Skocz do zawartości

irek711

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    320
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana irek711 w dniu 20 Kwiecień

Użytkownicy przyznają irek711 punkty reputacji!

Reputacja

6

O irek711

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1,7 DTI
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawdź to co mówi Adam . Tylko czemu zgasł ? Jest napięcie na zaworku w pompie ? Ja bym zaczął od sprawdzenia czy podaje napięcie na automat rozrusznika ( wyrzutnik, bendiks czy jak kto tam nazywa)
  2. U mnie jak były trudności z wybraniem biegów też szykowałem się do regeneracji mechanizmu . Po dokładnych oględzinach okazało się że trzeba dołożyć podkładkę i dokręcić śrubę trzymającą cały ten mechanizm. Trzeba wejść pod auto i koło listwy wspomagania , między grodzią a silnikiem bardziej z prawej strony . Zrobiłem chyba z 60kkm albo i lepiej od tamtej pory i biegi nadal wchodxą
  3. Głucha cisza czyli ? Nie kręci, kręci ale nie odpala ?
  4. Wymieniałem harmonijkę i kostka od strony nadwozia przeszła . Nie wiem jaki miałeś problem ?
  5. Pompa jest w zbiorniku czy tylko smok ? Jakaś nieszczelność może , paliwo się cofa i łapie powietrze
  6. Przede wszystkim podaj jaki masz silnik , jak diesel to akumulator za słaby. W mery jest wspomaganie elektryczne więc niedobór prądu może skutkować wyłączaniem wspomagania . Choć wina może być po stronie alternatora .
  7. A moduł przed fotelem kierowcy od czego jest ?
  8. Żeby usunąć musisz się nastawić na malowanie progów. Te listwy są na metalowych sztyftach które trzeba uciąć . U mnie były purchle to i tak trzeba było zeszlifować rdzę i progi pomalować.
  9. Dla Ciebie pewnie dużo , jakbyś doliczył pełny zbiornik paliwa to pół wartości auta :-). Patrząc na ilość włożonej pracy to myślę że tanio
  10. Skąd wiesz że ta sama przyczyna . Rozbierz , zobacz napisz co było przyczyną a potem proś o zamknięcie tematu . Możesz wrzucić jakieś fotki . Nie bądź egoistą , może komuś się przydać .
  11. A jak myślisz ? Żeby wyjąć zamek trzeba zdjąć poszycie drzwi
  12. Gdzieś był temat na forum. Ja miałem od kierowcy,, pęknięta mała sprężynka . Co prawda sam nie opadał ale przy pociągnięciu za klamkę szedł lekko w dół . Przy trzaśnięciu drzwiami też .
  13. Ja pierniczę, jak dzieci ! Wszystkie rozwiązania chcecie w necie znaleźć. Niedługo mózgów nie będą używać . Weź starą szmatę wytrzyj, trochę bezyny albo ropy wymyj porządnie i zobaczysz skąd cieknie . Nie chcesz brudzić sobie rączek ? Jedź do mechanika on sobie pobrudzi . Poczujesz w portfelu to może zaczniesz myśleć !
  14. Według mojego odczucia polepszenie osiągów sprawiło zaślepienie EGR-u. Nie miałem problemów z nim ale jak Ty postanowiłem wyczyścić . Po tym jak się za to zabrałem to zwątpiłem . Mam merivę ale w corsie może jest lepszy dostęp. Jako że trochę rozgrzebałem to postanowiłem zaślepić przy okazji . W blaszce (zaślepce) wywierciłem otwór fi 5 żeby błędów nie waliło. Po pierwszej jeździe stwierdziłem że turbo wcześniej wstaje więc auto lepiej przyśpiesza . Postanowiłem sprawdzić co będzie dalej i tak zostało .
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.