Skocz do zawartości

irek711

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    324
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana irek711 w dniu 20 Kwiecień

Użytkownicy przyznają irek711 punkty reputacji!

Reputacja

6

O irek711

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Łańcut
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1,7 DTI
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja bym z tyłu sprawdził . Wiązki w okolicy napraw blacharskich ( zwarcie ?) , w zbiorniku ( zwarcie na zasilaniu pompy paliwa , samą pompę ?)
  2. Odkręcić rurkę paliwową kluczem nr 19, odkręcić dwie śrubki kluczem nr 10 wyjąć uszczelniacz , założyć nowy , zakręcić śrubki, zakręcić rurkę paliwową.
  3. Pewnie dobrze Ci się wydaje , jak w okolicy pokrywy zaworów to pewnie uszczelniacz na wałku rozrządu. Może też na wale głównym . U mnie przy wymianie rozrządu były wymieniane oba . Wyciek dalej był. Okazało się że cieknie spod pokrywy trzymającej uszczelniacz wału. Mechanik co robił rozrząd ( młody chłopak którego jeszcze rutyna nie zżarła ) rozebrał rozrząd , uszczelnił pokrywę i stówkę za to wziął. Co prawda kilka lat już upłynęło ale myślę że tanio było. Twierdził że wszystko wymył i wymienił uszczelniacze , ja po kilkuset kilometrach zajrzałem czy nie cieknie . Jakoś strasznie nie lało ale wiadomo , okolice rozrządu. W sumie trudno było stwierdzić skąd cieknie ale poprawił po kosztach:-)
  4. Sprawdź to co mówi Adam . Tylko czemu zgasł ? Jest napięcie na zaworku w pompie ? Ja bym zaczął od sprawdzenia czy podaje napięcie na automat rozrusznika ( wyrzutnik, bendiks czy jak kto tam nazywa)
  5. U mnie jak były trudności z wybraniem biegów też szykowałem się do regeneracji mechanizmu . Po dokładnych oględzinach okazało się że trzeba dołożyć podkładkę i dokręcić śrubę trzymającą cały ten mechanizm. Trzeba wejść pod auto i koło listwy wspomagania , między grodzią a silnikiem bardziej z prawej strony . Zrobiłem chyba z 60kkm albo i lepiej od tamtej pory i biegi nadal wchodxą
  6. Głucha cisza czyli ? Nie kręci, kręci ale nie odpala ?
  7. Wymieniałem harmonijkę i kostka od strony nadwozia przeszła . Nie wiem jaki miałeś problem ?
  8. Pompa jest w zbiorniku czy tylko smok ? Jakaś nieszczelność może , paliwo się cofa i łapie powietrze
  9. Przede wszystkim podaj jaki masz silnik , jak diesel to akumulator za słaby. W mery jest wspomaganie elektryczne więc niedobór prądu może skutkować wyłączaniem wspomagania . Choć wina może być po stronie alternatora .
  10. A moduł przed fotelem kierowcy od czego jest ?
  11. Żeby usunąć musisz się nastawić na malowanie progów. Te listwy są na metalowych sztyftach które trzeba uciąć . U mnie były purchle to i tak trzeba było zeszlifować rdzę i progi pomalować.
  12. Dla Ciebie pewnie dużo , jakbyś doliczył pełny zbiornik paliwa to pół wartości auta :-). Patrząc na ilość włożonej pracy to myślę że tanio
  13. Skąd wiesz że ta sama przyczyna . Rozbierz , zobacz napisz co było przyczyną a potem proś o zamknięcie tematu . Możesz wrzucić jakieś fotki . Nie bądź egoistą , może komuś się przydać .
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.