Skocz do zawartości

irek711

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    351
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana irek711 w dniu 19 Maj

Użytkownicy przyznają irek711 punkty reputacji!

Reputacja

8

O irek711

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Łańcut
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1,7 DTI
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kolega dobrze to określił . Problemem może być pająk bo wybierak to jest w skrzyni. Ja też błędnie to określiłem. U mnie był luz na mocowaniu całego tego pająka choć diagnoza padła na luzy na pająku .
  2. Wszystkie biegi źle wchodzą ? Ja kiedyś też miałem problemy ale gorzej było z tymi na dół o ile dobrze pamiętam. Diagnoza mechanika wybierak ale że wolałby nie robić bo dostęp kiepski. Stwierdziłem że samemu trochę się pobrudzę. Obyło się bez wymiany. Okazało się że wybierak luźno lata . Dobrałem odpowiednią podkładkę pod śrubę mocującą. Dobrze dokręciłem i po zabawie. Tak więc kanał , ktoś do pomocy żeby wcisnął sprzęgło i próbował wrzucać biegi i od spodu patrzeć i ewentualnie ręką pomóc . Jak da się wrzucać to ewidentnie wybierak. Jak nie da się ręcznie od dołu to albo sprzęgło albo skrzynia.
  3. Pytasz o radę a później wiesz lepiej. Przy normalnej jeździe będzie ok ale mała nieszczelność (najpewniej gdzieś w okolicy filtr paliwa ) powoduje dostawanie się powietrza do układu i problemy zaraz po odpaleniu. Jak stoi przodem na dół to problem nie występuje. Nie jest to wielka ilość ale jakiś pęcherzyk sie robi i zanim przepchnie powietrze przez wtryski to brakuje paliwa do poprawnej pracy. Może obudowa filtra za mocno dokręcona i się zniekształciła albo pękła.
  4. Jak parkujesz ? Postaw nosem do dołu i zobacz co będzie
  5. Ja przekładałem ale wszystko działa. Obudowa kupiona na allegro, elektronikę sam przekładałem. Tę kosteczkę od imo to mi pan przełożył przy dorabianiu grota i jest ok. Nawet nie zauważyłem tego maleństwa , dobrze że mi przełożył .
  6. Ja bym te luzy pomierzył . Miałem przypadek tyle że w dieslu w corsie. Jeździłem wtedy do roboty w delegacje. Auto paliło od pół obrotu. Jesienią jak zrobiło się zimno zaczęły się kłopoty. Z dnia na dzień jeszcze ok . Jak postało kilka dni to trzeba było trochę pokręcić. Oczywiście a to pompa a to wtryski a to świece a to kompresja. Okazało się że zawory wydechowe luz straciły. Dwa na zero jeden podstawiony był. Od niskich temperatur metal się kurczy i po prostu trzonki zaworów się skracały. Zanim pół silnika wymienisz pomierz te luzy . Te 9 i pół to chyba nie tragedia ? Choć może się mylę ?
  7. ile mniej więcej km zrobiłeś na tych wahaczach ? Za 2 i pół stówy dwa wahacze to tanio i do tego sam zrobię . Na zbieżność pojechać ?
  8. witam. Temat stary więc przydałyby się jakieś nowe opinie. Co obecnie polecacie ? Wiem lemfo , ale przy 15-to letnim oplu dwa wahacze to pół wartości auta. Jakieś krafty czy deckermany to bez przesady. Coś pośrodku ? Swag, moog, meyle ? Adam coś o Srl pisał, dalej ok ?
  9. Cały altek , na nim masz pompkę vacum czy jak jej tam. Jak uszczelnienie puszcza to zasyfi altek i od tego się robią problemy. Więc jak będziesz miał na wierzchu to trzeba zrobić kompleksowo.
  10. U mnie po ostatniej awarii altka po odpaleniu ładowanie 13,8-13,9 i kontrolka się paliła .Pod obciążeniem ok 13,5 ale długo nie zeszło i padł całkowicie. Na alternatorze masz pompkę vacum. pewnie uszczelnienie puściło i te wycieki wykończyły alternator. Ze względu na trudny dostęp kupiłem altek po regeneracji i zleciłem wymianę mechanikowi. Wytrzymał 100kkm , podobno to bardzo dobry wynik. Teraz też tak zrobiłem, ciekawe ile wytrzyma .
  11. U mnie były podobne objawy ale tylko czasami. Po zgaszeniu i odpaleniu wracało do normy. Po jakimś czasie padł alternator . Zacząłbym od sprawdzenia masy , kabli , wtyczek na zegarach, pomiaru ładowania.
  12. U mnie jak alternator się kończył to pulsowały światła . Po zwiększeniu obciążenia (ogrzewanie tylnej szyby) pulsowanie ustawało. Czasami po odpaleniu zegary głupiały ( wskazówka paliwa się nie podnosiła , obrotomierz był dziwnie ospały ). Po zgaszeniu objawy ustępowały . U niektórych problemy z ładowaniem skutkowały brakiem wspomagania. Ogólnie altki w tych silnikach są dosyć kiepskie. Być może altek ma dość i powoduje problemy .
  13. Panowie moja futura po 9 latach ma już dość. Czas na nowy aku. Adam futury nie zachwala , cztery lat to niezbyt dobry wynik choć nie tragiczny. Zastanawiam się czy czy trzymać się centry czy kupić granita . Też technologia CA/CA i trzy lata gwarancji. Ktoś coś ?
  14. Ja pierdzielę, jak dziecko. Jaki masz problem założyć koło z tyłu do przodu albo zapas?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.