Skocz do zawartości

drverde

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O drverde

  1. drverde

    Wsteczny zacina się

    Czyli wymiana skrzyni tylko wchodzi w grę ? Mniej więcej jaki to koszt ?
  2. Witam posiadam opla kadeta 1.4 benzyna gaz z 95 roku ( 4 biegowy ) i mam problem z wstecznym biegiem ( R ). A mianowicie wsteczny nie wchodzi, lub jak to bym nazwał częściej wchodzi 1 bieg niż wsteczny. Wiem jak się włącza wsteczny. Pierścień do góry i ruch jak na jedynkę lecz bardziej do lewej strony. Zamiast (R ) wbija jedynka. Mało kiedy wsteczny załapie, można powiedzieć że ostatnio prawie w ogóle. Dwójkę musze wbijać tak jak na wsteczny czyli pierścień do góry i w lewą stronę tyle że w dół. "normalnie" działa bez pierścienia tylko 3 i 4 . Co może być powodem tego ?
  3. Silnik ma ponad 130 000 km przejechanych, według tego co pisze na liczniku. Jestem 2 właścicielem, 1 właściciel zapierał się że oryginalny przebieg. Przed wymianą nie brał oleju. W sensie takim że po zrobieniu 700 km ( od kupna ) oddałem go znajomemu koledze mechanikowi by wymienił olej i filtry, plus grzebnął w silniku, gdyż auto gasło podczas wysprzęglania. No ale ten problem został zrobiony. Może być taka sytuacja że coś kolega żle skręcił ? ( w zasadzie jest mechanikiem, no ale wiadomo ... ) , lub coś nie przyjemnego się dzieje z silnikiem ? Odnośnie ile oleju było nie wiem, sam mówił mi że wszytko wlał wg norm.
  4. Witam zrobiłem koło 1300 km po wyminie oleju w silniku jak i filtrów. Dzisiaj po zajechaniu na CPN z pod maski unosił się nieznacznie/znacznie dym, no taki że ja z przedniej szyby czołowej widziałem go. Zatankowałem auto podjechałem do domu, w drodze towarzyszył mi lekki, lecz wyczuwalny zapach spalonej gumy ?. No nic dojechałem do domu około 3-4 km od CPNu niby dym też taki sam się unosił lekki lecz zauważalny z pod maski. Przeczekałem koło 3-5 minut ( po tylu minutach dym ustąpił )paląc papierosa w aucie po jakim czasie dym przestanie lecieć. Otworzyłem maskę niby nic nie było widać żadnych śladów, lecz po otwarciu korka do wlewu oleju uniósł się dym, znaczący, no taki że bardzo dobrze można było zaobserwować ( nie był to dym tupu buchnięcie dymu ) raczej coś jak gorąca herbata tyle co zalana do kubka. Dolałem oleju do silnika, i przejechałem z 2-4 km i tak jak by dym już nie leciał z pod maski. Moje pytanie czy może to być objaw że auto "zjada" bardzo dużo oleju ? Temperatura silnika w czasie jazdy sięga pierwszej kreski, w czasie jazdy po mieście do około 90. Model auta opal Astra Sedan 1.4 benzyna./92 rok.
  5. drverde

    Do czego to wejście [foto]

    Dzięki jak będę w pobliżu auta zobaczę jakie kolory przewodów tam są. Gdyż na chwilę obecną nie mogę sie do niego dobrać jest dosyć daleko zaparkowane a powód niżej: -- nie chce zakładać kolejnego tematu ---- Chyba że trzeba to w takim razie założę A mianowicie rozchodzi się o to że głownie chodziło mi o jedną rzecz. Gdyż miałem stłuczkę i wymieniałem lewą lampę ( przód ) wraz z kierunkowskazem przednim. I mam pewien problem, gdyż myślałem że podczas stłuczki coś odpadło ... i dlatego coś nie działa mi jak trzeba auto. ( stąd moje pytanie na wyżej foto ) Konkretnie na chwile obecną nie mam dostępu do auta jest trochę daleko zaparkowane od miejsca gdzie aktualnie jestem, ale jak będę to powiem jakie kolory są przewodów, lecz by nie zakładać następnego tematu mam pytanie bo raczej przez to nie jest bo jak rozumiem tam nic nie musi być podłączone ? Chodzi mi o to że auto samo gaśnie po kilkunastu czasem po 50 metrach, czasem po 500 metrach, czasem po 3 km ... a mianowicie. Auto odpala ładnie za pierwszym razem gdy wrzucę 1, 2 auto działa poprawnie, ale gdy wrzucę np 3 i skręcam i wyhamowuję samochód naciskając sprzęgło i np zmieniając na 2 bieg auto, auto gaśnie ... . Gdy auto "gazuje" jak najbardziej jedzie. Gdy auto gaśnie sa tzw "szarpnięcia" . Gdy auto zgaśnie wyhamuje je do zera odpalam i znowu auto jedzie normalnie i aż do tzw "obniżenia" obrotów silnika auto działa dobrze. Więc moje pytanie co może być przyczyną gaśnięcia auta bez przyczyny ? Może to być np brudny filtr benzyny ?
  6. Witam. Mam problem a mianowicie czy może mi ktoś powiedzieć do czego jest owe wejście które zaznaczyłem na obrazku. Posiadam opla astre sedan z 1992 roku silnik 1.4 . ( pojemność 1389 / moc silnika 44 ) Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie.
  7. Czyli od kazdej astry do 94 roku mogę spokojnie zakupić lampę ? chce zakupić tylko rozbitą lampę więc jedna starczy. Jakoś mi się nie kalkuluje prawo - lewo kupić plus grilla
  8. Witam. Jako że się nie orientuje przyznam bez bicia. Chodzi mi o przednią lewą lampę i kierunkowskaz do Opla Astry z 92 roku. A mianowicie, z jakich ASTR pasują lamy. Miałem stłuczkę z mojej winy i muszę zakupić lampę plus kierunkowskaz. Znalazłem kilka linków aukcji i mam pytanie czy będą pasować : link 1 link 2 link 3 link 4 Sam posiadam Opla astrę z 92 roku benzyna 1.4 silnik więc do końca nie orientuje się czy z innych opli astry np większy silnik lampy są takie same.
  9. 1.4 benzyna . Ok jak będę miał chwile wolnego czasu zajrzę do auta. Mam nadzieję że to tylko bezpiecznik jakiś się spalił i nic więcej. [ Dodano: Sob Lut 06, 2010 12:59 ] 1.4 benzyna . Ok jak będę miał chwile wolnego czasu zajrzę do auta. Mam nadzieję że to tylko bezpiecznik jakiś się spalił i nic więcej.
  10. Jednak sprawa jest taka. Działają wskaźniki kierunkowskazów, i świateł długich. Nie palą się reszta kontrolek , plus zauważyłem że nie podnosi się nawet miarka paliwa. Po chwili zapala się kontrolka z akumulatorem. Dodam że podświetlenie tablic, czy liczników działa, lecz nie działają właśnie kontrolki plus owy wskaźnik paliwa jak i chyba temperatury silnika. Nie dawno wymieniałem pasek od alternatora, plus koło z obudową. Może być tak że pasek źle naciągnął się ? W sumie mechanik-elektryk mówił bym za około miesiąc czasu zajechał do niego i on sprawdzi czy wszytko się ładnie naszło . ps. Gdzie szukać bezpieczników ?
  11. Witam. Mam pewien problem / mankament. Otóż po włożeni kluczyka do stacyjki i ustawieniu w pozycji II, gdzie normalnie zapalają się wszelkie wskaźniki na desce rozdzielczej, żaden ze wskaźników nie zapala się. Normalnie zawsze zapalało się kilka wskaźników jak lampka od oleju , czy ładowanie akumulatora, czy jak auto stało na zaciągniętym ręcznym kontrolka od ręcznego. Teraz nic się nie zapala. Nawet pstryknięcie "długimi" światłami gdzie normalnie powinna się zapalić niebieska/błękitna diodka też nic. Jedyny wskaźnik jaki działa to kierunkowskazy/ awaryjne . Mało tego po przejechaniu około 200-400 metrów zapala się czerwona kontrolka akumulatora - podajże to ładowanie ? i tak się świeci cały czas podczas jazdy. Dodam że dzisiaj rano przed moim pierwszym wyjazdem wskaźniki zapalały się. Po postawieniu auta na jakieś 30 minut i przyjściu do niego przekręcając kluczyk w pozycje II żaden ze wskaźników się nie zapalił. Po przekręceniu kluczyka w pozycje III i zapaleniu auta też żaden ze wskaźników nie chce się palić, prócz wcześniej wypomnianych wskaźników od kierunkowskazów. Sprawa dotyczy Opla Astry z 92 roku.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.