Skocz do zawartości

skowronek777

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O skowronek777

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Antara
  • Silnik
    2.0 CDTI 150KM
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A co z niby xenonami H7? Koszt zdecydowanie niższy i podobno efekt dobry. Pozostaje jednak kwestia homologacji.
  2. Witam forumowiczów. Czy może ktoś z doświadczonych kolegów poradzić jak poprawić oświetlenie w Antarze. Chodzi o światła do jazdy drogowej, które nawet w testach okazują się zaskakująco zawodne. Wydajniejsze żarówki H7 a może przeróbka na xenony H7 albo inne propozycje. Proszę o praktyczne i konkretne wypowiedzi.
  3. Po wizycie w serwisie opla zdiagnozowano "przegnite przewody". Naprawiono je i pomogło na tydzień. Znów kontrolki abs, esp itd zapaliły się. Po kolejnej wizycie w tym serwisie stwierdzono, że to styl mojej jazdy jest przyczyną problemów z ABSem a po kolejnej diagnozie uznano, iż jest to jednak czujnik ABS. Czujnika nie wymieniono, bo nie mieli go w serwisie. Wyjechałem z niesprawnym autem, ale po krótkim czasie kontroli zgasły. I tak kolejny tydzień jeździłem aż znowu się zapaliły podczas jazdy. Nie zauważyłem jakiś szczególnych okoliczności, które mogłyby wpływać na zapalanie się kontrolek i problem z ABSem. Czy ktoś z kolegów spotkał się z podobnym przypadkiem i jest w stanie pomóc?
  4. Zrozumiałem przekaz. Mechanik twierdzi, że w hurtowni, w której się zaopatruje może kupić jedynie cały moduł. Jak się jednak okazuje problem może być nie w czujniku.
  5. Tak, widziałem to ogłoszenie. Są też tańsze czujniki. Dzięki za pomoc.
  6. Mechanik twierdzi, że czujnik ABS jest jednym modułem z piastą i łożyskiem i nie wymienia się jedynie czujnika. Z Twojej informacji wynika, że mija się z prawdą. Jesteś w stanie podrzucić mi dowody?
  7. Szanowni koledzy, Po zdecydowanym hamowaniu w trakcie jazdy zapaliła się kontrolka ABS. Oczywiście w związku z niedziałaniem tego systemu nie działa kontrola trakcji, napęd na 4 i automatyczne hamowanie przy zjeździe ze wzniesienia. W warsztacie komputer pokazał błąd w czujniku ABS w tylnym prawym kole. Mechanik podłączył nową piastę z czujnikiem i nadal po sprawdzeniu systemu ABS kontrolki nie gasną. Mechanik twierdzi, że sygnał z czujnika jest zbyt słaby. W związku z tym mam pytania do doświadczonych kolegów: w czym może być problem z niedziałającym ABS czy konieczna jest wymiana całej piasty (z łożyskiem i czujnikiem ABS) czy też wsytarczy wymienić sam czujnik ABS
  8. skowronek777

    Światła Do jazdy dzienniej LED Antara

    ale w takiej sytuacji zawsze będą Ci świecić mijania a nie ledy w okresie kiedy automat zmierzchowy "uzna", że dzienne wystarczają. "partyzantka" podłączenia pod bezpieczniki została z dwóch powodów - po pierwsze koledzy nie odpowiadali od września więc się przyzwyczaiłem a po drugie - jak pojechałem do mojego elektryka to mnie pochwalił za proste rozwiązanie i nic nie zmienił teraz jeżdżę wyłącznie na automacie i zawsze święcą mi właściwe światła. Jedyny mankament to działanie automatu zmierzchowego we mgle - uznaje, że jest wystarczająco jasno aby świeciły się ledy a nie mijania więc trzeba przełączyć ręcznie. Poza tym działa ok, nawet mam wrażenie, że zbyt szybko włącza wieczorem mijania. Czasami nawet jak wjadę w las w ciągu dnia to wyłączy ledy a włączy mijania. Jak masz ochotę to zrobię fotkę jak mi to wyszło, wykorzystałem naturalne miejsce w zderzaku i wygląda to w Antarce całkiem przyzwoicie.
  9. skowronek777

    ciśnienie w oponach

    zużyte są wszystkie 4 a dotyczą opon w rozmiarze jak wyżej podałem. Dziś serwis Opla odpowiedział mi, że w trybie ECO (sądzę, że chodzi o jazdę ekonomiczną a nie ekologiczną ) mogę do tych rozmiarów opon stosować 2,3 przód i 2,4 tył a w trybie KOMFORT zalecają po 2,1 na przód i tył. Nawet przy ciśnieniu 2,3 i 2,4 opony wyglądają jak kapcie
  10. Witam, Mam pytanie co do ciśnienia, jakie winienem stosować w oponach: · letnich: 225x65x18 103H · zimowych: 195x70x16 100H Zaznaczam, że dotychczas stosowałem ciśnienie zgodnie z instrukcją tj. 2,1 przód i 2,3 tył, ale po 2 sezonach widzę, jak opony są zużyte na zewnętrznych krawędziach i niezużyte na środku. Nadto wizualnie widać, że przy ciśnieniu z instrukcji opony są mocno ugięte i do jezdni dotyka nie tylko bieżnik ale i boczna krawędź.
  11. skowronek777

    Światła Do jazdy dzienniej LED Antara

    Hm, to nie takie proste. Należałoby kabel "+" ciągnąć z komory silnika do kabiny. Pod zapalniczkę mam już podpięte CB, navi i telefon. Poza tym pozostaje kłopot z podłączeniem sterowania automatem do świateł mijania. Poproszę innych o pomoc.
  12. Szanowni koledzy Mam pytanie dotyczące najlepszego miejsca do wpięcia się pod zasilanie do świateł LED. Masa jest oczywista natomiast + winien być w miejscu, gdzie pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka. Wg przepisów światła dzienne muszę się automatycznie wyłączyć co realizuje specjalny automat tyle że wymaga on podłączenia pod + świateł mijania i tu drugie pytanie: gdzie to najlepiej uczynić? Tymczasowo podpiąłem się pod bezpieczniki w komorze silnika ale to partyzantka. Poza tym napięcie wyłączane jest po wyjęciu kluczyka dopiero po kilkudziesięciu sekundach. Światła w tym czasie oczywiście świecą - ma to niewątpliwy walor przy wysiadaniu w ciemnych miejscach, które są dodatkowo oświetlone ale na pewno wpływa na akumulator, który właśnie chcę oszczędzać ledami.
  13. skowronek777

    Antara - filtr kabinowy

    dzięki, jak zdemontować ten schowek?
  14. witam, proszę o info doświadczonych forumowiczów gdzie się znajduje filtr kabinowy w Antarze, jak go wymienić i gdzie szukać przystępnych cenowo filtrów.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.