astrze i pomogło. Także w razie pytań służę pomocą.
  4. Witam Mam problem przy słuchaniu muzyki drży mi prawa przednia szyba (od kierowcy) jest jakiś sposób na to żeby tego drgania sie pozbyć??
  5. a jaki ma symbol silnik 1.6 16V ? Jak moge pasek naciągnąć jak mam napinacz? pozdr
  6. http://imageshack.us/photo/my-images/254/95402825fa0.jpg/ Kabina kierowcy jest po lewej
  7. Gdzie kupiłem silnik krokowy? Czy pytasz gdzie się znajduje? Mam zaślepiony EGR.
  8. Mam małe pytanie , dlaczego pasek od alternatora może być przyczyna falowania obrotów?
  9. Spróbuj wymienić świece ale na tuningowe (nie pamiętam nazwy) koszt świecy ok 40 zł sztuka, ponoć ich nie można zalać (spalają większość mieszanki która dostaje się do cylindra) . Na początku wymieniłem jedną na tuningową pojeździłem 3 tygodnie problem wrócił. Kupiłem 4 świece i wymieniłem i funkcjonuje do dnia dzisiejszego. Nie jest to uniwersalna diagnoza ale mi pomogło od 3 miesięcy mam spokój. EGR Ci się zapchał dlatego że Ci nie palił na wszystkie gary. I przeczyszczenie na pewno pomoże zebrał się na nim nagar.
  10. Przeczysciłem przepustnice i silniczek krokowy przy okazji. EGR mam zaślepiony jak np. hamuje silnikiem lub jeżdżę dynamicznie do 5000-6000 obrotów to zapala mi się check engine (bład EGR) , wyłacze i włacze silnik i znika bład. zastanawiam się czy zostawić go nie zaślepionego.. Problem jest z wahaniem obrotów mniejszy niż był wcześniej ale.. zdarza mi się co jakiś czas, że z wysokich obrotów spada do 500 obr i albo sie utrzymuje chwile i walczy żeby nie zgasnąć albo po prostu gaśnie.. Zastanawiam się co może być przyczyną . Za mało powietrza dostaje albo świece zalewa.. ?? (świece mam tuningowe które ponoć nie można zalać) Nie znam mechanizmu jakim się do końca rządzi silnik. Nie potrafię sobie z tym dać rady. z góry dzięki za pomoc
  11. Mam problem z falującymi obrotami na luzie. Jak stoję na skrzyżowaniu mam mniej więcej 700 obr to mam wrażenie że powinien mieć delikatnie więcej bo drży całe auto Np. wyprzedzam mam 5000 obr i po wyprzedzeniu wrzucam go na luz to obroty spadają do 500 prawie gaśnie lub zdarza się że gaśnie (wrzucam bieg, zdusi się rozpędzony i odpali) Nie jest to regóła ale zdarza się na tyle często że zaczyna mnie denerwować, może macie pomysł jak sobie z tym problemem poradzić. z góry dzięki za podpowiedzi. Mam zaślepiony EGR , wymieniłem na urzywkę wprawdzie ale oryginalny silnik krokowy.
  12. Przeczyściłem kolektor dolotowy po przejechaniu 120 km zaglądając przez przepustnice zobaczyłem już czarne ślady (nagar). Czy to jest normalne w takim czasie? I jeszcze jedna sprawa zaślepiłem EGR po przejechaniu wyżej wspomnianych 120 km odkręciłem EGR ponieważ jak astre trochę przegoniłem zapalała się kontrolka check engine i na uszczelce był olej. Pytanie jak on sie tam mógł dostać i czy to norma? Z góry dzieki za podpowiedzi
  13. Miałem podobnie proponuje Ci przeczyścić odmę . U mnie np. była prawie cała zatkana szlamem. Wyczyściłem też układ dolotowy cały. Od 3 dni jeździ elegancko się zbiera nie ma żadnych problemów zobaczymy co się będzie działo dalej.
  14. Sprawa wygląda tak kolektor dolotowy składa się z 3 części ,odkręciłem 2 części tego kawałka bezpośrednio przylegającego do bloku silnika nie ruszałem (ale wyczyściłem) i tam właśnie trzeba wymienić uszczelke. Natomiast jeżeli ściąga się "komore dolotową" to można ja otworzyć na połowę i właśnie w połowie jest (gumka , uszczelka) radziłbym na nią uważać przy demontażu ponieważ nowa występuje tylko z nowym kolektorem.Po wyczyszczeniu, poradziłem sobie wkłądając z powrotem tą (gumke, uszczelke) i smarująć siliconem odpornym na wysokie temperatury. Uważam temat za zakończony Rozbierałem go wczoraj dlatego jeżeli ktoś ma jakieś pytania to moge odpowiedzieć.
  15. Moim zdaniem to silnik krokowy miałem podobne objawy do Twoich . Wymieniłem krokowca ,przeczysciłem przepustnice i hula.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.